Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitate si de laborator (cheltuieli neeligibile), in cadrul proiectului ?Modernizarea ambulatoriului de specialitate integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila?, cod SMIS 3510


Anunt de participare numarul 136578/14.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, cam132, Tel. +40 239619600-249, In atentia: Mosiu Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 239619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel. +40 239619600/249
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitate si de laborator (cheltuieli neeligibile), in cadrul proiectului ?Modernizarea ambulatoriului de specialitate integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila?, cod SMIS 3510
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Braila, sos. Buzaului nr.2, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezenta documentatie se refera la furnizarea, montarea si instalarea aparaturii medicale de specialitate si de laborator, in cadrul proiectului ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila?, conform Caiet Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea, montarea si instalarea aparaturii medicale de specialitate si de laborator:
Aparat de masurat tensiunea arteriala 2 bucAparat de masurat tensiunea arteriala cu stetoscop 10 buc
Stetoscop 13 bucTensiometru 12 buc
Sfingomanometru 1 buc
Otoscop 2 buc
Tonometru 1 buc
Lupa frontala 1 buc
Lampa consultatii tip girafa 1 buc
Reflector 1 buc
Reflector cu picior 4 buc
Aparat de parafina 2 buc
Aparat pentru aerosoli individuali 2 buc
Butelie mica de oxigen cu masca 1bucCantar adulti 7 buc
Cantar cu taliometru 6 buc
Cantar pentru sugari 3 buc
Centimetru 7 buc
Dinamometru 2 buc
Doppler vascular 1 buc
Etuva-pupinel 1 bucFir cu plumb 1 buc
Flowscreen 1 bucGoniometru 1 buc
Lampa ultraviolete 5 buc
Mica trusa de prim ajutor 3 buc
Negatoscop 10 buc
Oecograf 1 buc
Optotip pentru distanta si aproape 1 buc
Pediometru 3 buc
Stetoscop obstetrical 1 bucSursa de aspirat 1 buc
Taliometru 4buc
Termometru 33 buc
Aspirator portabil 3 buc
Nebulizator 3 buc
Valoarea estimata fara TVA: 455, 570RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 9.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei 90 zile, (de la termenul limita de primire/depunere a ofertelor).Ea se constituie printr-un instrument prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ordinul de plata, confirmat de banca emitenta pana la data depunerii ofertelor, se constituie in contul CJ Braila RO 37TREZ1515006XXX000215 deschis la Trezoreria Municipiului Braila, CF 4205491.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestui cuantum.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrageoferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d)in cazul in care ofertantul depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, contestatie la procedura de atribuire, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de de participare, in conformitate cu art. 278^1 din OUG nr.34/2006 completata si modificata. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.Durata garantiei de buna executie a contractului este egala cu perioada dintre momentul semnarii contractului si momentul semnarii procesului verbal de receptie a produselor sau de instalare a acestora daca este cazul la care se adauga 15 zile. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se sol of/candidatului neincadr in disp art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, cu modif si compl ult. Form 12A si 12B.Se sol tertului sust, neincadr in disp art.180 si art.181 lit a), c1) si d) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modif si compl ult prin Legea nr.279/2011. Form 12A si 12B1.
Certif de atestare fiscala stat elib de DGFP si Certif de taxe si impozite locale elib de catre dir de spec din cadrul Primariilor, in orig/copie leg/copie lizibila cu ment ?conf cu orig?, din care sa reiasa sit dat scadente in luna ant celei in care se depun of.
Se sol neincadr in disp art.69ยน conform art.13/Lege 279/2011 privind modif si compl OUG nr.34/2006, aprobata cu modif si compl prin Legea nr.337/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prez de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o decl intocm coresp Form 3.
Pers ce detin functii de decizie in aut contr cu privire la org, derularea si finaliz proc de atrib, resp, pers care aproba/semneaza documente emise in leg cu sau ptr proc de atrib, inclusiv pers care aproba bug aferent aut contr, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: conform anexei Form 3Certif de participare cu of indep, conf Ord Presedintelui ANRMAP nr.314/2010 priv punerea in aplic a certif la licitatii cu oferta indep. Form 2.
Pers jur straine vor prez orice docum edif ptr dovedirea eligibilitatii ? elib de aut ale tarii de orig (certificate, caziere judiciare sau alte docum echiv) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig de plata imp, taxelor si contrib catre bug de stat si bug loc in conf cu cer solic de aut contr.
Docum vor fi prez in copie lizibila cu ment ?conf cu orig? la care se va alatura trad autoriz a ac in lb rom. Se sol ca ob contractului sa aiba coresp in contul CAEN din Certif const emis de ONRC. Se va prez in orig/cop leg/cop lizibila cu ment ?conf cu orig? Certif const emis de ONRC.In temeiul art.3 alin 2 din Legea nr.176/2000 si art.1 din normele aprobate din OMS nr.1636/2004 se sol prez Avizului de funct emis de MS ag ec ptr comercializ produselor oferite, in cop lizibila cu ment ?conf cu orig?.
Pers jur straine vor prez docum edif prin care sa dov forma de inreg ca pers jur. Docum prez treb sa ateste ca of are dreptul sa desf activ ec care le includ si pe cele ce fac ob prez achizitii. Docum const se vor prez in traducere autoriz in lb rom.
Nota:
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se sol ca media cifrei de afaceri globale in ult 3 ani (2009, 2010, 2011), sa fie egala sau mai mare de: 900.000 lei fara TVA;Cursul mediu de referinta al B.N.R. ptr conversia Leu/Euro este2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei2011 - 1 Euro = 4, 2379 Lei.
Se va prez Form.4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Princip livr de produse efect in ult 3 ani, continand valori, per de livrare, benef, indiferent daca ac sunt aut contr sau clienti privati. In ved demonstr exp sim, se sol, cerinta minima, prez a unui/cinci contract/contracte de furnizare produse a caror val insumata sa fie egala sau mai mare de: 450000 lei fara TVA. Of va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR ptr anul resp, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei; se prez Form.5, parti relevante ale contractelor si PVR aferent contr
Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului; Se prez Form.14 si 16 (daca este cazul)
Atunci cand un grup de op ec depune of com, sit ec-fin si cap teh-prof se dem prin luarea in considerare a res tuturor membr grupului. Acordul de asoc va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indepl de fiec semnatar si liderul asoc atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. In cazul of com, fiec asociat treb sa indepl in mod individual cond de la punctele III.2.1. a), III.2.1.b)(pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b)(de fiec membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza). In mod cum pot fi indepl conditiile III.2.2 si III.2.3.a); Se prez Form.15 (daca este cazul)
Informatiile privind sistemul de management al calitatii ? ISO 9001:2008/echivalent; Se prez certificatul ISO 9001 :2008/ echivalent/ dovada auditului de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, cam. 122, etajul I, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii in scris ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art 11 alin (4) din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art.11, alin.(4) din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de la primirea acesteia. Documentele edificatoare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, reofertarea in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoaster drept pretins ori a interes legitim in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autor contract considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila-Comp.Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel. +40 239619600, Fax: +40 239619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer