Licitatie Publica - Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitate si de laborator, in cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila - 27 Loturi
Anunt de participare numarul 97314/02.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Publice cam 132, Tel.0239.619.600 int 249, In atentia: NICOLAE MOISIU, Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice cam.132, Tel.0239619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice cam.132, Tel.0239619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA GENERALA, Tel.0239619600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitate si de laborator, in cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila - 27 Loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul beneficiarului
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea, montarea si instalareaaparaturii medicale de specialitate si de laborator, in cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila, cod SMIS 3509, la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETULDE SARCINI CAPITOLUL II al prezentei documentatii.
Receptia produsului se va face franco-beneficiar, conform legislatiei in vigoare si a Caietului de Sarcini printr-un set de operatiuni de testare. Furnizorul va asigura consumabilele necesare pentru punerea in functiune a echipamentelor livrate la sediul Beneficiarului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
33157000-5-Oxigenoterapie si asistenta respiratorie (Rev.2)
33190000-8-Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
38434580-5-Analizoare imunologice (Rev.2)
42942000-1-Cuptoare si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 : Camera de developare1 bucataLotul 2 : Spirometru Flowchart1 bucata
Lotul 3 : Electrocardiograf1 bucata
Lotul 4 : Echograf (Doppler color 2D) 1 bucata
Lotul 5 : Aparat de aerosoli cu compresor 1 bucata
Lotul 6 : Bronhoscop (Sistem video de endoscopie) 1 bucata
Lotul 7 : Aparate tensiune 10 bucati
Lotul 8 : Pulsoximetre 10 bucati
Lotul 9 : Aspirator pleural 2 bucati
Lotul 10 : Negatoscop 4 bucati
Lotul 11 : Concentrator de oxigen 4 bucati
Lotul 12 : Lampa bactericida 10 bucati
Lotul 13 : Analizor hematologie 22 parametri + soft 1 bucata
Lotul 14 : Analizor biochimie 300 probe + soft 1 bucata
Lotul 15 : Microscop binocular 2 bucati
Lotul 16 : Linie Elisa (Linie automata de imunologie) 1 bucata
Lotul 17 : Balanta analitica electronica 1 bucata
Lotul 18 : Linie electroforeza automata 1 bucata
Lotul 19 : Centrifuga cu racire 1 bucata
Lotul 20 : Termostat cu temperatura reglabila 1 bucata
Lotul 21 : Frigider cu afisaj electronic pentru uz medical 1 bucata
Lotul 22 : Aparat distilat apa 1 bucata
Lotul 23 : Baie termostat 1 bucata
Lotul 24 : Coagulometru 2 canale 1 bucata
Lotul 25 : Etuva cu accesorii 1 bucata
Lotul 26 : Plita termostatata histopatologica 1 bucata
Lotul 27 : Sterilizator vertical cu abur 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 597, 676.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Val garant part 2% din val estim pt cele 27 lot Este specific la fiecare lot Perioada valab 90 zile de la data desch Garant buna exec este 10% din val estim pt fiecare din cele 27 lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea si subcontractarea se va face conf. art.44 si 45 din OUG nr.34/2006 cu compl. si modif. ult.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de elib-Form.12ADecl priv neincadr in prev. art.181-Form 12BDecl priv calit de particip la proc-Form.12CCertif const elib de ORC, val la data desch, orig sau copie legCertif de inreg fiscala, elib de ORC , fotocopie cu mentiunea conf. cu originalulCertif const priv plata oblig catre bug gen consolid de stat elib de DGFP din care sa reiasa ca nu are dat catre bug gen consolid, val la data desch, orig sau copie legCertif priv plata oblig catre bug loc elib de dir de spec din cadr Primariilor, din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc, val la data desch, original sau copie legPers jur str vor prez doc edif ptr dov elig-elib de aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp taxe si contrib catre bug de stat si loc in conf cu cer solic de aut contr
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil aferent anului 2008, vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv. Se va prezenta o copie de pe acest document. Fisa de informatii generale Formular 2.
Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul
Pentru situatia in care se oferteaza pentru mai multe loturi, cifra de afaceri medie anuala trebuie sa fie mai mare decat valoarea cumulata a loturilor respective.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1 :50.000 leiLot 2 :4.000leiLot 3 :15.000 leiLot 4 :175.000 leiLot 5 :1.000 leiLot 6 :150.000 leiLot 7 :6.000 leiLot 8 :16.000 leiLot 9 :2.500 leiLot 10 :3.500leiLot 11 :30.000 lei.Lot 12 :7.000leiLot 13 :55.000 leiLot 14 :80.000leiLot 15 :16.000 leiLot 16 :50.000leiLot 17 :5.000 lei.Lot 18 :100.000 leiLot 19 :55.000 leiLot 20 :7.000leiLot 21 :24.000 lei.Lot 22 :30.000leiLot 23 :2.500 lei.Lot 24 :75.000leiLot 25 :8.000 lei.Lot 26 :2.000leiLot 27 :45.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz funct emis MS in baza Ord nr.1636/2004 pt act import comerc si depoz in domdispoz medcopie purtand mentiunea conf cu orig semnat si stampilat reprezent legal of
Pt toate prod of se va face dovada conform prod cu cerinte directiv europ specif si aplicar marcaj CE
Se va completa Formularul nr.5.
Daca doc solicitate sunt emise in alta lb decat lb romana, se vor prezenta copii ale acestora insotite de traducerea legalizata a lor in limba romana
Pt ofert straini, se vor prezenta doc atestare profesion echiv, specifice tarii in care ofertant este rezident Aceste doc vor fi insotite de traducerile legaliz in lb romana
ISO 9001 :2000/echiv ISO 13485/echiv pt prod echip
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt lot 1, 7, 10, 12, 21, 22 si 26 copiiDeclar de conform producat - indeplin cerinte Directiv 93/42CEPt lot 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 25 si 27 copiiCertificCE, emis de un organism notificat, ce atesta indeplin cerinte Directiv 93/42CEPt lot 13, 14, 16, 18, 19, 20, 23 si 24 copii Declarat conform produc - indeplinire cerinte Directiv 98/79CEPt lot 15, 17 copii ale Declarat conform CEproducatorPt toate prod of copie Aviz OTDM de produs, cu mentiunea Conform cu originalul, semnat de reprezentantul legal al ofertantului si stampilat.Of sa detina o relatie jurid reprezentare /comercializare produs stabilita cu producat acestora se va prezenta un doc dovedit raport juridic dintre ofertant si producator produs Se vor prezenta copii ale documentelor, purtand mentiunea "conform cu originalul, semnate stampilate reprezent legal Doc (aviz autoriz declar) sa fie valabil la data deschid ofOf vor face dovada asig serv repar intret verif perioada garant si post-garant Daca of asiguraserv reparprezint dovada autoriz de produc din care sa rezulte posibil de prest serv repar in garant si post-garant prod of si sa detina Aviz de funct emis MS copie cu ment conf cu orig semnat si stampilat reprez legal ofPt of care va asigura serv repar intretin verif in perioada de garant si post-garant se vor prezenta dovezi ale pers (cel putin o persoana) pt service atestat de producat echip ofertat. Se vor prezenta copii ale atestatelor din partea producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, cam 404, et 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Proiect Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila, cod SMIS 3509 Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Email: , Fax: , Adresa internet (URL): , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala: Calea Calarasilor nr.47, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Tel.0239613370, Email: [email protected], Fax: 0239612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata are dreptul de a contesta in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta act respectiv, pe cale adm-jurisd la CNSC sau in justitie, la instanta competenta, in conditiile Legii nr. 554/2004.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600 int 223, Fax: 0239619809
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 14:22