Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - „Furnizare, montare si instalare echipamente destinate diagnosticului imagistic pentru: Lot 1 – Echipament de imagistica prin rezonanta magnetica prin imagistica ?regului corp RMN si Lot 2 - Echipament destinat diagnosticului imagistic prin tomografie c


Anunt de participare numarul 100706/22.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE MOISIU, Tel. 0239.619.600, Email:  [email protected], Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
„Furnizare, montare si instalare echipamente destinate diagnosticului imagistic pentru: Lot 1 – Echipament de imagistica prin rezonanta magnetica prin imagistica ?regului corp RMN si Lot 2 - Echipament destinat diagnosticului imagistic prin tomografie computerizata CT, ?cadrul proiectului Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat ?cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Sos. Buzaului nr. 2, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru Lot 1: Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea, instalarea si punerea ?functiune a echipamentelui destinat diagnosticului imagistic a ?regului corp prin rezonanta magnetica-RMN, Pentru Lot 2: Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea, instalarea si punerea ?functiune a echipamentului destinat diagnosticului imagistic prin tomografie computerizata – CT, la caracteristicile si indicatorii de performanta din documentatia de atribuire atasata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33113000-5 - Echipament de imagistica cu rezonanta magnetica (Rev.2)
33115000-9-Aparate de tomografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru Lot 1: Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea, instalarea si punerea ?functiune a echipamentelui destinat diagnosticului imagistic a ?regului corp prin rezonanta magnetica-RMN, Pentru Lot 2: Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea, instalarea si punerea ?functiune a echipamentului destinat diagnosticului imagistic prin tomografie computerizata – CT, la caracteristicile si indicatorii de performanta din documentatia de atribuire atasata
Valoarea estimata fara TVA: 17, 584, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare - pentru Lot 1:150.000 RON - pentru Lot 2:100.000 RON garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere conform formularului din documentatia de atribuire
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?cadrarea ?situatia prevazuta la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile ?inte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2009 vizat si ?egistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, sa fie: Pentru Lot 1: mai mare de 15.000.000 lei Pentru Lot 2: mai mare de 12.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa detina o relatie juridica de reprezentare - comercializare de la producator.Ofertantul trebuie sa detina Avize de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare instalare punere in functiune dispozitive medicale de diagnostic. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal pentru service atestat de producatorul echipamentului Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii ISO 9001 :2001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ?eplinirea si finalizarea, ?ultimii 3 ani a unuia sau mai multor contracte de furnizare si instalare similare a caror valoari insumate sa fie de cel putin: -Pentru Lot 1:9.000.000 lei inclusiv TVA.-Pentru Lot 2:6.500.000 lei inclusiv TVA.Precizam ca echipamentele prin care ofertantul dovedeste experienta similara trebuie sa se incadreze in codurile CPV mai sus precizate dar nu trebuie sa aiba specificatiile tehnice identice celor precizate in Fisele tehnice cuprinse in documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2010 18:00
Locul: pe SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleus nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Braila
Adresa postala:  Calea Calarasilor nr. 47, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810017, Romania, Tel. 023961337, Email:  [email protected], Fax:  0239612608, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la CNSC in termen de 10 zile de la luarea la cunostinta asupra ctului contestat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartiment Juridic
Adresa postala:  Piata Independentei nr. 1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239619600, Email:  [email protected], Fax:  0239619044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2010 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer