Licitatie Publica - furnizare motorina
Anunt de participare numarul 92132/11.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL POARTA ALBA
Adresa postala: Str. Coloniilor, Localitatea: Poarta Alba, Cod postal: 907245, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN ROMAN, Tel.0241853777, Email: [email protected], Fax: 0241853524, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: penitenciarul poarta alba
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 251, 600 si 1, 006, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de alocatiile bugetare , de regula lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
incheierea unui acord cadru in vederea furnizarii de motorina vrac prin incheierea de contracte subsecvente de regula lunar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 68000 l
maxim 272000 l
Valoarea estimata fara TVA: intre 251, 600 si 1, 006, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 11000 ron; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita formularul nr.12A - declaratie de eligibilitate
Se solicita ca cerinta obligatorie: confirmarea privind plata taxelor siimpozitelor la bugetul general consolidat si local : - CETRIFICAT ATESTARE FISCALA
- CERTIFICAT PRIMARIE(TAXE LOCALE) din care sa rezulte ca nu are datorii restante la momentul eliberarii, valabile la data deschiderii ofertelor
- Se solicita si formularul nr.12B- neincadrarea in art. 181 din ordonanta34
Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(persoane juridice);Cerinta obligatorie: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimii3 ani- fisa de informatii generale,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atorizatie de functionare altele echivalenteLista principalelor livrariin ultimii 3 aniSolicitat |X|Se vor prezenta minim 2 recomandari cu contracte similare (furnizare motorina)din partea beneficiarilor, care sa contina referiri la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale-- fisa de informatii generale, - declaratie privind dotarile tehnice ale operatorului economic :
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ca experienta similara: prezentarea a cel putin unui contract de aceeasi anvergura si valoare estimata totala a contractului subsecvent respectiv un contract in valoare de :50.000 lei cu TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda de licitatie electronica in data de 2.02.2010, cu incepere de la ora alocata de sistemul SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2 70252
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2010 10:00
Locul: SEDIUL PENITENCIARULUI POARTA ALBA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITII IN SCRIS AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr 6, sector 3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, contencios adm-fiscal
Adresa postala: str. Traian nr 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 90070025, Romania, Tel.0241617767
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL PENITENCIARULUI
Adresa postala: COMUNA POARTA ALBA, Localitatea: POARTA ALBA, Cod postal: 907245, Romania, Tel.0241853702, Fax: 0241853524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2009 07:58