Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare motorina EN 590 - franco depozit achizitor


Anunt de participare numarul 95268/03.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA PETRODAVA
Adresa postala: STRADA CUIEJDI NR. 34, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610024, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul logistic, Tel.0233216816, In atentia: CLAUDIU GAMAN, Email: [email protected], Fax: 0233211666, Adresa internet (URL): http: //www.ijsunt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare motorina EN 590 - franco depozit achizitor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 1) Det.pompieri P. Neamt, str. Cuiejdi nr 34;
2) Det. pompieri Roman, str. Stefan cel Mare, nr. 261;
3) Det. pompieri Tg. Neamt, str. Nucilor, nr. 12.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare motorina (EN590) in baza unor comenzi lunare, cu plata dupa livrare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim: 48000 litri;
Maxim: 132000 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 475, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in valoare de 8% din pretul contractului, se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt exclusi de la procedura ofertantii care se incadreaza in oricare din prevederile
art. 180, 181 din OUG 34 / 2006, respectiv cei care nu pot dovedi forma de
inregistrare ca PJ / PFA si care nu au in obiectul de activitate furnizarea de produse
petroliere (carburanti auto). Se solicita:
A) pentru PJ/PFA rezidente in Romania:
1) Certificat de cazier fiscal;
2) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general
consolidat.
3) Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale.
4) Certificat constatator emis de ORC - pentru persoanre juridice cu sediul social in
Romania;
5) Autorizatia de functionare - pentru persoane fizice autorizate cu sediul in
Romania;
B) pentru PJ/PFA nerezidente in Romania se solicita documente echivalente celor de
la litera A), traduse in limba romana de traducator autorizat.
Documentele se solicita in original sau copie legalizata, dupa caz si trebuie sa fie in
termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
2) Declaratie privind cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani;
3) Angajamentul ferm al persoanei sustinatoare forma legalizata, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani mai mare decat valoarea estimata a contractului multiplicata cu 1, 5 (1, 5 x 475.200 = 712.800 RON / 172.721 Euro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
a) Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, certificata de
minim un beneficiar din lista printr-o scrisoare de recomandare sau cu certificat
constatator conform HGR 925 art. 97^1;
b) Autorizatie pentru livrarea produselor;c) Declaratie privind privind mijloacele de transport omologate angajate pentru
derularea contractului;
d) Declaratie conf OUG 34 art. 34 al 2) prin care se confirma faptul ca la elaborarea
ofertei s-a tinut cont de obligatiile ref. la conditiile de munca si protectia muncii
specifice transportului de produse periculoase (petroliere);
d) Angajamentul ferm al persoanei sustinatoare - daca este cazul;
e) Lista cu subcontractantii si datele de recunoastere - daca este cazul;
f) Certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii din gama
ISO9000 sau echivalent emis de un organism recunoscut pe plan international sau
national.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea tuturor documentelor solicitate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1) Orice solicitare de clarificare privind documentatia de atribuire trebuie transmisa inscris in SEAP, sau prin mail si prin fax. Autoritatea contractanta va raspunde, in SEAP.2) Modalitati de transmitere si comunicare a datelor - conform documentatiei deatribuire - Sectiunea I, cap. IX.3) Ofertele se considera admisibile, neconforme sau inacceptabile in conformitate cuprevederile OUG 34/2006, HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.4) Orice operator economic inregistrat in SEAP are dreptul de a transmite oferta.5) Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii sa participe la doua sau mai multeasocieri, sa depuna oferta individuala si alta comuna, sa depuna oferta individuala sisa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau, Sectia Contencios- Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.27, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600360, Romania, Tel.0234-513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepad cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2010 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer