Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare motorina (EN590) 2009


Anunt de participare numarul 75804/16.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA PETRODAVA
Adresa postala: STRADA CUIEJDI NR. 34, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610024, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU GAMAN, Tel.0233216816, Email: [email protected], Fax: 0233211666, 0233218737, Adresa internet (URL): http: //www.ijsunt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Petrodava" al judetului Neamt
Adresa postala: str. Cuiejdi, nr. 34, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610024, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0233-216816, In atentia: cpt. Rachieru Mihai, Email: [email protected], Fax: 0233-211666, Adresa internet (URL): www.ijsunt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare motorina (EN590) 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Detasamentul de pompieri: str. Cuiejdi, nr. 34, Piatra Neamt, jud. Neamt;
- Detasamentul de pompieri: str. Stefan cel Mare, nr. 261, Roman, jud. Neamt;
- Detasamentul de pompieri: str. Nucilor, nr. 12, Targu Neamt, jud. Neamt.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare lunara de carburanti, in baza unor comenzi, cu plata dupa receptie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim: 37.200 litri
Maxim: 170.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 104, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.05.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie bancara (scrisoare bancara) de buna executie in valoare de 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A) Va fi exclus de la procedura ofertantul care:
-se afla in oricare situatiile prevazute de art. 180, 181 din OUG 34/2006;
-nu poate demonstra forma de inregistrare ca persoana juridica sau persoana fizica;
-prezinta informatii false;
C) Se solicita: Certificat de cazier fiscal, Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent pentru demonstrarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent pentru demonstrarea platii taxelor si impozitelor locale. Aceste documente trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
D) Pentru demonstrarea capacitatatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita:
-Pentru P.J. rezidente in Romania: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
-Pentru P.F. rezidente in Romania, se solicita: Autorizatia de functionare.
-In cazul persoanelor juridice/fizice cu sediul in alte state: documente edificatoare similare emise de autoritati competente, traduse in limba romana de traducatori autorizati.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: declaratie cu cifrele de afaceri din ultimii trei ani, declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana. In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului, resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor cap. III.2.1) din prezentul anunt. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri din ultimii trei ani sa fie de minim 1.443.300 RON, sau echivalentul a348.800 Euro (trei ori valoarea estimata a contractului, curs BNR 14.04.2009:1Euro = 4, 1379 RON)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara prin furnizarea de produse similare, in baza unei autorizatii de livrare, utilizand mijloace tehnice autorizate.
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana.
In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor cap. III.2.1) din prezentul anunt.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Ofertantul poate subcontracta o parte din contract. Partea pe care urmeaza sa o subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi, vor fi precizate in cadrul propunerii tehnice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea documentelor: 1.Lista cu principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani, certificata de minim un beneficiar din lista;2.Autorizatia de livrare a produselor;3.Declaratia privind mijloacele de transport autorizate pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze in vederea derularii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 27, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600360, Romania, Tel.0234-513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit art. 256 din O.U.G. 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.S.U. Petrodava Neamt consilier juridic
Adresa postala: str. Cuiejdi , nr. 34, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610024, Romania, Tel.0233-216816, Email: [email protected], Fax: 0233-211666, Adresa internet (URL): www.ijsunt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2009 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer