Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare motorina eu5


Anunt de participare numarul 148341/04.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Statiunea de cercetare dezvoltare-agricola Lovrin
Adresa postala: Lovrin str.Principala, Nr.200, Localitatea: Lovrin, Cod postal: 307250, Romania, Punct(e) de contact: Livius Pop, Tel. +40 256381401, Email: [email protected], Fax: +40 256381404, Adresa internet (URL): Lovrin, strada Principala nr.200, jud.Timis, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare motorina eu5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit SCDA Lovrin
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 510, 000 si 4, 335, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cite unul sau doua pe an in functie de necesitati.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare motorina eu5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile estimative ale acordului cadru: minim 100000 to.-maxim 850000 to.
obiectul unui singur contract subsegvent : minim 100000 to- maxim 250000 to.
Valoarea estimata fara TVA: intre 510, 000 si 4, 335, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este conform art. 43^1 alin. (1), lit. a) de 13000, 00 lei si se va constitui prin virament bancar in contul RO66TREZ6275009XXX001168, deschis la Trezoreria Sinnicolaul Mare, cod fiscal RO 9179830, cu numerar la casieria unitatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos. In cazul in care ofertantul a depus o contestatie, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, conform art. 278^1, alin. (1), litera c) din OUG nr. 34/2006 , intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv ? 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;.adica , autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 7993, 5 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare va fi cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare . cuantumul garantiei de buna executie este de 1, 5% din valoarea fara tva a fiecarui contract subsecvent ce urmeaza a fi inheiat.modul de constituire a garantiei de buna executie, conform prevederilor art 90 alin.1 din HG 925/2006: -instrument de garantie emis de o societate bancara-sau de o societate de asigurari ori virament bancar cu OP in contul RO66TREZ6275009XXX001168 deschis la trezoreria Sinnicolaul Mare.perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la data expirarii duratei contractuale.garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art 91 ai 92 din hg 925/2006.se constituie la data semnarii contractului sau in termen de 5 zile de la data semnarii acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
resurse proprii si subventii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. declaratia privind eligibilitatea(formular 1)
- declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 181 din oug 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(formular 2)
- declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1 din oug 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular 4)Persoanele cu functie de decizie de la SCDA.Lovrin : Dir.dr.ing.Tarjoc Fanel Constantin, ing.sef.Alexandru Ioan, ing.sef Toma Ioan, ec.Pop Livius birou achizitii publice, secretara ing.Babos Anca,
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010(formular 5)
- certificate fiscale privind taxele si impozitele locale si catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(in original/copie legalizata/copie vizibila cu mentiunea"conform cu originalul") persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Ogiciul registrului Comertului. .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator.persoanele juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificate emise de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat o declaratie pe propria raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei entitati administrative sau judiciare, ori a unei asociatii profesionale, care are competenta
in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia(in original/copielegalizata/lizibila cu mentiunea"conform cu originalul").
Datele inscrise in acest document trebuie sa fie reale/actualela data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta declaratii de conformitate a produsului din oferta cu norma europeana EN59099 si totodata, vor prezenta dovada respectarii de catre produsul ofertat a prevederilor standardului EN 590(dovada efectuata prin prezentarea de buletine de analiza si/sau incercari eliberat de laboratoarelede incercari si analiza fizico-chimice autorizate in conformitate cu legislatia in vigoare/alte documente emise in acest sens de organisme abilitate de lege.
Ofertantul va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent, de asigurare a calitatii in domeniul care constituie obiectul acordului cadru.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea de buletine de analiza si/sau incercari eliberat de laboratoarelede incercari si analiza fizico-chimice autorizate in conformitate cu legislatia in vigoare/alte documente emise in acest sens de organisme abilitate de lege.Prezentate certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1854/08.11.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2014 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2014 10:00
Locul: SEDIUL SOCIAL AL UNITATII CONTRACTANTE , SCDA LOVRIN STR.PRINCIPALA 200 JUD.TIMIS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
inputernicitii din partea ofrtantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Fonduri proprii si subventiiSe va incheia acord cadru cu toti operatorii economici clasati pe locurile aferente numarului maxim (egal cu 5 )de operatori economici mentionat in fisa de date si anuntul de participare.Se vor incheia cel mult doua contracte subsegvente in fiecare an.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat ne legal conf.atr.256.2 din OUG34/2006 cu modificarile si complectarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul achizitii publice SCDA Lovrin
Adresa postala: Loc.Lovrin, str Principala, nr 200, jud.Timis, Localitatea: Lovrin, Cod postal: 307250, Romania, Tel. +40 256381401, Email: [email protected], Fax: +40 256381404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2013 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer