Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare motorina EURO 5 in anul 2012


Anunt de participare numarul 133949/14.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURI
Adresa postala: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410125, Romania, Punct(e) de contact: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Tel. +40 259442033, In atentia: Ec Stanciu Gheorghe, Email: [email protected], Fax: +40 259444237, Adresa internet (URL): www.apecrisuri.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare motorina EURO 5in anul 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Centrala ABA Crisuri, str. Atelierelor, nr.8, Mun. Oradea, jud. Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea in cursul anului 2012, a cantitatii de 150.000 litri motorina EURO 5.Livrarea se va face esalonat, pe durata derularii contractului, in sistem en-gros, conform comenzilor ferme emise de achizitor, in cisterne auto calibrate si omologate conform legii. Conditia de livrare a produsului este C.P.T. , transport asigurat de furnizor pana la destinatia finala indicata de achizitor, cu respectarea regulilor INCOTERMS 2000.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala pentru anul 2012 :150.000 litri motorina EURO 5.
Valoarea estimata fara TVA: 692, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :10.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 45 de zile de la data limita de depunere a ofertelor .Forma de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (conform Formularul 10)sau se depune la caseria unitatii.Contul pentru garantia de participare: RO07 TREZ 0765 025X XX00 6977deschis la TrezoreriaOradea - se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor si se anexeaza plicului care contine oferta.In masura in care C.N.S.C. respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4.472 lei, conform art.278ยน alin. (1), lit. b din O.U.G. 34/2006.Daca ofertantul este IMM, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea de atribuire, fara TVA , a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 1 din H.G. nr. 1045 / 2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta :
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 2.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 -Formularul 3.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006(evitarea conflictului de interese) - Formularul 4.Persoane cu functii de decizie din cadrul AN Apele Romane-ABA Crisuri privind organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire: ? ing. Pasztor Sandor; ? dr.ing. Dume Dorel;? chim. Magyari Maria; ? ec. Tonca Maria; -ec. Stanciu Gheorghe; cons. jur. Pirtea Madalin; ing. Muntean Mihai; ing. Popa Calin ; tehn. Keri Alexandru.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin presedinte ANRMAP nr. 314/2010 - Formularul 5. Se vor prezenta :
-Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, prezentat in original sau copie conform cu originalul, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor care fac obiectul licitatiei.
-Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind cifra de afaceri globalape ultimii 3 ani-Bilant contabil la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.
-Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a comercializat o cantitate de 150.000 litrimotorina.
Cerinta minima de calificare: prin completarea si prezentarea Formularului 7, ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a comercializat o cantitate de 150.000 litrimotorina.
Cerinta 2
Ofertantul va face dovada ca asigura mijloc de transport autorizat al produselor.
Cerinta 3
Certificat de conformitate emis de RAR- OCP
Cerinta 1
Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2012 10:00
Locul: Sediul AN Apele Romane-ABA Crisuri , str. Ion Bogdan, nr. 35, Mun. Oradea, jud. Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, in vederea atribuirii contractului de achizitie se va solicita pentru departajare o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care se va atribui contractul ofertantului care a depus oferta de pret cea mai scazuta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
A.N. Apele Romane-A.B.A. Crisuri ? Compartiment Juridic -Contencios
Adresa postala: str. Ion Bogdan, nr. 35, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410125, Romania, Tel. +40 259444651, Email: [email protected], Fax: +40 259444237, Adresa internet (URL): ) www.apecrisuri.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer