Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare motorina euro 5


Anunt de participare numarul 116543/09.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6
Adresa postala:  Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061521, Romania, Punct(e) de contact:  ovidiu papurica, Tel. 031.425.14.55, Fax:  031.425.14.55, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare motorina euro 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: bd. regiei nr.6-8, bd. timisoara nr.110, sector 6, bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea si livrarea a minim 320 tone si maxim 1000 tone motorina euro 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 320 tone, maxim 1000 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 560, 203 si 4, 875, 740RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizit. poate sa nu cump. cant max de prod; prel. contr. pana la 30.04.2012 conf. art.6 hg925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. participare-16000 lei; gar. buna exec.-5% din val. fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie neancadrare in 181, declaratie calitate de participant, declaratie de respectare a art.69-1, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat constatator registrul comertului, certificate constatatoare taxe si impozite buget central si local, certificat unic de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificate constatatoare taxe si impozite buget central si local, bilanturi contabile 2007, 2008, 2009, fisa de informatii generale, informatii privind situatia financiara, declaratii bancare, acces la linii de credit, resurse reale negrevate, limite de credit la producator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
limita de credit minima la producator - echivalent 80000 euro, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - min 3000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
autorizare de livrare, atestat de inregistrare pentru comercializarea angro de produse petroliere, informatii dotari tehnice cu utilaje specifice, informatii privind personalul calificat, iso 9001, iso 14001, experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
min. 2 autospeciale transport combustibili, min 2 conducatori auto atestati adr, depozit propriu sau contract ferm de livrare cu un producator situate la max 100 km de bucuresti, experienta similara minim 1 contract de 1500000 lei de furnizare motorina euro 5
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
etapa suplimentara de licitatie electronica se va declansa la 2 zile lucratoare de la transmiterea online a invitatiei, 1 runda, durata runda-24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2011 11:00
Locul: intr. av. lt. caranda ghe nr.9, sector 6, bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, persoanele imputernicite ale ofertantilor, observatori ucvap
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str. stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel bucuresti - sectia viii contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  splaiul independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.14.93
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
adpdu sector 6 - achizitii publice
Adresa postala:  intr. av. lt. caranda ghe nr.9, sector 6, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  061521, Romania, Tel. 031.425.14.55
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2011 20:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer