Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare motorina euro 5


Anunt de participare (utilitati) numarul 139890/24.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TURSIB S.A.
Adresa postala: Calea Dumbravii, nr.133-135, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: AdelaHila, Tel. +40 269426100, Email: [email protected], Fax: +40 269210771, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare motorina euro 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Dumbravii nr. 133-135, Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 29, 747, 912 si 34, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pe durata acordului cadru vor fi atribuite 3 contracte subsecvente. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: cantitate minima estimata 1575 tone-valoare minima estimata 9915970.66 lei, cantitate maxima estimata 1800 tone- valoare maxima estimata 11333333.33 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare motorina euro 5. Cantitate minima: 4725 tone, maxim 5400 tone
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 4725 tone, maxim 5400 tone.
Valoarea estimata fara TVA: intre 29, 747, 912 si 34, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 500000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei: Scrisoare de garantie bancara - Formular F sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in Anuntul de atribuire. Pentru conformitate, dovada constituirii garantiei in oricare din formele legale, se va prezenta si la sediul autoritatii contractante, in original, pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in Anuntul de participare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a uza de prevederile art. 287^1 din OUG 34/2006. 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractul subsecvent de furnizare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcurul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si subventii de la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Livrarea se va efectua esalonat, pe baza de comanda inaintata de achizitor.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (pers cu functie de decizie in cadrul AC: ing. Adrian Popa- director general, ing. Pavel Cristia-director tehnic si presedinte comisie evaluare oferte, jr. Adela Hila, jr. Ramona Gligor, ing. Dan Caprariu, ing. Alexandru Florica), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii care au mai multe puncte de lucru, vor prezenta certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale numai pentru sediul social), Certificatul constatator emis de ORC.
Ofertantii persoane fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 15000000 lei
Nivelul indicatorului financiar "lichiditate generala" pentru anii 2009, 2010 si 2011 sa fie de 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada furnizarii, in ultimii 3 ani, de produse similare. Cerinta minima: incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract sau a mai multor contracte al caror obiect a fost furnizarea de produse similare in cantitatea sau cantitati cumulate de minim 1575 tone.
Avand in vedere Directiva 2007/46/EC, ofertantii vor prezenta Certificatul de conformitate al produsului (emis de RAR - Organismul de Certificare produse), insotit de Licenta privind dreptul de utilizare a acestui Certificat de conformitate.
Documente care atesta implementarea sistemului de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S189-311343 din 02.10.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul SC TURSIB SA
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 133-135, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel. +40 269426100, Fax: +40 269210771
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2012 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer