Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE MOTORINA EURO 5 DIESEL PENTRU NAVE IN REGIM DE SCUTIRE DE PLATA A ACCIZELOR


Anunt de participare (utilitati) numarul 146844/27.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Adresa postala: Str. Portului nr.34, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela David, Tel. +40 236/460660/121, Email: [email protected], Fax: +40 236/460140, Adresa internet (URL): http: //www.romanian-ports.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE MOTORINA EURO 5 DIESEL PENTRU NAVE IN REGIM DE SCUTIRE DE PLATA A ACCIZELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -Portul Galati, D 26 port Docuri, nava ECOPORT 2, -Portul Braila, D 19, nava CD 179,
-Portul Tulcea, port Comercial, nava ECOPORT 1
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 39 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 004, 100 si 1, 204, 920RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza ca se vor incheia cate 3 contracte subsecvente anual, astfel: I)2013-2014-cant min 104 t, cant max 124, 8 t, II)2015-cant min 82 t-cant max98, 40; III)cant min84 t-cant max100, 8t
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motorina EURO 5 DIESEL este destinata alimentarii navelor propulsate si nepropulsate din dotarea companiei aflate in porturile Galati, Braila si Tulcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Trimestrul IV 2013-2014-2015-2016
Motorina EURO 5 neaccizata pentru motoare DIESELCantitatiestimate
Minim tone Maxim tone270324
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 004, 100 si 1, 204, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
39 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 24.098 leiValabilitatea garantiei de participare - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorPentru calculul echivalen?ei unei garan?ii de participare constituite in alta valuta decat leul, se va utiliza cursul leu/valuta, comunicat de BNR pt. data publicarii anuntului de participare.Forma de constituire a garantiei de participare: - in conformitate cu prevederile articolului 86 din HG 925/2006, completata si modificata.- virament bancar in conturile: - BANCA TRANSILVANIA Galati: RO59BTRL01801202A11573XX RON- BRD Galati: RO92BRDE180SV03879201800 RONGaran?ia de participare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante;
- sa faca referire expresa la procedura respectiva;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;In cazul in care autoritatea contractanta solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertelor, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.In cazul scrisorii de garantie bancara, aceasta va fi emisa in numele Ofertantului.In cazul asocierii, garan?ia va fi emisa in numele liderului asocierii.Ofertele neinso?ite de garantia de participare, vor fi respinse.IMM-urile beneficiaza de prevederilelegiiNr. 346 din 14 iulie 2004- Garantia de participare va fi retinuta conformarticolului 87 din HG 925/2006, completata si modificata.Daca ofertantul depune contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, din garantia de participare se va retine suma de 4.984 lei(art. 2781 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata)- Restituire, conform art. 88 din HGR nr. 925/2006modificata si completata Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fiecarui contract subsecvent, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2)din HGR nr. 925/2006 completata si modificata.-se poate constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin.(1)?(3)?i HGR nr.1045/2011, privind modificarea art.90 alin.(3)din HGR nr.925/2006, IMM beneficiaza de prevederile art.16 alin.(2)din Legea nr.346/2004.Eliberarea garantiei de buna executie-conform articolului 92 din HGR nr.925/2006, completata si modificata.Prezentarea dovezii constituirii(contului de)garantiei de buna executiei se va face in maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ? Bugetul de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2013, iar pentru 2014 ? 2016 va fi inclusa in bugetele pentru anii respectivi.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Se solicita ofertantului neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
-FORMULARA1 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Precizari:
a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei de mai sus referitoare la literele a, c1 si d.Cerinta 2Se solicita ofertantului neincadrarea intr-una din prevederile prevazute la art. 69?1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.
- FORMULAR A2 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691, din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se prezinta si pentru asociat/asociati atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, conform declara?iei prevazuta la art. 331 alin. (4) din O.U.G. nr.34/2006, cu completarile ?i modificarile ulterioare sunt: Luigi Ciubrei, Carmen Costache, Silviu Meterna, Dumitrita Tichilesteanu, Gabriela David, Viorel Simionescu, Bosneaga Eufrosina, Irene Bulgarov, Lilica Duia, Desilia Cocu, Corina Scarlat, Lumini?a Vlad, Daniela Gina Lupea Iscu, Cezarina Dan?i?.
Cerinta 3Ofertantul trebuie sa certifice ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui ANRMAP. (Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 oct. 2010).
FORMULARUL 7 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se prezinta si pentru asociat/asociati (daca este cazul)Cerinta 4Informatii privind asocierea. In cazul depunerii ofertei de un grup de operatori economici, aceasta trebuie sa cuprinda un acord de asociere.In acordul de asocierese va stipula ca toti asociatii trebuie sa-si asume raspunderea in mod solidar pentru executia contractului, liderul asocierii fiind imputernicit sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv pentru efectuarea platilor.Deasemenea, intelegerea trebuie sa prevada ca toti membrii din asociere sa fie aceiasi pe toata duratacontractului. FORMULAR K ? Model acord de asociere . Cerinta 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, ale carui informatii, trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC, conf.Ordinnr. 509/2011.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.
Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.
Nota:
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizat.
Precizari:
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, pentru partea din contract pe care o va realiza.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
Cerinta 2
Autorizatie de antrepozit fiscal, pentru livrarea de motorina EURO 5 DIESEL in regim de scutire de plata a accizelor, valabila la data limita de depunere a ofertelor, depusa in copie, certificata pentru conformitatecu originalul prin semnatura si stampila;
Persoane juridice straine/fizice straine
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
A nu se folosi prescurtari.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent, privind furnizarea de produse similare obiectului contractului de achizitie publica.In cazul unei asociatii, cerinta trebuie indeplinita de fiecare dintre asociati, doar pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Se va prezenta un document care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii de catre un organism de certificare acreditat pentru domeniul ce face obiectul contractului sau un document echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta un document care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii de catre un organism de certificare acreditat pentru domeniul ce face obiectul contractului sau un document echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lansarea licitatiei electronice1.In urma evaluarii ofertelor depuse in termenul stabilit si a stabilirii ofertelor admisibile, comisia de evaluare va lansa licitatia electronica.2.Autoritatea contractanta va transmite Anuntul de Participare, pe cale electronica (prin intermediul SEAP), simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile. Anuntul de participare va contine data si momentul de start al licitatiei electronice, precum si orice informatie necesara pentru realizarea conectarii individuale la echipamentul electronic utilizat.Inceperea licitatiei electronice1.Autoritatea contractanta nu are dreptul de a incepe licitaia electronica mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile de participare.2.Elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul (fara TVA). Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa mentina sau sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii etapei electronice.3.?In etapa de reofertare, ofertantul trebuie sa tina cont de prevederile art. 36 si art. 36^1 dinHGR 925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?4.Nu se vor comunica informatii privind numarul si identitatea participantilor la runda respectiva cat si preturile noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre alti ofertanti.Calendarul de desfasurare al rundelor de ofertare privind pretul ofertat :1.Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare.2.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una).3.Durata unei runde de licitatie electronica: 1 (una) zi.Finalizarea Licitatiei Electronice1.Dupa runda de licitare.2.La momentul finalizarii licitatiei electronice, dupa terminarea rundei de licitatie electronica(1 zi), SEAP va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze, determinat prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertantii participanti. In cazul organizarii etapei finale de licitatie electronica, clasamentul final se stabileste luand in considerare rezultatul obtinut in procesul repetitiv de ofertare derulat in cadrul etapei respective. Refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei, in acest caz fiind aplicabile prevederile art. 87 alin. (1) lit. a) din HGR 925/2006."3.In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAPnu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul ofertat, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta, anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.4.Dupa incheierea rundei de ofertare, se solicita ofertantului aflat pe primul loc in clasamentul afisat de operatorul S.E.A.P. sa transmita autoritatii contractante Formularul 5 de oferta insotit de centralizatorul de preturi, completat cu noua valoare rezultata in urma procesului de ofertare electronica, in cazul in care pretul ofertat de catre acesta se modifica in cadrul fazei de licitatie electronica.5.Pe baza informatiilor introduse in SEAP de catre autoritatea contractanta, sistemul informatic genereaza automat, catre toti ofertantii participanti la procedura prin mijloace electronice, instiintari cu privire la rezultatul procedurii.6.Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, asa cum prevede art. 169, alin. (2) din OUG 34/2006. Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006.Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2013 11:00
Locul: CN APDM SA GALATI, Str. Portului , nr.34
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN APDM SA GALATI ? Biroul Juridic
Adresa postala: str. Portului, nr. 34, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Tel. +40 236460660, Email: [email protected], Fax: +40 236460140
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2013 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer