Licitatie Publica - Furnizare motorina euro 5, motorina pentru incalzire si bonuri valorice universale carburanti auto pentru parcul propriu al I.S.U. "Vasile Goldis" al judetului Arad
Anunt de participare numarul 117148/17.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA VASILE GOLDIS AL JUDETULUI ARAD
Adresa postala: STRADA ANDREI SAGUNA NUMARUL 66 - 72 ARAD, Localitatea: Arad, Cod postal: 310036, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN CARAN, Tel. 0257.25.12.12, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257.25.67.12, Adresa internet (URL): www.isuarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare motorina euro 5, motorina pentru incalzire si bonuri valorice universale carburanti auto pentru parcul propriu al I.S.U. "Vasile Goldis" al judetului Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform Documentatiei de atribuire
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii carburanti: motorina euro 5 sub forma lichida si bonuri valorice universale carburanti auto pentru parcul auto al I.S.U. "Vasile Goldis" al judetului Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134210-2 - Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motorina euro 5 90000 litri (cantitate minima) - 120000 litri (cantitate maxima)Motorina pentru incalzire 60000 litri (cantitate minima) - 80000 litri (cantitate maxima)TOTAL cantitate minima 150000 litriTOTAL cantitate maxima 200000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 822, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 2% din valoarea contractului 16451, 6 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul De Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34 / 2006Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)certificat constatator - copie legalizata, emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati de comert cu produse petroliere (carburanti). In situatia in care ofertantul este si producator de produse petroliere (carburanti) din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca poate desfasura activitati ca si producator.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(In cazul in care din documentele mentionate mai sus reiese ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, acestea va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Info gene ? Complet. FormB.2 SectIII.Oblig contract daca exista-Info solicit cu privire la oblig contract fata de alti benef, rezulta din complet FormB.3 cu Anexa la FormB.3 SectIII.Bilant conta-Pt exe financ2010, vizate si inreg de org competente. Pt totii ofertantii, daca pt exe fin 2010, bilant si anex nu au fost inreg de org competente, Ofertantul va prezenta bilant conta, anex la acesta si balanta de verific conta intocm la 31.12.2009 si pt primele 6 luni din anul 2010, insotit de raport audit financ si contab autoriz, sau de cenzorii societatii dup caz, din care sa rezulte conformitat, sub toate aspectele semnificat, a val reprezentand activ circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Ofertant nerezid vor prezenta trad autoriz ale doc solicit mai sus.Auto Contract isi rezerva dreptul de a solicita ofertantr ? pers jurid romane si pers jurid straine - prezentarea si a altor doc in cazul in care cele nominaliz la alineatul preced nu sunt relev, precum si explicat cu priv la continut val indicatorilor din FormB4 si sa fie certif de audit financ si de contab autoriz
Daca din bilantul contab reiese ca:
societat a incheiat exe finan2010pe pierdere vor fi prezen doc just pt pierderile inreg
Info cifra de afaceri-ultimii3ani(2008, 2009, 2010)
Val vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunic de BNR pt anul respec, dupa cum urm:
2008:1euro=3, 6827 LEI;
2009:1euro=4, 2373 LEI;
2010:1euro=4, 2009 LEI.
Ofertan care treb sa efect convers altor monede decat Euro sau Lei vor utiliz ratele de schimb med anuale stabilite de Banca Nat a tarii respective in care s-a facut inreg si va specific ratele utilizate in oferta depusa
Solvabilit patrim - Completa Form B4 din Sect III.
Val acestui indicat se va calcula in raport cu ultimul bilant conta.
Lichid gen - Completa Form B4 din Sect III
Val acestui indicat se va calc in raport cu ultimul bilant conta, si se solicit sa fie mai mare decat 100%
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare pe www.e-licitatie.ro ; la telefon 0257.25.12.12 sau la sediul autoritatii contractante2 runde (calificare si faza finala) durata 48 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
402590
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor conform prevederilor O.U.G. nr. 34/2006
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4)021.31.04.641, Email: [email protected], Fax: (+4)021.31.04.642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.S.U. "Vasile Goldis" Arad - birou consilier juridic
Adresa postala: Arad. Str. Andrei SAGUNA, Nr. 66-72, Localitatea: Arad, Cod postal: 310037, Romania, Tel. (+4)0257.25.12.12, Email: [email protected], Fax: (+4)0257.25.67.12, Adresa internet (URL): www.isuarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2011 11:14