Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare motorina Euro 5 pe baza de carduri de credit


Anunt de participare numarul 142311/05.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC SALPITFLOR GREEN SA
Adresa postala: Strada Lotrului nr.1, etaj I, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110117, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Malureanu, Tel. +40 248217050, Email: [email protected], Fax: +40 248223493, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare motorina Euro 5 pe baza de carduri de credit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare motorina Euro 5 pe baza de carduri de credit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motorina Euro 5: minim 150.000litri, maxim 250.000litri
Cantitatea minima estimata pana la data de 31.12.2013, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, este de 150.000 litri, cu valoarea estimata de 750.000 lei, iar cea maxima, calculata pana la data de 30.04.2014, cantitate ce contine si posibilele suplimentari, in conformitate cu prevederile art. 6 alin. (3) din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, este de 250.000 litri, la valoarea estimata de 1.250.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 750, 000 si 1, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform prevederilor art.6 alin.(3) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 15.000 lei.In conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Cont: RO20 BRDE 030S V953 2427 0300, deschis la BRD Pitesti, Cod Fiscal RO 27393335. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. In conformitate cu prevederile art. 86 alin. (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM - urilor, conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantia de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul 13.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925 /2006. In cazul in care un ofertant depune CNSC si aceasta contestatie este respinsa de CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 2781 din OUG nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Autoritatea contractanta va restitui garantia de participare ofertantilor a carar oferta nu a fost stabilita castigatoare, dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, in baza cererii scrise a acestora. Data pentru care se determina echivalenta RON/EURO va fi cu trei (3) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, curs BNR dupa ora 14.00. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.In conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantului din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezentaFormularul 2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest document.
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezentaFormularul 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest document.
3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin nr. 314/2010.Se va completa si prezentaFormularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest document.
4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese). Se va completa si prezentaFormularul 5. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Becheanu Romi Ilie ? Director General; Popescu Alina ? Sef Serviciu Financiar ? Contabilitate; Mihaela Grosu ? consilier juridic; Malureanu Madalina ? Sef Birou Tarife, Achizitii; Enache Cristian ? Sef Mica Mecanizare; Ion Chiliment ? agent achizitii; Cristina Dumitrache ? agent contractari;Simona Dragomir ? economist; Ungureanu Eduard ? inginer. Declaratia va fi prezentata de catre toti participantii la procedura, respectiv: ofertanti, ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori, daca este cazul.
5.Documente eliberate de autoritati legale competente privind plata impozitelor si taxelor. Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant.
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa si prezenta Formularul 6. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. a) pentru persoane juridice/fizice romane. Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
b) pentru persoane juridice / fizice straine. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Informatiile din aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 7.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta Formularul 7.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti
privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei
certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Informatii privind subcontractantii.Operatorul economic va prezenta informatii cu privire la partea din contract
pe care intentioneaza, eventual, sa o subcontracteze.
Informatii privind asociatii
Operatorul va face dovada ca detine cel putin o statie proprie de distributie carburant in fiecare resedinta de judet si in municipiul Pitesti, unde se pot utiliza cardurile de credit, inclusiv toate datele de identificare ale fiecarei statii (adresa, program, persoana de contact, nr.telefon, etc) semnata si stampilata in original.Daca operatorul economic nu detine in proprietate statia/statiile de distributie carburant, va prezenta acorduri de parteneriat/contracte de asociere(subcontractare)/contracte de inchiriere/ contracte de comodat/alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie a statei/statiilor de carburant, unde autoritatea contractanta poate face alimentarea cu carburanti cu ajutorul cardurilor de credit.
Certificatul ISO 9001, privind Sistemul de Management al Calitatii, "sau echivalent". Acest document trebuie prezentat in copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului economic ofertant. Certificatul ISO 9001 trebuie sa fie valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta Formularul 8 si anexa la Formularul nr 8.Se va completa si prezenta Formularul 9 .Se va completa si prezenta Formularul 10.Lista/tabel cu statiile proprii sau ale partenerilor, de distributie de carburanti auto din tara unde se poate efectua alimentarea cu ajutorul cardului de credit.Prezentare Certificat ISO 9001 "sau echivalent".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In cadrul licitatiei electronice, elementul ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total al ofertei, in lei, fara TVA, care trebuie sa fie mai mic decat cel ofertat initial in centralizatorul de preturi.Limita pana la care poate fi imbunatatit pretul total depinde de fiecare ofertant in parte. Informatiile disponibile pentru conectarea si inregistrarea operatorilor economici se pot obtine pe site-ul www.e-licitatie.ro. La etapa finala de licitatie electronica vor fi invitati sa participe doar operatorii economici a caror oferta a fost declarata admisibila. Autoritatea contractanta va invita acesti ofertanti sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem, la adresa de e-mail inregistrata in sistem ca adresa de contact a operatorului economic si vor fi disponibile si in sectiunea ?Notificari in sistem?. Pentru aceasta etapa, autoritaatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Licitatiea electronica se va desfasura intr-o singura runda, pe durata a 24 de ore, fara prag minim de licitare. Runda va incepe nu mai devreme de doua zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile. Ofertantii pot vedea: cea mai buna oferta, numarul de participanti inscrisi la licitatie. Dupa incheierea rundei de reofertare, ofertantul declarat castigator transmite la solicitarea autoritatii contractante Formularul de oferta nr.12 si anexa acestuia, completate cu noile valori rezultate in urma reofertarii. Ofertantul castigator al licitatiei electronice are obligatia sa transmita achizitorului formularul de oferta si oferta refacuta in original in cel mult doua zile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2013 12:00
Locul: Sediul S.C. SALPITFLOR GREEN S.A., din strada Lotrului nr.1, etaj I, Pitesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu prevederile art. 11 alin (4) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. (Formularul nr. 14 din Sectiunea Formulare).Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratia conform Formularului are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Modul de departaj a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc si care au preturi egale o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 2562 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. SALPITFLOR GREEN S.A., Serviciul Resurse Umane, Juridic, Prevenire si Protectie
Adresa postala: Str.Lotrului nr.1, etaj I, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110107, Romania, Tel. +40 248221806, Email: [email protected], Fax: +40 248223493
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2013 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer