Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare motorina euro 5 pentru centralele termice din centrele aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea


Anunt de participare numarul 146717/21.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI
Adresa postala: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820080, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 0240517455, In atentia: Costache Otilia, Email: [email protected], Fax: +40 0240516466, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare motorina euro 5 pentru centraleletermice din centrele aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea motorinei se va face la toate centrele din municipiu si judet aflate in subordinea D.G.A.S.P.C.TULCEA
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 734.62 si 1, 080, 745.12RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar /trimestrial in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Cel mai mic contract subsecvent 81734.62 lei -Cel mai mare contract subsecvent664879.73 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare motorina euro 5 pentru centraleletermice din centrele aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate acord cadru minim 17160 litri - maxim 226900 litri;
cel mai mic contract subsecvent 17160 litricel mai mare contract subsecvent 139590 litri;
Se accepta doar ofertele pentru cantitatea maxima din acord cadru.
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 734.62 si 1, 080, 745.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 21614 lei.Garantia de participare trebuie prezentata in orginal la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data limita a depunerii ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Conform art. 278^1 din OUG Nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 alin.1 lit.b din OUG34/2006.Prevederile art.278^1 alin.1)lit.b se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Tulcea, - in original;
- virament bancar (ordin de plata) in contul DGASPC Tulcea, RO28TREZ6415006XXX000164 deschis la trezoreria Tulcea, cod fiscal 9574414 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data limita a depunerii ofertelor;Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta decat leu se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin modalitatile prevazute de art. 90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propiu al D.G.A.S.P.C.Tulcea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- FORMULAR 1 - Declaratie privind eligibilitatea- ORIGINAL; Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.- FORMULAR 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - ORIGINAL; Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Pentru a fi calificat ofertantul/candidatul, nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 .Pentru a fi calificat tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c^1)si d)din OUG 34/2006.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- FORMULAR 3 ? ORIGINAL; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire:
- Marinov Gabriel - Teodosie - Director General;
- Badulescu Dumitra- Director General Adjunct;
- Nediu Filoreta - Director General Adjunct Economic;
- Calina Ion ? Sef serviciu;
- Giurea Luminita ? Sef serviciu;
- Bahaciu Felicia - Serviciu financiar contabil
- Alempie Terente - Sef serviciu;
- Vramulet Calin - Compartiment juridic;
- Ion-Eremia Elena- Compartiment juridic;
- Baragan Dumitra - Sef serviciu;
- Costache Otilia Niculina - Comp.Achizitii;
- FORMULAR 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.- FORMULAR 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se solicita formularul datat, stampilat, completat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Pentru persoanele juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul teritorial , care sa cuprinda:
- date de identificare legale ( denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei.Se solicita ca informatiile cuprinse in certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" pe fiecare pagina semnata si stampilata.In etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.- Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Completare FORMULAR 6 - Informatii generale ofertant.Se solicita formularul datat, stampilat, completat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se sol. ca ofertantul sa faca dovada ca are asigurate (in dotare proprie, prin
contracte sau prin conventii de inchiriere etc.)utilajele, mijl.de transport si
dotarile necesare indepl contractului de furnizare produse, care sa asigure
pe toata durata transportului pastrarea nemodificata a caracteristicilor
produsului precum si protectia impotrivasurselor de poluare, degradare si contaminare atat a produselor cat si a
ambalajelor.
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Certificarea sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Completare FORMULAR 7 - DECLARATIE privind utilajele necesare pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului-Completare FORMULAR 8 - DECLARATIE privind Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Se prezinta o copie dupa certificatul deacreditare sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Perioada de evaluare a ofertelor: maxim 25 zile, conform art. 200 alin. 1 din O.U.G. nr.34/2006.Daca doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc avand preturi egale, pentru departajare se va solicita suplimentar o noua reofertare.Astfel, se vor solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P. in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici in cauza de documente care contin noi preturi.Oferta care nu indeplineste cerintele minime de calificare va fi respinsa ca inacceptabila. Solicitarile de clarificari se transmit catre D.G.A.S.P.C. TULCEA, in format electronic, prin intermediul SEAP, in conformitate cu Hotararea nr. 1660 din 22 noiembrie 2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul/termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: str.Gavrilov Corneliu, nr.120, Tulcea, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820080, Romania, Tel. +40 0240517455, Email: [email protected], Fax: +40 0240516466, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2013 17:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer