Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare motorina Euro 5 pentru parcul auto al SC TRANSPORT PUBLIC SA Tulcea.


Anunt de participare (utilitati) numarul 133260/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT PUBLIC S.A.TULCEA
Adresa postala: str. Prelungirea Taberei nr. 7, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820221, Romania, Punct(e) de contact: EMIL CONSTANTINESCU, Tel. +40 240534278, Email: [email protected], Fax: +40 0240534242, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC TRANSPORT PUBLIC SA TULCEA
Adresa postala: STR. PRELUNGIREA TABEREI NR.7, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820221, Romania, Punct(e) de contact: serviciul comercial, In atentia: Dendrino Gabriela, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: SEAP, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: -, In atentia: -, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare motorina Euro 5 pentru parcul auto al SC TRANSPORT PUBLIC SA Tulcea.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INCINTA STP TULCEA
STR.PRELUNGIREA TABEREI NR.7
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 810, 408 si 5, 709, 560RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracteanuale subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare motorina Euro5 pentru alimentarea rezervoarelor de stocare ale STP Tulcea si punerea la dispozitie cu titlu gratuit a 2 pompe de livrare carburant, cu furtun de alimentare si pistol de livrare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contract subsecvent : min. 276.346 litri/an -max.328.000 litri/an
acord cadru : min. 1.105.384 litri/4ani -max.1.312.000 litri/4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 202, 602 si 1, 427, 390RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuanumul garantiei de participare este de :57.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a oferteiOperatoriieconomicicareseincadreazaincategoriaIntreprinderilorMicisiMijlocii, potconstitui50%dinvaloareagarantieideparticipare, cuconditiaprezentariideclaratieiprivindindeplinireaconditiilorconformLegii346/2004.Moduldeconstituireagarantieideparticipare : a) prin virament bancar sau printr-uninstrumentdegarantareemisinconditiilelegiideosocietatebancarasaudeosocietatedeasigurari, (inoriginal);b) prinordindeplatasau fila CEC, cuconfirmareabanciiemitente;Daca garantia de participare se constitue printr-un instrument de garantare sau fila CEC, atunci dovada constituirii se va depune atat electronic in SEAP, cat si in original la registratura STP TULCEA, str. Prelungirea Taberei, nr. 7 pana la data deschiderii ofertelor.Contuldeschispentruconstituireagarantieideparticipareeste: RO46RNCB0256043353710001, BCR-TULCEA.Insituatiaincareofertantulconstituiegarantiadeparticipareprintr-uninstrumentdegarantareemisdeobancasaudeosocietatedeasigurari, aceastavatrebuisaprevadaangajamentulemitentuluidearetinedingarantiadeparticiparesuma de 8131 leiconformprevederilorart. 278-1, alin (1), dinOUG34/2006, cumodificarilesicompletarileulterioare, insituatiaincareofertantuldepuneocontestatiecevafirespinsadeCNSC.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. -5%din valoarea contractuluifara TVA cf. art.89 alin.2 din HG 925/2006.Moduldeconstituireagarantieidebunaexecutieacontractului: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
-punerea la dispozitia achizitorului cu titlu gratuit a 2 pompe livrare(alimentare 220V-380V, debit 50-90 litri/min), debitmetru, furtun de alimentare si pistol de livrare .-acordarea pe perioada derularii acordului cadru a unei limite de creditare de 60.000 euro
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea -Formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006- Formular 2;Certificat privind calitatea de participant la procedura-Formular 3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Formular 4;Declaratiepepropriaraspundereprivindrespectareaprevederilor.art. 69-1-Formular 5- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste derularea , organizarea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul SCTRANSPORT PUBLIC SA Tulcea : Director General-Sopov Vladimir; Director economic -Mirea Gabriela; Director Tehnic: Constantinescu Emil; sef serv comercial: jr. Dendrino Gabriela; sef sectie tr. naval-ITP : ing.Costencu Victor;sef sectie exploatare : ing.Macavei Diana -certificat constatator emis de ORC cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 2.800.000 lei (2010, 2009, 2008)
Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita experienta similara cu valoare de minim 1.400.000 lei.Ofertantul va prezentacel putin un contract de furnizare sau un numar maxim de doua contracte derulate in ultimii 3 ani prin care sa confirme livrarea de produse similare cu valoare cumulata de minim 1.400.000 lei, insotite de recomandarile /certificate constatatoare aferente ale beneficiarilor.
Certificarea sistemului de management al calitatii
Prezentarea de documente/certificateprin care sa se atestecertificarea sistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 9001/2008, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
nu
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.(art 2562- OUG 34/2006 ).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic SC TRANSPORT PUBLIC SA Tulcea
Adresa postala: str. PRELUNGIREA TABEREI NR.7, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820221, Romania, Tel. +40 240534278, Email: [email protected], Fax: +40 240534242
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer