Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare motorina Euro Diesel


Anunt de participare numarul 73668/17.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA PETRODAVA
Adresa postala: STRADA CUIEJDI NR. 34, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610024, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU GAMAN, Tel.0233216816, Email: [email protected], Fax: 0233211666, 0233218737, Adresa internet (URL): http: //www.ijsunt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare motorina Euro Diesel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 1. str. Cuiejdi, nr. 34, loc. Piatra Neamt, jud. Neamt.2. str. Stefan cel Mare, nr. 261, loc. Roman, jud. Neamt;3. str. Nucilor, nr. 12, loc. Targu Neamt, jud. Neamt.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de motorina, pe baza unor comenzi lunare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim: 37.000 litri
Maxim: 170.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 494, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie bancara de buna executie, in valoare de 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi de la procedura ofertantii care nu demonstreaza ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180, 181 din OUG 34/2006 actualizata.
Se solicita: certificat de atestare fiscala, cazier fiscal emise de Administratia Financiara, certificat fiscal emis de Primarie, declaratia de eligibilitate, respectiv declaratia de neincadrare in prev. art. 181 din OUG 34/2006.
Vor fi exclusi de la procedura ofertantii care nu pot demonstra forma de inregistrare ca persoana juridica. Se solicita pentru PJ din Romania: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Pentru PF cu sediul in Romania se solicita autorizatia de functionare. Pentru PF/PJ cu sediul in alte tari, se solicita documente similare emise de autoritati competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri in ultimii trei ani.
Bilant contabil 2008 (sau la data de 30.06.2008) vizat si inregistrat de autoritatea competenta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: minim 1484100 RON (3xvaloarea estimata a contractului)2. Indicatorii economici din bilantul 2008 sa dovedeasca existenta profitului net.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Livrare de produse similare, in baza unei autorizatii de livrare, utilizand mijloace tehnice autorizate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Lista cu principalele livrari de produse, certificata de minim un beneficiar din lista.2. Autorizatia de livrare a produselor.3. Declaratie privind mijloace de transport autorizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 27, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600360, Romania, Tel.0234-513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf OUG34/2006 actualizata, art. 272-274
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISU "Petrodava" Neamt / Consilier juridic
Adresa postala: str. Cuiejdi, nr. 34, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610024, Romania, Tel.0233-211666, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2009 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer