Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE MOTORINA LICHIDA (SR EN 590+A1:2010) in perioada Mai 2013 - Aprilie 2014


Anunt de participare numarul 141836/06.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "MIHAIL GRIGORE STURDZA" AL JUDETULUI IASI
Adresa postala: STR. LASCAR CATARGI NR.59, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700107, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 232412121, In atentia: Cpt. Ticu Cristina, Email: [email protected], Fax: +40 232214470, Adresa internet (URL): www.isujis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MOTORINA LICHIDA (SR EN 590+A1:2010) in perioada Mai 2013 - Aprilie 2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta « M. Gr. Sturdza » al judetului Iasi, str. Lascar Catargi, nr. 59, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 58, 080 si 696, 960RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui 1 contract in 2013 si 1 contract in 2014. In functie de alocarile bugetare si consumul efectiv de motorina, in anul 2013, numarul contracteloratribuite se poate suplimenta .Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 464.640 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MOTORINA LICHIDA (SR EN 590+A1:2010) in perioada Mai 2013 - Aprilie 2014 prin atribuirea a 2 contracte subsecvente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadru : Cantitatea minima :12.000 litri motorina lichida (SR EN 590+A1:2010)Cantitatea maxima :144.000 litri motorina lichida (SR EN 590+A1:2010)Estimari ale cantitatilor minime si maxime ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului ? cadru : Cantitatea minima :12.000 litri motorina lichida (SR EN 590+A1:2010)Cantitatea maxima :96.000 litri motorina lichida (SR EN 590+A1:2010)Calendarul estimativ de aplicare a procedurii : MARTIE - APRILIE 2013Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: MAI 2013, IANUARIE 2014
Valoarea estimata fara TVA: intre 58, 080 si 696, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare, mentionat si in anuntul de participare, in suma fixa de 4477 lei; perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1)din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contul pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar este: RO39TREZ4065005XXX000424, Trezoreria Iasi. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4477 lei in conformitate cu art. 278.1 alin 1. litera b)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conformitate cu art. 18 din Hotararea nr.1660/2006, Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va atasa in format electronic in sectiunea special prevazuta in SEAP numita "Documente de calificare si propunere tehnica", asa cum este specificat si in cap IV. 4.3) Modul de prezentare a ofertei.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare.Vor fi exclusi din procedura ofertantii a caror situatie personala se incadreaza in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile uletrioare completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea FormulareVor fi exclusi din procedura ofertantii care se incadreaza intr-una din prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Conform art.186, alin.2 din OUG nr.34/2006 documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d)vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul - se completeaza Formularul B din Sectiunea Formulare.3. Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata, Certificat de atestare fiscala: Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele fiscale sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
In situatia in care din documentele prezentate rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.;4. Certificat privind taxele si impozitele localeSe solicita prezentarea Certificatului privind taxele si impozitele locale, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente din luna anterioara depunerii ofertelor;In situatia in care din documentele de mai sus reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Conform art.9 alin.(1) din Ordinul 509/2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P., cerintele referitoare la obligatile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^ 1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, pentru evitarea conflictului de interese .Ofertantul trebuie sa completeze Formularul C din sectiunea FORMULARE.Persoane cu functii de decizie din partea autoritatii contractante cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Colonel Iamandi DanColonel Botosineanu AlexandrinaLocotenent colonel Ciufecu CarmenCapitan Paveliuc CristianCapitan Ticu CristinaCapitan Gavriloaia Ioan
Capitan Bolohan SilviaPlutonier major Codreanu AdrianIncadrarea in una din situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea acordului cadru.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul D din sectiunea FORMULARE conform Ordinului 314/2010 a Presedintelui ANRMAP privind prezentarea unei declaratii pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Neprezentarea acestui certificat completat duce la excluderea ofertantului.Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" Se solicita prezentarea Certificatului Constatator, eliberat de Oficiul Registrului Cometului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Documentele solicitate pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare motorina in ultimii 3 ani.- se solicita prezentarea unui contract cu valoarea totala fara TVA mai mare de 400.000 lei (formularul E din sectiunea FORMULARE)
Certificarea sistemului calitatii: se solicita ISO 9001/2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire Cerinta minima privind capacitatea tehnica si/sau profesionala pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este prezentarea in Lista cuprinzand principalele contracte de furnizare de motorina din ultimii 3 ani a unui contract cu valoarea totala fara TVA mai mare de 400.000 lei. Completati formularul E din sectiunea FORMULAREOfertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca procedura de atribuire este online si criteriul aplicat pentru atribuirea acordului cadru care este pretul cel mai scazut, in cazul in care doua sau mai multe oferte, contin in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, incarcarea electronica in SEAP a unei noi propuneri financiare. Acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "MIHAIL GRIGORE STURDZA" AL JUDETULUI IASI
Adresa postala: STR. LASCAR CATARGI NR.59, Localitatea: IASI, Cod postal: 700107, Romania, Tel. +40 232412121, Email: [email protected], Fax: +40 232214470, Adresa internet (URL): www.isujis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2013 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer