Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare nava pentru masuratori cantitative si calitative pe Dunare


Anunt de participare numarul 141452/12.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Adresa postala: Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010018, Romania, Punct(e) de contact: Marian Manta, Tel. +40 0748101614, In atentia: Marian Manta, Email: [email protected], Fax: +40 213151297, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Administratia Nationala " Apele Romane "
Adresa postala: Bucuresti, strada Ion Campineanu nr. 11, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010031, Romania, Punct(e) de contact: Marian Manta, Tel. +40 0748101614, In atentia: Marian Manta, Email: [email protected], Fax: +40 213151297, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.E.A.P. ( Sistemul Electronic de Achizitii Publice )
Adresa postala: Strada Italiana nr.22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: Centrul National de Management pentru Societatea Informationala ( CNSMI), Tel. +40 213032997, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213032937
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Administratia Nationala Apele Romane
Adresa postala: Strada Ion Campineanu, nr.11, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010031, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 213110146, In atentia: Marian Manta, Email: [email protected], Fax: +40 213151297, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: Aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniul public al statului.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare nava pentru masuratori cantitative si calitative pe Dunare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Portul Drobeta Turnu Severin
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul se refera la achizitiaunei nave, necesara efectuarii de masuratori cantitative si calitative pe Dunare in cadrul contractului de finantare din Fondul European de Dezvoltare Regionala intre M.D.R.T.si M.M.P. avand ca obiectiv realizarea unui sistem comun romano-bulgar, de management si monitoring al apelor Dunarii pentru conditii de risc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34513550-6 - Nave hidrografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini - 1 bucata nava
Valoarea estimata fara TVA: 4, 364, 516.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofert.va constit.o gar.de particip.in cuantum de 87, 290.32 RON.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare in Euro, echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor (cu 5 zile inainte ).Gar.de particip.se constit.conf.prev.art.84-88 din HG nr.925/2006.Gar.de particip.se constit.prin vir.banc.sau instr.de garant.(in orig.)emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig, prin dep.la cas.unit.in numerar sau prin OP, confirm.de banca emitenta.In cazul ofert.din cat.IMM, acestia vor face dovada prin prez.doc.prev.in Legea nr.346/2004, caz in care cuantumul gar.de particip.va fi de 50%(43, 645.16 RON)din cuantumul stabil.mai sus.Pt.aceasta trebuie prez.o decl.pe proprie rasp.din care sa rezulte incadrarea in cat.IMM(art.3, 7 si16 din Legea 346/2004)-Form.nr.12.Gar.de particip.se poate depune in contul: RO07TREZ7005005XXX002172 deschis la Dir.de Trez.si Contab.Publica a Mun.Bucuresti.Gar.de particip.se poate constit.?i prin dep.in numerar la cas.autorit.contract.Per.de val.a gar.de particip: egala cu per.de val.a of.-90 zile de la term.lim. de prim.a ofert.In cazul dep.de of.in asoc, gar.de particip.tb.constit.in numele asoc.si sa ment.ca acopera in mod solidar toti membr.grup.de op.ec.Gar.de particip.emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in orig.si va fi insot.de trad.autoriz.in lb.romana.Model Scris.de Gar.Banc.de Particip.?Form.nr.12 Cuantum gar.de buna exec.- 5% din val.fara TVA a contr.si se const.conf.art.90 din HG 925/2006 prin instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig, care devine anexa la contr.Daca gar.de buna exec.este red.ca val, ea poate fi constit.si prin dep.la cas.A.N.?Apele Romane?, sau vir.in cont de gar.RO07TREZ7005005XXX002172, desch.la Dir.de Trez.si Contab.Publica a Mun.Bucuresti.In cazul ofert.din cat.IMM conf.Legii nr.346/2004, gar.de buna exec.se constit.in proc.de 50% din cuantum preciz.in doc.de atrib.Gar.de buna exec.se va elib/restit.in cel mult 14 zile de la data indepl.de catre contractant a oblig.asum.prin contr, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Autorit.contract.are dreptul de a emite pretentii asupra gar.de buna exec, oricand pe parcursul indepl.contr.in lim.prejud.creat, daca contract.nu isi indepl.oblig.asum.prin contr.Model Scris.de Gar.Banc.de Buna Exec.- Form.nr.10
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria-Fondul European de Dezvoltare Regionala-Proiect: Danube Water Integrated Management, partener PP2?ANAR, MIS ETC code 161?P.P.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular nr. 1 + Formularul 1A;Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)-Formular nr.2;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr.3 - Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta - Conflictul de interese -Formular nr.4 (In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul: Vasile Pintilie, Ovidiu Gabor, Dumitru Dumitru, Sorin Randasu, Vasile Ofimias, Mihai Chelaru, Mihaela Chelmu, Catalin Caluian, Olga Vasilescu, Dragos Cazan, Monica Mainerici, Mariana Lupu, Mihai Dumitru, Dana Sacuiu, Carmen Hamchevici, Ioana Poenaru, Serban Iliescu, Adrian Vladucu, Constanta Moldovan, Ileana Cheveresan, Marian Manta, Gabriela Ciocan, Marin Marin, Elena Slavescu, Mirela Neagu, Talau Marin, Petcu Adriana, Tuchiu Elena, Rusu Neguta, Marinescu Silvia, Paunescu Costica, Craciun Mary, Ionica Daniela, Tolos Stefan, Croitoru Ruxandra, Vladescu Daniela, Costin Cocea, Marian Godea, Marin Petrus, Dragos Stefan Francu. Aceasta declaratie va fi prezentata si de catre tertul sustinator. Cerinte obligatorii: - Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului.
- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara : se solicita: completarea Formularului nr. 5- Informatii generale
Informatii privind situatia economico-financiara : se solicita : bilanturi contabile/extrase de bilant aferente anilor 2009, 2010 si 2011 ( in copie lizibila pe care se va preciza ? ? conform cu originalul ? )
Informatii privind situatia economico-financiara -se solicita: cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani?2010, 2011, 2012, in RON si Euro(la cursul din data bilant.anual.Val.vor fi expr.in RON si Euro, la curs.leu/euro comunic.de BNR pt.anul resp: 2010?4.2099lei/euro, 2011?4.2379 lei/euro, 2012?4.4560 lei/euro;
-Ofertantii care tb.sa efect.conversia altor monede decat Euro sau RON vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab.de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistr.si va specif.ratele utiliz.in of.depusa.- cerinta min.de calif: realiz.unei cifr.medii de afac.globale pe ultimii 3 ani tb.sa fie egala sau mai mare decat val.min.impusa.-val.min.impusa a cifr.med.de afac.globale este de 8, 500, 000.00 RON fara T.V.A.-Autorit.contr.va lua in consid.si data la care op.ec.a fost infiintat sau si-a inceput activit;
-Se va compl.Form.nr.5.Totodata Autorit.contr.lasa la latitudinea op.ec.doc.ce vor fi prez.in sustinerea indeplin.acestei cerinte de calific
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Decl.priv.lista princip.livr.sim.efect.in ultimii 3 ani, continand val, per.de livr, beneficiari, indif.daca acestea sunt autorit.contract.sau clienti privati-Form.nr.6
-Exp.sim: Se sol.prez.unui doc/doc-te, contr/contracte, PV de receptie/PV de receptie care sa confirme furniz.de prod.sim.in val.de minim 4, 364, 516.10 RON(967, 741.93 euro).Echiv.leu/euro s-a facut pentru un curs euroinfo val.pt.luna dec.2012(1 euro=4.51 RON).Doc.de confirm.- complet.Form.nr.7;
-certific/doc.emise de princip.benefic, clienti privati sau autorit.contract;Certific/doc.tb.sa fie datate, semnate in clar si fara presc, si tb.sa contina inf.priv.ob.contr, duratei acestuia si pretul platit pt.prod.livr.Ultimii 3 ani in lista princip.livr.se calc.pana la data limita de dep. a ofertelor.
Informatii privind subcontractantii: Se va completa Formularul nr. 13, semnat de catre ofertanti precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.
Nota: Atentie! Formularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru livrarea produselor.
In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?
Documente de confirmare: - Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: ISO 9001:2000, sau certificat echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
40%
Descriere: Termen de livrare - 12% ( max. 12 puncte); Termen de garantie 12% ( max. 12 puncte ); Putere motoare - 16% ( max. 16 puncte ). Pentru mai multe informatii vizualizati sectiunea VI.3
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20027/MM/17.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2013 11:00
Locul: Bucuresti, strada Ion Campineanu nr.11, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane care sa prezinte imputernicire scrisa din partea operatorului economic (in orig.semnata si stampilata de reprez.legal al ofertantului).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala - Danube Water Integrated Management ? partener P.P.2 ? A.N.A.R. - MIS ETC code 161 ? P.P.2, avand ca obiectiv crearea unui sistem comun, romano-bulgar, de management si monitoring al apelor Dunarii pentru conditii de risc
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare transfrontaliera Romania-Bulgaria)
VI.3) Alte informatii
I.OF.FIN.-60%(max.60 pct)-Pct.pt.fact.de eval.?pretul of?se acorda astfel: a)Pt.pretul cel mai scaz.dintre pret.of.se acorda pct.max.aloc.fact.de eval.resp.b)Pt.alt pret decat cel prev.la lit.a)se acorda pct.astfel: P(n)=(pret minim/pret(n)x pct.max.aloc.II.OF.TEHN.-40%(max.40 de pct.)Pct.pt.fact.de eval.«sol.teh» se acorda dupa urm.crit: -term.de gar-12%(max.12 pct)-term.de livr-12%(max.12 pct)-put.motoare-16%(max.16 pct)a)Pct.pt.fact.de eval.«term.de livr» se acorda astfel: I)pt.dur.cea mai mica, se acorda pct.max.aloc.fact.de eval.resp.II)pt o dur.mai mare decat cea prev.la pct.I)se acorda pct.astfel: Pn=(termen minim/termen n)x pct.max.aloc.Term.de livr.este cupr.intre 6 luni(min)si 12 luni(max).Of.cu term.de livr.peste 12 luni, nu vor fi luate in consid.si vor fi decl.neconf.Of.cu term.de livr.mai mic de 6 luni nu vor fi pct.suplim.b)Pct pt.fact.de eval.«termen de garantie»se acorda astfel: I)Pt.dur.cea mai mare, se acorda pct.max.prev.pt.fact.de eval.resp.II)Pt.dur.mai mica decat cea prev.la pct.I)se acorda pct.astfel: Pn=(termen n/termen cel mai mare)x pct.max.aloc.Term.de gar.va fi exprim.in luni.Term.min.de gar.accept.va fi de 24 luni.Of.care vor prez.un term.de gar.mai mic de 24 luni vor fi decl.neconf.Term.de gar.max.realist este 60 luni.Of.cu term.de gar.mai mare de 60 luni nu vor fi pct.suplim.c)Pct.pt.fact.de eval.«putere motoare»se acorda astfel: I)Pt.put.cea mai mare(in kW, conf.lim.prev.la pct.C.T.-11.6 din Caietul de Sarcini)se acorda pct. max. aloc.pt.fact.de eval.resp.II)Pt.o putere a motoarelor mai mica decat cea prev.la punct.I)pct.se acorda astfel: Pn=(puterea n/puterea maxima)x pct.max.aloc.Of.in care put.mot.nu se incadr.in lim.prev.la pct.C.T.-11.6 din Caietul de Sarcini vor fi decl.neconf.Daca dupa eval.of.vor exista of.cu pct.egale, mod.de depart.va fi fact.de eval.caruia i-a fost aloc.ponderea cea mai mare si anume of.fin.(60%).Daca si dupa aceasta mod.de dep.vor exista of.cu pct.egale, aut.contr.va cere reof.in plic inchis a of.fin.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256/2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Nationala Apele Romane _ Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Strada Ion Campineanu nr.11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010031, Romania, Tel. +40 213110146, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213151297, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2013 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer