Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Furnizare nava pentru masuratori cantitative si calitative pe Dunare?


Anunt de participare numarul 144331/15.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Adresa postala: Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010018, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 0748101614, In atentia: Ec. Marian Manta, Email: [email protected], Fax: +40 0213151297, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Administratia Nationala ?Apele Romane ?
Adresa postala: strada Edgar Quinet nr.6, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010018, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 213110146, In atentia: Ec. Marian Manta, Email: [email protected], Fax: +40 213151297, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.E.A.P. ( Sistemul Electronic de Achizitii Publice )
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032937
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Administratia Nationala ?Apele Romane ?
Adresa postala: Strada Ion Campineanu nr.11, sector 1, etaj 1, Registratura, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010031, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 213110146, In atentia: Ec. Marian Manta, Email: [email protected], Fax: +40 213151297, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: Aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniul public al statului.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Furnizare nava pentru masuratori cantitative si calitative pe Dunare?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Portul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul se refera la achizitiaunei nave, necesara efectuarii de masuratori cantitative si calitative pe Dunare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34513550-6 - Nave hidrografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini - 1 bucata nava
Valoarea estimata fara TVA: 4, 183, 064RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de particip.in cuantumul de 83, 661.28 RON. Gar.de particip.se constit.in conf.cu prev.art.84-88 din HG nr. 925/2006.Gar.de particip.se constit.prin virament bancar sau printr-un instr.de garant.(care se prez.in orig.) emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig. prin depunere la caseria unitatii in numerar sau prin ordin de plata, confirmat de banca emitenta .In cazul ofertantilor din categoria IMM, acestia vor face dovada prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, caz in care cuantumul garantiei de participare va fi de 50%(41, 830.64 RON) din cuantumul stabilit mai sus. Pentru aceasta trebuie prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte atestarea incadrarii in categoria IMM-urilor ( art.3 si 7 si 16 din Legea 346/2004).- Formularul nr.11In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare in Euro, echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor (cu 5 zile inainte ).Garantia de participare se poate depune in contul : RO07 TREZ 7005 005X XX00 2172 deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti .Garan?ia de participare se poate constitui ?i prin depunere in numerar la casieria autorita?ii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Model Scrisoare de Garantie Bancara de Participare ( orientativ ) ? Formularul nr. 12 Cuantumul garantiei de buna executie este de5%din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca garantia de buna executie este redusa ca valoare, ea poate fi constituita si prin depunere la casieria Administratiei Nationale ? Apele Romane ?, sau virata in contul de garantii RO07 TREZ 7005 005X XX00 2172, deschis la Directia deTrezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului BucurestiIn cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garan?ia de buna execu?ie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Model Scrisoare de Garantie Bancara de Buna Executie ( orientativ ) - Formularul nr. 10
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala - bugetul Proiectului : Danube Water Integrated Management, partener PP2 ? ANAR, MIS ETC code 161 ? P.P.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Completare : Formular nr. 1 + Formularul 1A.
Cerinta nr. 2: Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta).Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular nr.2)sau cazier judiciar al companiei.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006 - Formular nr.3 .Documente de confirmare :1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, trebuie insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Se permite depunerea documentelor in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.
- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit. a), c^1) si d) din ordonanta se solicita a fi indeplinite de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta.Conflictul de interese.Cerinta obligatorie: Completare: Formular nr.4.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul: Vasile Pintilie, Ovidiu Gabor, Dumitru Dumitru, Sorin Randasu, Vasile Ofimias, Ban Cristian, Ioan Oprean, Mihai Chelaru, Mihaela Chelmu, Catalin Caluian, Persinaru Cristina, Olga Vasilescu, Dragos Cazan, Monica Mainerici, Mariana Lupu, Mihai Dumitru, Carmen Hamchevici, Ioana Poenaru, Serban Iliescu, Adrian Vladucu, Constanta Moldovan, Ileana Cheveresan, Marian Manta, Gabriela Ciocan, Marin Marin, Elena Slavescu, Mirela Neagu, Talau Marin, Petcu Adriana, Tuchiu Elena, Rusu Neaga, Marinescu Silvia, Paunescu Costica, Craciun Mary, Tolos Stefan, Croitoru Ruxandra, Vladescu Daniela, Costin Cocea, Marian Godea, Marin Petrus, Dragos Stefan Francu, Mihail Mircea Predescu, Inocentiu Albu, Ciprian Iustinian Bazga. Cerinta nr. 1: Cerinte obligatorii: - Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului.
- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
-Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2: Modalitatea de indeplinire
-se solicita : cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ? 2010, 2011, 2012, in RON siEuro ( la cursul din data bilantului anual ).
- Valorile vor fi exprimate in RON si Euro, la cursul leu/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza : anul 2010 ? 4.2099 lei/euro, anul 2011 ? 4.2379 lei/euro, anul 2012 ? 4.4560 lei/euro ;
- Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau RON vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
- cerinta minima de calificare : realizarea unei cifre medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea minima impusa.
- valoarea minima impusa a cifre medii de afaceri globale este de 8, 300, 000.00 RON fara T.V.A.
- Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea ;
- Se va completa Formularul nr. 5. Totodata Autoritatea contractanta lasa la latitudinea operatorului economic documentele ce vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii acestei cerinte de calificare.
Nota: - Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate.-Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
- Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.- Daca grupul beneficiaza de sustinerea economica si finaciara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin.2, art.186 din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 1: Modalitatea de indeplinire
- se solicita : bilanturi contabile/extrase de bilant aferente anilor 2010, 2011 si 2012 ( in copie lizibila pe care se va preciza ? ? conform cu originalul ? )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 2: Modalitatea de indeplinire-se solicita : cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ? 2010, 2011, 2012, in RON siEuro ( la cursul din data bilantului anual ).- Valorile vor fi exprimate in RON si Euro, la cursul leu/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza : anul 2010 ? 4.2099 lei/euro, anul 2011 ? 4.2379 lei/euro, anul 2012 ? 4.4560 lei/euro ;
- Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau RON vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.- cerinta minima de calificare : realizarea unei cifre medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea minima impusa.- valoarea minima impusa a cifre medii de afaceri globale este de 8, 300, 000.00 RON fara T.V.A.- Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea ;
- Se va completa Formularul nr. 5. Totodata Autoritatea contractanta lasa la latitudinea operatorului economic documentele ce vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii acestei cerinte de calificare.Nota: - Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate.-Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.- Daca grupul beneficiaza de sustinerea economica si finaciara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin.2, art.186 din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 1: Modalitatea de indeplinire- se solicita : bilanturi contabile/extrase de bilant aferente anilor 2010, 2011 si 2012 ( in copie lizibila pe care se va preciza ? ? conform cu originalul ? )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va furniza informatii referitoare la capacitatea tehnica si profesionala prin completarea urmatorului document :1.Declaratie privind lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestea sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formularului nr. 62. Experienta similara : Se solicita prezentarea unui document/documente, contract/contracte, proces-verbal de receptie/ procese-verbale de receptie care sa confirme furnizarea de produse similare in valoare de minim 4, 183, 064 RON (967, 741.93 euro). Echivalenta leu/euro s-a facut pentru un curs euroinfo valabil pentru luna mai 2013.(1 euro = 4.3225 RON ).In cazul in care ofetantul va avea nevoie de subcontractanti la realizarea navei ( pentru realizarea instalatiilor electrice, a dotarilor pentru montajul echipamentelor de laborator, etc. ), acesta va prezenta lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.
Se va completa Formularul nr. 13, semnat de catre ofertanti precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.
Formularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru livrarea produselor.
In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?Documente de confirmare: - completare : Formularul nr.7
- certificate / documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante;Certificatele / documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru produsele livrate.
Documente de confirmare: - Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: ISO 9001:2000, sau certificat echivalent .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1: Modalitatea de indeplinireOfertantul va furniza informatii referitoare la capacitatea tehnica si profesionala prin completarea urmatorului document :1.Declaratie privind lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestea sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formularului nr. 62. Experienta similara : Se solicita prezentarea unui document/documente, contract/contracte, proces-verbal de receptie/ procese-verbale de receptie care sa confirme furnizarea de produse similare in valoare de minim 4, 183, 064 RON (967, 741.93 euro). Echivalenta leu/euro s-a facut pentru un curs euroinfo valabil pentru luna mai 2013.(1 euro = 4.3225 RON )In cazul in care ofetantul va avea nevoie de subcontractanti la realizarea navei ( pentru realizarea instalatiilor electrice, a dotarilor pentru montajul echipamentelor de laborator, etc. ), acesta va prezenta lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Se va completa Formularul nr. 13, semnat de catre ofertanti precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.Formularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru livrarea produselor.In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?Documente de confirmare: - completare : Formularul nr.7- certificate / documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante;Certificatele / documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru produsele livrate.Documente de confirmare: - Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: ISO 9001:2000, sau certificat echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
40%
Descriere: Termen de garantie -12%; Termen de livrare- 14%; Putere motoare -14%
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8570/CP/28.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2013 11:00
Locul: Sediul A.N.Apele Romane din Bucuresti, strada Ion Campineanu, nr. 11, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane care sa prezinte imputernicire din partea operatorului economic(in orig.semnata si stampilata de reprez.legal al ofertantului)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala - Danube Water Integrated Management? partener P.P.2 ? A.N.A.R. - MIS ETC code 161 ? P.P.2, avand ca obiectiv creearea unui sistem comun, romano-bulgar, de management si monitoring al apelor Dunarii pentru conditii de risc.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa evaluarea ofertelor, vor exista oferte cu punctaje egale, modalitatea de departajare va fi factorul de evaluare caruia i-a fost alocata ponderea cea mai mare si anume oferta finaciara ( 60%).Daca si dupa aceasta modalitate de departajare, vor exista oferte cu punctaje egale, atunci, autoritatea contractanta va cere reofertarea in plic inchis a ofertei financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256/2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Nationala ?Apele Romane? ? Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Strada Ion Campineanu nr. 11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010031, Romania, Tel. +40 213110146, Email: [email protected], Fax: +40 213151297, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2013 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer