Licitatie Publica - Furnizare nisip - 4.000 mc, pietris - 380 mc, balast - 2.400 mc, piatra sparta 40-80 mm - 10.500 t, piatra sparta 8-40 mm - 4.800 t
Anunt de participare numarul 75685/17.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE ADMINISTARE A DOMENIULUI PUBLICSLOBOZIA
Adresa postala: B-DUL CHIMIEI NR.23, SLOBOZIA, IALOMITA, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 8400, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN DUMITRU, Tel.0243 235496, In atentia: Ing. Cucoranu Violeta, Email: [email protected], Fax: 0243 235496, Adresa internet (URL): www.sloboziail .ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare nisip - 4.000 mc, pietris - 380 mc, balast - 2.400 mc, piatra sparta 40-80 mm - 10.500 t, piatra sparta 8-40 mm - 4.800 t
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia de Administrare a Domeniului Public Slobozia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare nisip - 4.000 mc, pietris - 380 mc, balast - 2.400 mc, piatra sparta 40-80 mm - 10.500 t, piatra sparta 8-40 mm - 4.800 t pentru anii 2009 si 2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14211000-3 - Nisip (Rev.2)
14212120-7-Pietris (Rev.2)
14212300-3-Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
14212310-6-Balast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare nisip - 4.000 mc, pietris - 380 mc, balast - 2.400 mc, piatra sparta 40-80 mm - 10.500 t, piatra sparta 8-40 mm - 4.800 t pentru anii 2009 si 2010 pe loturi, astfel: lotul 1- 4.000 mc nisip, lotul 2 380 mc pietris, lotul 3 2.400 mc balast, lotul 4 10.500 t piatra sparta 40-80 mm si 4.800 t piatra sparta 8-40 mm
Valoarea estimata fara TVA: 885, 395RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: lotul 1 - 2.000, 00 lei; lotul 2:200, 00 lei; lotul 3:800, 00 lei; lotul 4 5.000, 00lei; garantie de buna executie: 5 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i s-a atribuit contractul: contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, la zi, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (O.R.C.), in original sau copie legalizata / autorizatie de functionare / altele echivalente, copie certificat de inregistrare emis de O.R.C., documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(pentru persoane juridice /fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2008 vizat de D.G.F.P., scrisoare de bonitate bancara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor, certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent, certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului- ISO 14001 sau echivalent, informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Organizata ca etapa finala a procedurii, intr-o singura runda de o zi. Pentru a participa la licitatia electronica ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2009 10:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Slobozia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Slobozia
Adresa postala: Str. Episcopiei nr. 1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Tel.0243/231401, int.130, Email: [email protected], Fax: 0243/212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2009 16:05