Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare oua embrionate de 10 zile


Anunt de participare numarul 102372/19.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Adresa postala:  Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050096, Romania, Punct(e) de contact:  Ioan Crivati, Tel. 021/ 3069100sau3069200 int.5280 si 5164, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021/3069164 sau 021/ 3069307, Adresa internet (URL):  www.cantacuzino.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Inst.cercetare-dezv.prod.seruri si vaccinuri de uz uman
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare oua embrionate de 10 zile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 240, 000 si 9, 720, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
oua embrionate de 10 zile conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini din cadrul documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4000000-12000000 buc.oua embrionate de 10 zile
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 240, 000 si 9, 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
nu sunt solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completarea Formularului 1
prezentare Formularul A- Formular B: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din car sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului ?(copie semnata de un reprezentant autorizat cu mentiunea ?Conform cu originalul?);
- Formularul C ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (certificat aflat in termen la data deschiderii ofertelor din care sa reiasa caofertantul nu are datorii fata de bugetul general consolidat;
- Certificatului eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale (certificataflat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu creante bugetare de plata la bugetul local, (certificate ce vor fi prezentate in original sau copie legalizata)- Formularul C ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.
Cerinte obligatorii: - Certificat de Inregistrare (COPIE semnata de un reprezentant imputernicit al societatii cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de autoritatile competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (copie semnata de un reprezentant autorizat cu mentiunea ?Conform cu originalul?).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Formularul C1 ? Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani
Completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora (daca este cazul).
-Autorizatia de functionare sanitar-veterinara emisa de Directia Sanitar-Veterinara (copie semnata de un reprezentant autorizat cu mentiunea ?Conform cu originalul?).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatia deschisa va avea etapa finala de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2010 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2010 12:30
Locul: INCDMI CANTACUZINO Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor in baza unei imputernicirii scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Spl. Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.3195180, Email:  [email protected], Fax:  021.332.1240, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 256 (2) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic propriu
Adresa postala:  Spl. Independentei 103, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050096, Romania, Tel. 021.3069164, Email:  [email protected], Fax:  021.3069164, Adresa internet (URL):  www.cantacuzino.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2010 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer