Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PACHET MATERIALE DE OSTEOSINTEZA


Anunt de participare numarul 31937/11.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN TARGOVISTE
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE SAVU, Tel.0245212113, Email: [email protected], Fax: 0245210509, Adresa internet (URL): https: //spitalultargoviste.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PACHET MATERIALE DE OSTEOSINTEZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE PACHET MATERIALE DE OSTEOSINTEZA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NR.
CRT. COD CPV DENUMIRE UM CANT.
MIN. CANT.
MAX
1 33183100 Sistem DHSbuc 40 60
2 33183100 Sistem DCS buc 15 20
3 33183100 Cui tip Gamma scurt cu 2 suruburi de diam diferite in colul femural buc 8 10
4 33183100 Cui tip Gamma lung cu 2 suruburi de diam diferite in colul femural buc 8 10
5 33183100 Tija zavorata femur de reconstructie cu 2 suruburi in colul femural buc 8 10
6 33183100 Tija universala femur buc 15 20
7 33183100 Tija zavorata gambabuc 15 20
8 33183100 Tija zavorata gamba de reconstructie pentru pilonul tibial buc 8 10
9 33183100 Tija retrograda femur buc 8 10
10 33183100 Tija ender buc 80 90
11 33183100 Sarma de osteosinteza colac 2 3
12 33183100 Brose de osteosinteza diam. 2.0mm buc 250 300
13 33183100 Brose de osteosinteza diam. 3.0mm, filetate la varf buc 150 200
14 33183100 Placi antebrat buc 25 30
15 33183100 Placi in L cu 3 gauri pe latura scurta buc 8 10
16 33183100 Placi in T buc 8 10
17 33183100 Placi semitubulare 1/3 buc 25 30
18 33183100 Suruburi de corticala 3.5mm buc 150 200
19 33183100 Suruburi de corticala 4.5mm buc 250 300
20 33183100 Suruburi de col femural 6.5mm buc 25 30
21 33183100 Suruburi ptr. zavorare tije de femur si gamba buc 150 200
Valoarea estimata fara TVA: 170, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :1500 RON Garantie de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii - fonduri din asigurari de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata prin notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate (formular 12A) -Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si complatarile ulterioare (formular 12B) insotit de certificatele de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local -Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial -Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formularul 1) din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - 450000 RON -Bilantul contabil la data de 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara (formular nr. 2) -Recomandari : cel putin 2 (doua)(SPITALE) -Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani (formular 12D), Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii , Certificatul de Inregistrare a Dispozitivelor Medicale emis de Ministerul Sanatatii, -Scrisoare de autorizare eliberata de catre producator prin care se atesta calitatea de distribuitor in cazul distribuitorilor, Certificatul ISO 9001 / 2000 pentru producator, Certificatul ISO 13485 (standardul managementului de calitate al produselor medicale)-Alte documente solicitate in documentatia de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2007 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 11:00
Locul: Spitalul Judetean Targoviste , str. Tudor Vladimirescu, nr.48, Targoviste, Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii
Adresa postala: Spitalul Judetean Targoviste, str. Tudor Vladimirescu nr. 48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Tel.0245612131, Email: [email protected], Fax: 0245213602
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer