Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare pachet produse lactate si panificatie pentru Programul Lapte Corn pentru anul scolar 2009 - 2010


Anunt de participare numarul 81611/04.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.600, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achiz Pub cam 132, Tel.0239/619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achiz Pub cam 132, Tel.0239/619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare pachet produse lactate si panificatie pentru Programul Lapte Corn pentru anul scolar 2009 - 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul unitatilor scolare sau prescolare invatamant de stat din municipiul si judetul Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare pachet produse lactate si panificatie pentru elevii claselor I-VIII si prescolarii din unitatile de invatamant preuniversitar de stat din municipiul si jud Braila, in conformitate cu OUG 96/2002, aprobata prin Legea nr. 16/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cantitatea contractului
Produsele ce urmeaza a fi achizitionate: pachet lapte corn- produse lactate (lapte UHT, lapte pasteurizat, lapte batut, iaurt simplu integral) in ambalaje de200 g/unitate
si- produse de panificatie (cornuri, batoane, biscuiti) in ambalaje de 80 g/unitate.Produsele similare livrate vor respecta prevederile Legii nr. 123/2008 pentru o alimentatie sanatoasa in unitatile de invatamant preuniversitar si Ordinului Ministrului Sanatatii Publice nr. 1563/2008 pentru aprobarea listei alimentelor nerecomandate prescolarilor si scolarilor si a principiilor care stau la baza unei alimentatii sanatoase pentru copii si adolescenti.Produsele vor fi distribuite in ambalaj cu echivalenta cantitativa calculata in functie de valoarea energetica corespunzatoare produsului inlocuitor
Valoare pachet lapte corn = 1, 17lei cu TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511000-3 - Lapte (Rev.2)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. zile lucratoare anul scolar 2009 2010 = 175 zile
Total beneficiari din municipiul si jud. Braila (prescolari+scolari cls I - VIII) =34.474 beneficiari (cu actualizarea numarului de beneficiari dupa definitivarea inscrierilor in anul scolar 2009-2010).
Mentionam ca, aceste cifre pot suferi modificari, datele definitive vor putea fi cunoscute dupa inceperea anului scolar 2009 - 2010.
Valoare = 34.474 beneficiari X 1, 17 lei/zi beneficiar X 175 zile = 7.058.551, 50 lei cu TVA
Valoare estimata = 5.931.555, 88 lei fara TVASchema de furnizare a produselor (zilnic, bisaptamanal si saptamanal) se va stabili, in conformitate cu legislatia in vigoare, de comun acord cu operatorul economic desemnat castigator si dupa incheierea contractului de furnizare in termenul necesar pentru demararea in bune conditii a programului in scoli si gradinite.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 931, 555.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2009 pana la 15.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare = 50000 RON Perioada valabilitate = 120 zile Garantia buna executie 1 % din valoare contract achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza la notar asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conf DA www. e-licitatie.ro Declar eligibil si neincadrare art 181 OUG nr. 34/2006 Form 12A, Form 12BCertif constat plata buget stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofert nu are datorii valabil la deschid orig/copie legalizataCertif plata buget local eliberat de Primaria in a caror raza teritoriala activeaza ofertant nu are datorii valabil la deschid orig/copie legalOfertant sa nu fi provocat in activ incident plata in relatia cu creditorii Form 8.1
Pers jurid straine vor prezenta orice doc edificator pt dovedirea eligib eliberat autoritati ale tarii de origine (certif, caziere judiciare/alte doc echiv) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatii plataimpozite taxe contributii buget stat si buget local conform cerinte solicitatede autorit contract
Doc prezentate orig/copie legaliz traducerea autorizata si legalizata lb romana
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 OUG 34/2006
Certif constat emis ORC original/copie legalizata valabil deschidere
Certif inregistrare emis de ORC copie stampilata si semnata reprezent legal ofertant
Doc forma de inreg/atestare/apartenenta dpdv prof conf preved leg din tara in care ofertantul este resident orig/copie traduceri in lb romana pers autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform DA atasata www. e-licitatie.ro Fisa de informatii generale Formularul nr. 2
Ultimul bilant contabil (la 31.12.2008 ), vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv, din care se va anexa o copie.In cazul ofertei comune, prezentarea bilantului, este obligatoriepentru fiecare asociat.Pentru calificare ofertantul trebuie sa aiba capacitatea de plata a scadentelor pe termen mediu si lung, calculata si dovedita astfel: rata solvabilitatii patrimoniale = capitalul propriu / total capitalurirata solvabilitatii patrimoniale = 0, 3
Pentru calificare ofertantul trebuie sa aiba capacitatea de plata a scadentelor pe termen scurt, calculata si dovedita astfel: rata lichiditatii generale = activele circulante / datorii curenterata lichiditatii generale = 1, 0
Rata solvabilitatii patrimoniale si rata lichiditatii generale se vor calcula pe baza datelor corespunzatoare din bilant contabil la 31.12.2008.
Se va completa Formularul nr. 8 dat in Capitolul IV-sectia Formulare.
Pentru o mai rapida verificare a celor doi indicatori financiari, ofertantul va sublinia in bilant elementele introduse in formulele de calcul ale acestora.
In cazul ofertei comune, indeplinirea cerintelor de lichiditate si solvabilitate, este obligatoriepentru fiecare asociat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se impune ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 15.000.000 lei .In cazul ofertei comune, cerinta privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani se poate indeplini prin cumulul asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conf DA www. e-licitatie.ro
Declar lista princ livrari prod ultimii 3 aniForm 12 D
firmele sa aiba min 1 an vechime prod si/sau distrib prod lactate si/sau panificDetinere 1 punct lucru de prod/capacit depozit pt prod Jud Br/ jud limitrofeCapacit prod/depozit produse sa se situeze max 50 km de Mun BrDetinerea dotare proprie contracte/conventie inchirierecapacit fabricatie si ambalare prod panific cu productie > 35000 corn/zicapacit depozit prod panif> 40000 corn/zi
capacit fabricat si ambal prod lactate > 35000 buc/zi
capacit depozit prod lactat ambalat > 40000 buc /zi
mijl transp distributie/autovehicule speciale
Min 5 autovehicule termoizolante si dotate cu instalatii frigorifice
Min 5 autovehicule autorizate pt transport prod panific.
prod panific si lactate pot fi transp in acelasi autovehicul
Se va prezenta Form 5 completat corespunzatorDispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor de panificatie la temperatura indicata de producator, autorizate.
Asigur pers de specialitate calific Form 4studii calific
ofertant producator sa detina
1 ing special chimie alim prod lactate si 1 ing special chimie alim prod panif
nr muncitori calificati panificatie pe care il impune tehnologia pe care o detine
7 sofer
Autorizatia sanitar veterinar schimburi intracomunitare cu prod alim origine animala eliberata ANSVSAdoc inregistrare sanitar veterinar pt siguranta alim pt unitatile vanzare cu amanuntul/doc inregistrare pt siguranta alim eliberat DSVSAJ
autorizare sanitar veterinar mijloacele de trasport al prod origine animala eliberata dsvsaj
autorizare sanitar veterinar si siguranta alim pt unitati, eliberata DSVSA judetene/contract cu un laborator autorizat2 buletine analiza lapte materie prima pe ultimele 2 luni
referat evaluare conditii igiena intocmit autoritate sanatate publica locala in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul
autorizatie mediu pentru unitate capacitatea productie si depozitare eliberata de catre Agentii Protectie Mediu localeISO :9001/2000 ; 14001/2004 ; 22000/2004(HACCP); OHSAS 18001/ 2004 sau echivalente
Doc se prezinta in copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
finaliz ultimii 3 ani a cel putin 1 contract de furniz prod lact si panificat in val 5000000 lei cu TVACopie nelegaliz contract si recomandare benef Form 3autoriz livrare Form 7 anexa declaratie pers dispune producat Form 4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Et fin lic deschise pret Op ec inreg SEAP Data moment start lic elec transm cale elect Incepe 2 zi lucrat Org 2 rund 24 h pauza max 24 h cu drept intrerup fara organiz rund 2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2009 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, camera 404, etaj IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata are dreptul de a contesta in termen de 10 zile, pe cale administrativ-jurisdictionala, la C.N.S.C. sau in justitie, la instanta competenta, in conditiile Legii nr. 554/2004.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2009 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer