Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare pachet produse lactate si panificatie pentru Programul Lapte ? Corn prin acord cadru pentru anii scolari 2011-2012, 2012-2013.


Anunt de participare numarul 124447/25.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GALATI
Adresa postala:  StradaEroilor 7, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800119, Romania, Punct(e) de contact:  Simion Paula Elena, Tel. 0236468060, Email:  [email protected], Fax:  0236468060, Adresa internet (URL):  www.cjgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare pachet produse lactate si panificatie pentru Programul Lapte ? Corn prin acord cadru pentru anii scolari 2011-2012, 2012-2013.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul unitatilor scolare sau prescolare din municipiul si Judetul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 20, 290, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul de contracte subsecvente acordului cadru ce vor fi atribuite pe parcursul unui an calendaristic este de 1 contract cu o valoare estimativa maxima de 10.145.200 lei fara TVA. Primul contract subsecvent se va incheia incepand cu data semnarii acordului cadru si va fi valabil pentru anul scolar 2011-2012.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare pachet produse lactate si panificatie pentru elevii claselor I-VIII si prescolarii din unitatile de invatamant din municipiul si Judetul Galati, in conformitate cu O.U.G. 96/2002, aprobata prin Legea nr. 16/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
Numarul de contracte subsecvente acordului cadru ce vor fi atribuite pe parcursul unui an calendaristic este de 1 contract. Primul contract subsecvent se va incheia incepand cu data semnarii acordului cadru, va fi valabil pentru anul scolar 2011-2012 si are o valoare estimativa maxima de 10.145.200 lei fara TVA.
Contractele subsecvente se vor incheia in perioada de valabilitate a acordului-cadru.
Cantitatea contractului
Produsele ce urmeaza a fi achizitionate: pachet lapte ? corn- produse lactate (lapte UHT, lapte pasteurizat, lapte batut, iaurt simplu integral) in ambalaje de200 g/unitate- produse de panificatie (cornuri, batoane, biscuiti) in ambalaje de 80 g/unitate.Produsele similare livrate vor respecta prevederile Legii nr. 123/2008 pentru o alimentatie sanatoasa in unitatile de invatamant preuniversitar si Ordinului Ministrului Sanatatii Publice nr. 1563/2008 pentru aprobarea listei alimentelor nerecomandate prescolarilor si scolarilor si a principiilor care stau la baza unei alimentatii sanatoase pentru copii si adolescenti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511000-3 - Lapte (Rev.2)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. zile lucratoare pentruanul scolar2011 ? 2012 = 172 zile pentru prescolari si clasele I-IV si 177 zile pentru clasele V-VIII.
Nr. zile lucratoare estimate pentru anul scolar2012 ? 2013 = 172 zile pentru prescolari si clasele I-IV si 177 zile pentru clasele V-VIII.
Total estimativ beneficiari din municipiul si jud. Galati pentru fiecare an scolar (prescolari si scolari cls. I-IV-36.895 si scolari V-VIII-24.894) = 61.789 beneficiari (cu actualizarea numarului de beneficiari dupa definitivarea inscrierilor in anii scolari 2011-2012, 2012-2013).
Mentionam ca, aceste cifre pot suferi modificari, datele definitive vor putea fi cunoscute dupa inceperea anilor scolari.
-Valoare pachet lapte- corn = 1, 17lei cu TVA
-Cantitatea totala minima estimataa acordului cadru este de 10.752.178 pachete.
-Cantitatea totala maxima estimata a acordului cadru este de 21.504.356 pachete.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 290, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-100.000 lei; perioada de valabilitate-120 zile;Garantia de buna executie-5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetului Galati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligib.art.180 si 181 OUG 34/2006 ;Decl. calitatea participant la procedura;
Certificat participare la licitatie cu oferta independenta;
Certificat constatator plata obligatiilor catre bugetul de stat- valabil la data deschiderii copie;
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local- valabil la data deschiderii copie;Certificat constatator ORC copie, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de deschidere care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare cu obiectul achizitiei
Certificatul de inregistrare emis de ORC copie "conform cu originalul";Autorizatie de mediu pentru unitate, atat pentru capacit de productie cat si pt. capacitatea de depozitare- eliberata de catre Agentiile pentru protectie a mediului locale in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, in original sau copie, traducerea in limba romana facuta de o persoana autorizata.
Documentele prezentate copie legalizatatraducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 OUG34/2006 ? copie+ traducerea legalizataautorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat copie. In cazul ofertei comune, prezentarea bilantului, este obligatoriepentru fiecare asociat.
Tinand cont de situatia financiara a economiei nationale si judetene, autoritatea contractanta anticipeaza ca prin exceptie sa nu poata achita lunar contravaloarea furnizarii pachetelor lapte-corn. In aceste conditii vor putea exista situatii de exceptie in care plata livrarilor sa depaseasca 60 de zile de la efectuarea acestora, situatii in care , contractantul trebuie sa detina capacitate financiara pentru reluarea ciclurilor de productie, ambalare, depozitare, distribuire a pachetelor lapte-corn in fiecare scoala din Judetul Galati.
Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea de plata a scadentelor pe termen scurt, calculata si dovedita astfel-rata lichiditatii generale sa fie de minim 0, 99 unde, underata lichiditatii generale = activele circulante/datorii curenteRata lichiditatii generale se va calcula pe baza datelor corespunzatoare din bilant contabil la 31.12.2010.
Se va completa Formularul nr. 8 dat in Capitolul IV-sectia Formulare.
Pentru o mai rapida verificare a acestui indicator financiar, ofertantul va sublinia in bilant elementele introduse in formula de calcul ale acestuia.
In cazul ofertei comune, indeplinirea cerintei de lichiditate este obligatoriepentru fiecare asociat.
asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acest criteriu)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se impune ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 20.200.000 lei fara TVA .In cazul ofertei comune, cerinta privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani se poate indeplini prin cumulul asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista livrari in ultimii 3 ani;
Punct de lucru de productie sau capacitate de depozitare produse oferite situat la maximum 50 de km rutieri de Mun Galati sau in jud limitrofeAutorizatie sanitar veterinara pentru mijloacele de transport produse animale de la ANSVSA ? DSVSA contracte sau conventii de inchiriere auto -CERTIFICATE DE ABSOLVIRE cursuri norme igiena cu Avizul Min San pentru personal care manipuleaza alimentele.Distribuitorul va prezenta autorizatia de livrare si declaratie cu personalul producatorului.- LICENTA DE FABRICATIE de la Min Agr- AUTORIZATIE SANITARA DE FUNCTIONARE productie panificatie- AUTORIZATIE SANITARA DE FUNCTIONARE productie lactate-AUTORIZATIA SANITARA VETERINARA PENTRU SCHIMBURI INTRACOMUNITARE CU PRODUSE ALIMENTARE DE ORIGINE ANIMALA-DOCUMENTUL DE INREGISTRARE SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR sau DOCUMENTUL DE INREGISTRARE PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR -AUTORIZARE SANITARA VETERINARA PENTRU MIJLOACELE DE TRASPORT AL PRODUSELOR DE ORIGINE ANIMALA, -AUTORIZARE SANITARA VETERINARA SI SIGURANTA ALIMENTELOR PENTRU UNITATI - CONTRACT CU UN LABORATOR autorizat (sau laborator propriu)2 BULETINE DE ANALIZA PENTRU LAPTELE MATERIE PRIMA PE ULTIMELE 2 LUNIDotare tehnica-formular;
Certificate sau echivalente: ISO 9001/2008, Certificat OHSAS 18001/2008;Certificat ISO 22000/2004
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada finalizarii in ultimii 3 ani a maxim doua contracte contracte de furnizare produse lactate si respectiv panificatie similare celor din programul lapte-corn, in valoare insumata de minim 10.140.000 lei fara TVA. Se va prezenta fotocopia nelegalizata ale contractului invocat la experienta similara, purtand pe fiecare pagina mentiunea , ,conform cu originalul?? langa stampila si semnatura ofertantului, impreuna cu recomandarea beneficiarului acestui contract.Se va prezenta Formularul nr. 3 -capacitate de fabricatie si ambalare produse de panificatie cu productie > 35.000 buc cornuri /zi ; in cazul ofertantilor care doar comercializeaza, capacitate de depozitare produse de panificatie in cantitate > 40.000 buc cornuri /zi -capacitatea de fabricatie si ambalare produse lactate in ambalaj de 200 ml, cu productie > 35.000 buc/zi ; in cazul ofertantilor care doar comercializeaza, capacitate de depozitare produse lactate ambalate in cantitate > 40.000 buc /zi.-Minim 15 autovehicule care sa fie termoizolante si dotate cu instalatii frigorifice autorizate pentru transportul produselor de origine animala conform Ordin ANSVSA nr. 276/2006 si/sau- un inginer cu specialitatea chimie alimentara pentru coordonarea productiei de panificatie, - un inginer cu specialitatea chimie alimentara pentru coordonarea productiei de lactate, - numarul de muncitori calificati in panificatie pe care il impune tehnologia pe care o detine pentru aexecuta contractul-15 soferi,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe in 2 zile lucratoare dupa data la care au fost transmise invitatiile.Pentru imbunatatirea ofertei se va organiza o singura runda a 24 ore de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15.06
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S30-049515 din 12.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetului Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, Strada Stavropoleus nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.31046.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliu Judetului Galati-Serviciul juridic
Adresa postala:  Strada Eroilor nr.7, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800119, Romania, Tel. 0236.468.060., Email:  [email protected], Fax:  0236.468.060.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2011 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer