Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare pachet produse lactate si panificatie pentru Programul lapte corn anul scolar 2008 2009


Anunt de participare numarul 65311/03.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.600, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare pachet produse lactate si panificatie pentru Programul lapte corn anul scolar 2008 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul unitatilor scolare sau prescolare invatamant de stat din municipiul si judetul Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare pachet produse lactate (lapte UHT sau pasteurizat 200 ml/unitate) si panificatie (corn 80 g/unitate) pentru elevii claselor I-VIII si prescolarii din unitatile de invatamant preuniversitar de stat din municipiul si jud Braila, in conformitate cu OUG 96/2002, aprobata prin Legea nr. 16/2003 si modificata prin Legea 426/2003 si Legea 388/2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511000-3 - Lapte (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produsele ce urmeaza a fi achizitionate: pachet lapte corn- un produs din lapte (tip UHT sau pasteurizat ) in ambalaj de 200ml/unitate sau lapte echivalent produse similare: iaurt 2, 8% grasime, lapte batut 2 % grasime, sana 3, 65 % grasime, branza topita crema 50 % grasime, cascaval, lapte praf, telemea de vaca calitatea I, unt, in limita maxima de 33% din cantitatea totala livrata. Ca ordine de prioritate in distributia produselor lactate derivate pe primul loc se situeaza iaurtul).;si- un produs de panificatie corn in greutate de 80g/unitate, ambalat in folie dintr-un material avizat de Ministerul Sanatatii conform normelor sanitare legale in vigoare, produse similare: biscuiti, napolitane, grisine, sticks, in limita maxima de 33% din cantitatea totala livrata)Produsele vor fi distribuite in ambalaj cu echivalenta cantitativa calculata in functie de valoarea energetica corespunzatoare produsului inlocuitorValoare pachet lapte corn = 1, 17 lei cu TVANr. zile lucratoare anul scolar 2008 2009 = 135 zileTotal beneficiari (prescolari+scolari cls I - VIII) = 33.675 beneficiari (cu actualizarea numarului de beneficiari dupa definitivarea inscrierilor in anul scolar 2008-2009).Schema de distributie a produselor (zilnic, bisaptamanal si saptamanal) se va stabili in conformitate cu legislatia in vigoare de comun acord cu operatorul economic desemnat castigator.Ca etapa finala a licitatiei deschise, dupa selectia ofertantilor conform prevederilor Cap IV, Sectiunea a 3-a din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIn urma stabilirii ofertelor admisibile, inainte de stabilirea ofertei castigatoare, autoritatea contractanta va organiza o etapa finala de licitatie electronica.Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte corespunzatoare sa participe la licitatia electronica.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare in sistem electronic, este pretul.Pretul maxim este de 1, 17 lei/pachet, inclusiv TVA.In invitatia de participare vor fi precizate informatiile necesare referitoare la modul de desfasurare a licitatiei electronice conform prevederilor OUG nr. 34/2006 si HGR nr. 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in sistem (SEAP) si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.Invitatia in care se va mentiona data, momentul de start al licitatiei electronice si alte informatii se transmit pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor admisibili.Licitatia electronica va incepe in 2 zile lucratoare dupa data la care au fost transmise invitatiile.Pentru imbunatatirea ofertei, se vor organiza 2 runde a 24 ore de licitatie electronica cu pauza de max 24 ore.Daca pe parcursul unei runde de licitatie electronica nu se mai introduc preturi noi, ce fac obiectul procesului repetitiv de ofertare, in conditiile art. 41 din HG 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a decide cu privire la finalizarea licitatiei electronice fara a mai organiza rundele urmatoare.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.12.2008 pana la 15.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10000 RON. Garantia de buna executie 0, 3% din valoarea contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza la notar asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006domeniul de activitate inregistrat la Oficiul Registrului Comertului adecvat
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din Primarii in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie mai mare sau egala cu 4.500.000 leiBilantul contabil, la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitivsol patrimom (capital propriu/total pasiv x100) > 30%lichid gen (active circulante/datorii curente x 100) > 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
min 5 mijloace de transport si distributieexperienta similararecomandarea unui beneficiarmin 1 an vechime de producere si/sau distributie produse lactate si/sau panificatiespatii depozitare in judetul Braila sau judetele limitrofe.
personal de specialitateautorizatia de livrareautoriz sanitar veterin pt schimburi intracomunitare cu prod alim de origine animaladoc de inregist sanit veterin si pt siguranta alim pt unitatile de vanzare cu amanuntul sau doc de inregist pt siguranta alimautoriz sanitar veterin pt mijloacele de trasport al prod de origine animalaautoriz sanitar veterin si siguranta alim pt unitati/contract cu 1 laborator autorizat in conditiile lg pt efectuarea de analize fizico-chimice, microbiologice, toxicologice.ref de evaluare a conditiilor de igiena intocmit de catre Autoritatea de Sanatate Publica localaautoriz de mediu pt unitateISO 9001:2000, 14001:2004, 18001:2004, 22000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
et fin lic deschise pret op ec inreg SEAP data moment start lic elec transm cale elect incepe 2 zi lucrat org 2 rund 24 h pauza max 24 h cu drept intrerup fara organiz rund 2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2008 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, camera 406, etaj IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 10 zile de la luarea la cunostinta a documentului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2008 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer