Licitatie Publica - Furnizare pachete de reactivi compatibili sau echivalenti cu analizoarele din dotare
Anunt de participare numarul 88377/10.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL MEDICAL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT AMBULATORIU PLOIESTI
Adresa postala: str.GHIMPATI nr.1-3, judetul PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100.520, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA ZAMFIRA, Tel.0244.576.790, Email: [email protected], Fax: 0244.576.790, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare pachete de reactivi compatibili sau echivalenti cu analizoarele din dotare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 162, 357 si 3, 221, 084RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 11 contracte subsecvente; valoare minima/contract - 81200 RON; valoare maxima/contract - 292000 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachete de reactivi compatibili sau echivalenti cu analizoarele din dotare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Pachet reactivi analizor automat de biochimie COBAS INTEGRA 400 PLUS
Lot 2 - Pachet reactivi analizor automat de biochimie DIMENSION Rx
Lot 3 - Pachet reactivi analizor automat de imunologie ELECSYS 2010
Lot 4 - Pachet reactivi analizor automat de hematologie Sysmex XT 1800iLot 5 - Pachet reactivi analizor complet automat de sediment urinar Sysmex UF 500iLot 6 - Pachet reactivi analizor automat de coagulare STA COMPACT
Lot 7 - Pachet reactivi analizor examen urini URISYS 1800
Valoarea estimata fara TVA: intre 162, 357 si 3, 221, 084RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantie participare: Lot1- 489lei; Lot2-5.869lei; Lot3-8.239lei; Lot4-9.781lei; Lot5-3.337lei; Lot6-3.905lei; Lot7-592lei. 2.Garantie buna executie-5%din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul M.A.I. si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (certificatul de atestare fiscala eliberat de D.G.F.P. si certificatul fiscal eliberat de primaria pe raza caruia isi are sediul) valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial; Certificatul de inregistrare al societatii eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial; Aviz de functionare si anexa eliberat de MS.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (formularul C.1); Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale , inclusiv anexa sau Declaratia de conformitate a producatorului;Autorizatie de comercializare de la producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform Documentatiei de Atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: str.Emile Zolla nr.4, judetul Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244 522 445, Email: [email protected], Fax: 0244 522 452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CENTRUL MEDICAL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT AMBULATORIU PLOIESTI Compartiment Juridic
Adresa postala: str.Ghimpati nr.1-3, judetul Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100520, Romania, Tel.0244 576 790, Email: [email protected], Fax: 0244 576 790
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2009 11:38