Licitatie Publica - Furnizare pachete software de accesare electronica a SPO si servicii de mentenanta in cadrul proiectului POSDRU ?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
Anunt de participare numarul 135568/16.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA HUNEDOARA
Adresa postala: Piata Unirii nr. 2, Localitatea: Deva, Cod postal: 330152, Romania, Punct(e) de contact: DORINA CIOLAC, Tel. +40 0254216151, Email: [email protected], Fax: +40 0254216088, Adresa internet (URL): www.ajofmhd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 123456789, Fax: +40 123456789, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 123456789, Fax: +40 123456789, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 123456789, Fax: +40 123456789, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare pachete software de accesare electronica a SPO si servicii de mentenanta in cadrul proiectuluiPOSDRU ?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Deva, str. Piata Unirii, nr. 2, jud Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul proiectului consta in imbunatatirea si diversificarea tipurilor de servicii furnizate clientilor SPO, prin simplificarea accesului la serviciile oferite si fluidizarea schimbului interinstitutional de informatii si documente intre SPO din Regiunea Vest si Regiunea Centru. Proiectul va asigura o alternativa la sistemul clasic de accesare a serviciilor SPO, prin crearea unei platforme informatice integrate care sa interconecteze servicii ce privesc dezvoltarea bazelor de date, primirea, transmiterea si inregistrarea documentelor in format electronic, furnizarea online a masurilor active de ocupare si asigurarea serviciilor de mentenanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conformprevederilordin Caietul desarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 940, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 2%dinvaloareaestimatarespectiv18.800 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Modul de constituire a garantiei de participare: 1) Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante (Formularul nr.12).In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.2) Ordin de plata in contul AJOFM Hunedoara, cod fiscal: 11326062: RO12TREZ3665005XXX000092, Trezoreria Deva;3) instrument de garantare emis de o societate de asigurari.In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate de asigurari straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Garantia pentru participare constituita de ofertantii ale caror oferte nu au fost stabilite ca fiind castigatoare se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, pe baza solicitarii scrise a ofertantilor.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004, (art 16 al 2 si Anexa 1 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.(Declaratie IMM ?formularul nr.7). 1. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea acestuia fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 89 alin.(2) si art. 90 din HG 925/2006, in termen de 6 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, care devine anexa la contract.Se va depune(in original) de furnizor la sediul achizitorului.Se restituie: Conform .art.92 alin.(2)din HG nr. 925/2006 .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social Europeanprin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane(75%) si Bugetul asigurarilor pentru somaj(25%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formularul 1.
Incadrarea in situatiaprevazutala art.180din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006 - Completare Formularul 2.Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuireaprezentuluicontract.
3.Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscalade pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social, privind situatia obligatiilor scadentela bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele - copielegalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.
4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxelelocale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copielegalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul ?.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor.
In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completarea Formularului 3
In cazul in care operatorul economic este incadrat in categoria IMM, atunci acesta trebuie sa prezinte documentele privind incadrarea in categoria IMM conmform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
6.Declaratiepe propria raspundereprivind neincadrareain situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006-Completarea Formularului 4;Persoanele ce detin functii dedecizie ai autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Vasile Constantin Iorgovan Velichi - Directorexec.- Diana Murarescu ? Viza C.F.P.
- Teodor Pacsa: Presedintele comisiei de evaluare
- Octavia Plesa Mastici Sef Serviciu/ membru
- Liliana Tomestean - Sef birou /membru
- Nicoleta Popa ? membru
- Mirela Hagea ? membru
- Dacian Vancea- membru
- Dorina Ciolac - membru
Declaratia pepropria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69 ^1 din OUG nr 34/2006 se va completa atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.
7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completarea Formularului5
Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului valabil la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte numele complet, starea firmei, sediul, persoanele autorizate/administratori ai societatii, si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, in copielegalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cuoriginalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.2. Pentru persoanele juridice/fizice straine ?vorprezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei de deschidere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratie privind media cifrei de afaceri globale
Ofertantii trebuie sa demonstreze ca au realizat o medie a cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani de minim 500.000 lei.
Ofertantii vor prezenta fisa de informatii generale ? Formularul nr. 6, completat inclusiv cu datele referitoare la cifra de afaceri realizata in cel mult ultimii trei ani, in RON si Euro (ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare).
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alineatului precedent, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune, neconditionat, la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Completare Formularul nr. 14 -Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului
Tertul sustinator va completa si prezenta si Formularul 4 -Declaratiepe propria raspundereprivind neincadrareain situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
Ofertantii trebuie sa fi derulat sau sa aiba in derulare in ultimii 3 ani calculati de la data termenului limita pentru depunerea ofertelor, unul sau mai multe contracte de furnizare similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 500.000 lei.
Ofertantii vor completa Formularul 8 -Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de
livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor anexa copii dupa elemementelerelevante ale contractelor (denumirecontract, denumire parti contractante, valoare contract, durata contract), recomandari, certificari (daca este cazul).
Pentru contractele aflate in derulare se vor lua in calcul pentru indeplinirea cerintei minime de calificare numai partile din contract finalizate si receptionate de beneficiar.
Informatii despre personalul ofertantului personalizat in vederea indeplinirii contractului.
Specialisti necesari:
1 specialist in implementare cu rol de coordonator
- diploma universitara in domeniul IT- 3 ani experienta in implementarea de proiecte informatice
- certificare profesionala pentru managementul proiectelor emisa de organisme acreditate in acest sens
2 specialisti baze de date
-diploma universitara in domeniul IT- 3 ani experienta in domeniu
2 specialisti programatori
- diploma universitara in domeniul IT- 3 ani experienta in domeniu
Pentru personalul de specialitate propus pentruproiect, se vor prezenta urmatoarele documente:
a) CV actual aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte;
b) Doc. suport din care sa rezulte pregatirea si calificarea profesionala ale pers. de specialitate propus: diplome, atestate, certificari, autorizari
c)fiecare specialist va completa-Form. nr.10- Decl. de disponibilitate
Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul Formularului11.
In cazul in care ofertantul este declarat castigator, se vor incheia Acordurile de subcontractare respective, pana la semnarea contractului. Acordurile de subcontractare vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui ca anexe la contract.
Fiecare subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in exprimare valorica, va completa cu propriile date Formularul nr. 4 -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1.
Informatii privind asociatii
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
Standarde de asigurare a calitatii-CertificatSR EN ISO 9001 valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
Vor fi respinsi ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Da
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si observatori desemnati de catre UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social Europeanprin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane- Titlul proiectului: ?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
1. Pe parcursul analizarii si verificarii documentelor prezentate de ofertanti, comisia de evaluare are dreptul de a solicita oricand clarificari sau completari ale documentelor prezentate de acestiapentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, astfel cum sunt acestea prevazute in capitolul 5, sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu caracteristicile solicitate in caietul de sarcini;2. In cazul in care ofertantul nu transmite in perioada precizata de comisia de evaluare clarificarile/ raspunsurile solicitate sau in cazul in care explicatiile prezentate de ofertant nu sunt concludente, oferta sa va fi considerate neconforma. In cazul in care ofertantul modifica prin raspunsurile sale continutul propunerii tehnice sau propunerii financiare (cu exceptia erorilor aritmetice), oferta sa va fi considerate neconforma.3. In situatia in care ofertantul omite vreo cerinta a caietului de sarcini, prezentand o solutie software incompleta, iar prin corectarea/ completarea acesteia oferta sa tehnica nu este sustinuta in mod neechivoc de sensul si continutul altor informatii existente initial in alte documente ale ofertei sau corectarea/ completarea nu are rol de clarificare sau de confirmare, fiind susceptibile de a produce un avantaj incorect in raport cu ceilalti participant la procedura de atribuire, oferta se considera neconforma4. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.5. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calif., ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare solicitate.Declaratia va fi insotita de o anexa - Formularul nr. 13.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta, conf. art. 256.2 alin. 1 lit. a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Hunedoara ? Compartiment Juridic
Adresa postala: Strada Piata Unirii, nr. 2, Localitatea: Deva, Cod postal: 330152, Romania, Tel. +40 0254/216151, Email: [email protected], Fax: +40 0254/216088, Adresa internet (URL): www.ajofmhd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 13:43