Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare pachete software de accesare electronica a SPO si servicii de mentenanta in cadrul proiectului POSDRU ?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
479.000 RON

Castigatorul Licitatiei: SC Insoft Development & Consulting SRL
Anunt de atribuire numarul 135568/24.10.2012
Informatii anunt de participare asociat 129871
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA HUNEDOARA
Adresa postala: Piata Unirii nr. 2, Localitatea: Deva, Cod postal: 330152, Romania, Punct(e) de contact: DORINA CIOLAC, Tel. +40 0254216151, Email: [email protected], Fax: +40 0254216088, Adresa internet (URL): www.ajofmhd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare pachete software de accesare electronica a SPO si servicii de mentenanta in cadrul proiectuluiPOSDRU ?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Deva, str. Piata Unirii, nr. 2, jud Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul proiectului consta in imbunatatirea si diversificarea tipurilor de servicii furnizate clientilor SPO, prin simplificarea accesului la serviciile oferite si fluidizarea schimbului interinstitutional de informatii si documente intre SPO din Regiunea Vest si Regiunea Centru. Proiectul va asigura o alternativa la sistemul clasic de accesare a serviciilor SPO, prin crearea unei platforme informatice integrate care sa interconecteze servicii ce privesc dezvoltarea bazelor de date, primirea, transmiterea si inregistrarea documentelor in format electronic, furnizarea online a masurilor active de ocupare si asigurarea serviciilor de mentenanta.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
479, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S94-155514din18.05.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 81 Denumirea: CONTRACT DE FURNIZARE PACHETE SOFTWARE DE ACCESARE ELECTRONICA A SPO
V.1) Data atribuirii contractului 31.08.2012
V.2) Numarul de oferte primite 7
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC Insoft Development & Consulting SRL
Adresa postala: Aleea Baraj Bicaz, 11B, M32B, sc. 1, et. 6, ap 78, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062225, Romania, Tel. +40 374023255, Email: [email protected], Fax: +40 314370015, Adresa internet (URL): www.insoft-dc.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 940000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 479000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Procent(%): 35
Descriere succinta a valorii/procentului din contract care urmeaza sa fie subcontractat
ASOCIERE: - 65% -SC INSOFT DEVELOPMENT&CONSULTING SRL BUCURESTI(LIDER) SI35%- SC XOR -IT SYSTEMS SRL BUCURESTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social Europeanprin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane- Titlul proiectului: ?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
VI.2) Alte informatii
1. Pe parcursul analizarii si verificarii documentelor prezentate de ofertanti, comisia de evaluare are dreptul de a solicita oricand clarificari sau completari ale documentelor prezentate de acestiapentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, astfel cum sunt acestea prevazute in capitolul 5, sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu caracteristicile solicitate in caietul de sarcini;2. In cazul in care ofertantul nu transmite in perioada precizata de comisia de evaluare clarificarile/ raspunsurile solicitate sau in cazul in care explicatiile prezentate de ofertant nu sunt concludente, oferta sa va fi considerate neconforma. In cazul in care ofertantul modifica prin raspunsurile sale continutul propunerii tehnice sau propunerii financiare (cu exceptia erorilor aritmetice), oferta sa va fi considerate neconforma.3. In situatia in care ofertantul omite vreo cerinta a caietului de sarcini, prezentand o solutie software incompleta, iar prin corectarea/ completarea acesteia oferta sa tehnica nu este sustinuta in mod neechivoc de sensul si continutul altor informatii existente initial in alte documente ale ofertei sau corectarea/ completarea nu are rol de clarificare sau de confirmare, fiind susceptibile de a produce un avantaj incorect in raport cu ceilalti participant la procedura de atribuire, oferta se considera neconforma4. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.5. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calif., ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare solicitate.Declaratia va fi insotita de o anexa - Formularul nr. 13.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Hunedoara ? Compartiment Juridic
Adresa postala: Strada Piata Unirii, nr. 2, Localitatea: Deva, Cod postal: 330152, Romania, Tel. +40 0254/216151, Email: [email protected], Fax: +40 0254/216088, Adresa internet (URL): www.ajofmhd.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2012 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer