Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PAINE


Anunt de participare numarul 92086/11.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL POARTA ALBA
Adresa postala: Str. Coloniilor, Localitatea: Poarta Alba, Cod postal: 907245, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN ROMAN, Tel.0241853777, Email: [email protected], Fax: 0241853524, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PAINE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIAR POARTA ALBA SI SECTIA VALU LUI TRAIAN ZILNIC
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 689, 552 si 919, 404RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de alocatiile bugetare, de regula lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
incheierea acordului cadru pentru cantitatea maxima din caietul de sarcini si incheierea de contracte subsecvente pe toata perioada de valabilitate. livrarea se va efectua zilnic atat la sediul penitenciarului cat si la sectia exterioara Valu lui Traian
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PAINE ALBA MINIM -339.476KG, MAXIM - 452.635 KG
PAINE SEMIALBA MINIM - 5.300KG, MAXIM- 7.067 KG
Valoarea estimata fara TVA: intre 689, 552 si 919, 404RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 8000 RON paine semialba; 140 ron paine alba; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI SUBSECVENT ACORDULUI CADRU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM OUG 34/2006 MODIFICATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita formularul nr.12A - declaratie eligibilitateSe solicita ca cerinta obligatorie: confirmarea privind plata taxelor siimpozitelor la bugetul general consolidat si local : - CETRIFICAT ATESTARE FISCALA
- CERTIFICAT PRIMARIE(TAXE LOCALE) din care sa rezulte ca nu are datorii restante la momentul eliberarii, valabile la data deschiderii ofertelor- Se solicita si formularul nr.12B neincadrarea in art 181 din ordonanta: Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(persoane juridice);Atorizatie de functionare altele echivalente(persoane fizice)Cerinta obligatorie: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii cu privire la:
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii3 ani- fisa de informatii generale, FORMULARUL STANDARDBILANT LA LUNA VI 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita, informatii cu privirela: Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniSolicitat |X|FORMULARUL nr.12D
- declaratie privind dotarile tehnice ale operatorului economic : FORMULARUL nr.12H
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ca experienta similara: prezentarea a cel putin unui contract de aceeasi anvergura si valoare estimata totala a unui contract subsecvent respectiv un contract in valoare de :60000lei cu TVA pentru paine semialba.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda de licitatie electronica in data de 26.01.2010.Diferenta minima solicitata pentru licitarea noilor oferte: 1000 lei PENTRU PAINE SEMIALBA SI 300 LEI PENTRU PAINE ALBA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2 69525
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2010 10:00
Locul: SEDIUL PENITENCIARULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IN SCRIS AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr 6, sector 3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, contencios adm-fiscal
Adresa postala: str. Traian nr 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0241617767
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ZECE ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL PENITENCIARULUI POARTA ALBA
Adresa postala: COMUNA POARTA ALBA, Localitatea: POARTA ALBA, Cod postal: 907245, Romania, Tel.0241853702, Fax: 0241853524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2009 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer