Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare paine cu sare si paine fara sare


Anunt de participare numarul 113936/12.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala:  STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030011, Romania, Punct(e) de contact:  Eugen Dan DAIA, Tel. 0213142315, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213142316, Adresa internet (URL):  www.dgas.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare paine cu sare si paine fara sare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare paine cu sare si paine fara sare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 306, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 25.000lei; garantia de buna executie 5% din val. contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie priv neincadrarea in preved.art.180/OUG34/2006
-Declaratie priv neincadrarea in preved.art.181/OUG34/2006
-Certificat de atestare fiscala elib.de Admin.Fin.Publice priv plata datoriilor la Bug.de stat in termen de valabilit-original sau copie legaliz.
-Certificat de atestare fiscala priv impozit si taxe locale, in termen de valabilit?original sau copie legaliz.
-Certificat de cazier fiscal elib. de Admin.Fin.Publice- original sau copie legaliz.
-Pentrupers. juridicestraine: Op.ec.va prezenta docum.edificatoare (certif., caziere judic., alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca casi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asig. soc.catre buget, in conformit.cu preved.legale in vigoare in tara in care este stabilit. Doc.vor fi prezentate in traducere legalizata.
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legaliz care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat: Fabricarea painii, COD CAEN 1071.Certif.sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere, si sa rezulteca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, admin afacerilor de catre un judec. sindic.
-Certificat de inregistrare ? in copie
-Pt.pers.juridice straine-Doc.care dovedesc o forma de inreg/atestare ori apart dpdv profesional, traduse in lb romana de traducator autorizat.-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale ?informatii priv ofertant, precum si cifra medie de afaceri si rezult exercitiilor fin (profit net/pierdere) pe ultimii trei ani 2008, 2009, 2010-Bilanturi contabile din 2008, 2009 si cel depus la 30.06.2010 vizate si inregistr de organele competente ? copie legalizata.
-Pt. nerezidenti, in cazul in care pt. ex. financiar 2008, 2009 bilantul si anexele precum si situatiile la 30-06-2010 nu sunt cerute a fi inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verif contabila, insotite de rap. auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzori.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Nivelul minim al cifrei medii de afaceri, pe ultimii trei ani 2008, 2009, 2010 - minim 2.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatie de livrare-in forma scrisa, in original, valabila pe anul2011 din partea producatorilor/importatorilor, pentru fiecare produs ofertat ; in cazul importatorilor este suficient ca autorizatia sa fie tradusa si in copie legalizata;In cazul in care ofertantul are calit de producator, autorizarea pentru livrarenu se mai prezinta.
-Declaratie priv dotarile specifice indepl contract. operatorii economici sunt obligati sa faca dovada ca detin minim doua mijl. de transport autorizatede catre Autoritatea Nationala San. Veterinara si pt Siguranta Alimentelor pt. transport produse de origine non ? animala.Se va prezenta autorizare sanitara veterinara pentru mijloace de transport de origine non animala in copie.
-Dovada detinerii unui spatiu special pt depozitare. Operatorii economici sunt obligati sa faca dovada ca detin un spatiu special amenajat pentru depozitare si fabricarea painii avizat de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor care se prezinta in copie legalizata.
- Certificate de calitate sau declaratii de conformitate- operatorii economici sunt obligati sa prezinte certificate de conformitate pentru produsele ofertate;
- se prezinta in copie.
-Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatiiISO 9001:2008 ? de la furnizor privind activitatea de desfacere si distributie produse si de la producator privind activitatea de fabricare a painii si produselor proaspete de patiserie- se va prezenta copie legalizata dupa ISO de la furnizor si copie de la producator si trebuie sa fie vizate la zi de catre organismul de certificare.
-Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului sistemul HACCPde la furnizor, desfacere si distributie produse si de la producator privind activitatea de preparare/fabricarea produselor.- se va prezenta copie legalizata dupa HACCP de la furnizor si copie de la producator si trebuie sa fie vizate la zi de catre organismul de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara-operatorul ec. va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a 1 ? 3 contracte de furnizare de produse similare cu val.cel putin egala cu 1.300.000lei fara TVA.Se depun copie dupa contract, sirecomandare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
natura exceptionala a situatiei economice
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
a)pt cea mai mare val exp similara=100pcte;b)pt alta val se acorda punctaj: Pves=(val.exp.similara candidat/val.exp. similara cea mai mare)x 100; val. minima a exp.similare=1.300.000 lei, fara TVA
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
R.22/07.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2011 12:00
Locul: Bucuresti, str.Academiei, nr.3-5, etaj 1, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  str.Academiei, nr.3-5, etaj1, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030011, Romania, Tel. 0213142315, Fax:  02131423216
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2011 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer