Licitatie Publica - Furnizare paine semialba
Anunt de participare numarul 118528/05.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL POARTA ALBA
Adresa postala: Str. Coloniilor, Localitatea: Poarta Alba, Cod postal: 907245, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN ROMAN, Tel. 0241853777, Email: [email protected], Fax: 0241853524, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare paine semialba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Poarta Alba si sectia Valu lui Traian
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 130, 027.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: DE REGULA LUNAR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INCHEIEREA UNUI ACORD CADRU CU UN SINGUR OFERTANT PENTRU FURNIZAREA DE PAINE SEMIALBA IN BAZA DE CONTRACTE SUBSECVENTE INCHEIATE DE REGULA LUNAR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MINIM 343717 KG - MAXIM 452011 KG
Valoarea estimata fara TVA: 1, 130, 027.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 22000 RON; garantie de buna executie: 5% din valoarea fara tva a contractului subsecvent ; modul de constituire al garantiilor: orice forma conform HG925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita formularul nr.12A declaratie eligibilitate - Se solicita si formularul nr.12B declaratie neancadrarea la art 181 si 12 B1 certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta obligatorie original sau copie legalizata : - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(persoane juridice);Se solicita ca cerinta obligatorie: confirmarea privind plata taxelor siimpozitelor la bugetul general consolidat si local original sau copie legalizata: - certificat atestare fiscala
- certificat taxe locale din care sa rezulte ca nu are datorii restante la momentul eliberarii, valabile la data deschiderii ofertelor
BILANT LA LUNA 12. 2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii cu privire la:
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii3 ani- fisa de informatii generale, formularul standard
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra minima impusa pe ultimii 3 ani = 904.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita, informatii cu privirela: Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniSolicitat |X|ca experienta similara: formularul 12D Se vor prezenta minim 1 recomandare- declaratie privind dotarile tehnice ale operatorului economic : FORMULARUL nr.12H
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea a cel putin unui contract de aceeasi anvergura si valoare estimata de :70.000 lei cu TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o etapa finala de licitatie electronica pentru ofertele declarate admisibile cu incepere de la data si ora transmise de seap
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2 28839
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavreopolis nr.6 sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in orice moment conform art 256^2 din OUG 34/2006 modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment juridic
Adresa postala: Penitenciarul Poarta Albajud. Constanta, Localitatea: Poarta Alba, Cod postal: 907245, Romania, Tel. 0241853777, Fax: 0241853524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 13:09