Licitatie Publica - furnizare paine semialba
Anunt de participare numarul 143761/20.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Drobeta Turnu Severin
Adresa postala: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220099, Romania, Punct(e) de contact: VICHI GALBENU, Tel. +40 252317749/0252317750, Email: [email protected], Fax: +40 252317751, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare paine semialba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Drobeta Tr. Severin
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 173, 621 si 297, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate de regula lunar, dar pot interveni modificari ale perioadelor contractuale si ale cantitatilor in functie de alocarea resurselor bugetare si fluctuatia efectivului de persoane private de libertate.Val. estimata contract subsecvent min- 14468.02 , max.- 24791.27 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare paine semialba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea din acordul cadru:
min. 145900 ? max. 250000 kgCantitate estimata/contract subsecvent preconizat a se incheia: min. 12158 ? max. 20833 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 173, 621 si 297, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
5950.00 lei (echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile), conform art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari, OUG 76/2010. Garantia de participare se constituie prin prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau orice alt mijloc legal prevazut in art. 86 alin. (1), HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cont de trezorerie RO67TREZ4615005XXX000099, Trezoreria Drobeta Tr. Severin, Cod de inregistrare fiscala RO RO4222263. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se vor retine sumele prevazute la art. 278^1 din OUG 34-2006, daca este cazul. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea fara TVA a acestuia. Modalitatea de constituire conform art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea formularul 2, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 formularul 3, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 formularul 3b, certificate de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 3a
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director: Ridichie Petrisor, director adj. ec. Dumitrele Ioana, contabil sef Bostinaru Gigica, sef serviciu logistica Galbenu Vichi, achizitii Pitpalaca Samir, responsabil logistica Gornoviceanu Ileana, consilier juridic Pirvulescu Virgil Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau stampilat si conform cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale formularul 5, din care sa rezulte date privind
denumirea firmei, adresa, telefon, fax, adresa e-mail (daca este cazul), certificat de inmatriculare, obiect de activitate, sucursale si cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea fisei de informatii generale - formularul 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, completandu-se
Formularul 8
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza Formularul 8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii vor completa si depune in oferta: formularul de oferta Formularul 6, centralizator de preturi Formularul 7. Pretul unitar va fi exprimat lei/kg cu doua zecimale.Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea propunerilor financiare determinata prin inmultirea pretului unitar (care sta la baza incheierii acordului cadru) cu cantitatea maxima aferenta acordului cadru si prin raportarea la valoarea maxima a intervalului potrivit careia a fost exprimata valoarea estimata.Licitatia electronica incepe la doua zile luzratoare de la transmiterea invitatiei de catre sistem. Nr. runde = 1. Durata unei runde 1 (una) zi. Informatiile puse la dispozitie ofertantilor: existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice, numarul participantilor la licitatia electronica, clasament, pas de licitare, etc.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26333/30.04.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2013 12:00
Locul: Drobeta Turnu Severin, str. Carol Davila nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii/imputernicitii operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale in etapa finala de L.E. atunci autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-ul furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute de art. 256^2 din O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: str. Carol Davila, nr. 5, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220099, Romania, Tel. +40 0252317749, Fax: +40 0252317751
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2013 20:42