Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PAINE SEMIALBA (minim 12500 kg ? maxim 75000 kg) si specialitati de panificatie (minim 1800 kg ? maxim 2700 kg)


Anunt de participare numarul 139582/11.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL SLOBOZIA
Adresa postala: Str. Garii nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA COMAN, Tel. +40 243232606, Email: [email protected], Fax: +40 243232635, Adresa internet (URL): http: \\www.anp-just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PAINE SEMIALBA (minim 12500 kg ? maxim 75000 kg) si specialitati de panificatie (minim 1800 kg ? maxim 2700 kg)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOCALITATEA SLOBOZIA, STR GARII, NR.54, JUD. IALOMITA
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 32, 570 si 175, 980RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar in functie de bugetul aprobat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor furniza catre achizitor produsele paine semialba si paine alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 01- paine semialba : cantitate minima 12500 kg - cantitate maxima 75000 kglot 01- paine semialba : valoare minima 28250 lei fara TVA - valoare maxima 169500 lei fara TVA..............................................lot 02- specialitati de panificatie : cantitate minima 1800 kg - cantitate maxima 2700 kglot 02- specialitati de panificatie : valoare minima 4320 lei fara TVA - valoare maxima 6480 lei fara TVA..............................................lot 01- paine semialba : pt. 1(unu) contract subsecvent cantitate estimata minima 6000 kg - cantitate estimata maxima 12500 kg , valoare minima 13560 lei fara TVA - valoare maxima 28250 lei fara TVAlot 02- specialitati de panificatie: pt. 1(unu) contract subsecvent cantitate estimata minima 50 kg- cantitate estimata maxima 400 kg , valoare minima 120 lei fara TVA - valoare maxima 960 lei fara TVAValoarea estimata fara TVA: intre 32570 si 175980 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 32, 570 si 175, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul nr.01 ? paine semialba ¬? cuantumul garantiei de participare este 3000 lei.Lotul nr.02 ? specialitati de panificatie ? cuantumul garantiei de participare este 100 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Slobozia - RO38TREZ3915005XXX000111 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Originalul documentului de constituire a garantiei va fi atasat coletului sigilat. Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare (a se completa declaratia din sectiunea formulare).Garantia de participare se restituie sau retine , dupa caz, conform art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. Se va constitui in cuantum de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile HG nr.925/2006, art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator. Daca autoritatea contractanta si ofertantul castigator, convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la disp.aut. contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL STATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din ord.34/2006. (Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat si de tertul sustinator daca este cazul)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006 (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul)3.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)4.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul local (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (acest document va fi prezentat de ofertant si dupa caz de ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ANDREI DUMITRU ? director- OVREIU AURELIAN ? director adjunct Economico Administrativ- MAURER CHRISTIAN ? contabil sef- COMAN LUCICA ? viza CFP- MUSCA ROMEO ? sef Serviciu Logistica- OBREJAN MARIA ? consilier juridic- COMAN VASILICA ? ofiter achizitii- ARSENIE DOREL NINEL ? ofiter achizitiiNota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. ? Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
? Autorizatia de fabricatie sau de comercializare a produselor de panificatie.Nota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Inainte de semnarea acordului cadru ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau copie
legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatia sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa realizarea evaluarii initiale integrala a ofertelor se va lansa licitatia electronica. A.C. are obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi, in sensul imbunatatirii ofertei depuse anterior organizarii acestei faze. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul total, fara TVA.Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor admisi. Inform. care urmeaza a fi puse la dispoz.ofert.la L.E.: preturile noi , nr. particip., clasamentul. Se va organiza o singurarunda. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi.Daca la finalul L.E. pe loc 1 se vor clasa 2 sau mai multi ofert. cu preturi egale, atunci se va solicita doar acestor ofertanti, noi prop.de pret in PLIC INCHIS
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2012 11:00
Locul: Penitenciarul Slobozia, str. Garii, nr.54, judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care prezinta imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Inform. detaliate despre Licit.electronica: a)element ofertei care face obiect. proces.reofertare: pretul total al ofertei fin. fara TVA b)eventuale limite ale valor.pana la care elem. prev. la lit. a) pot fi imbunatatite, NU exista limite c)inform. care urmeaza a fi puse la dispoz.ofert.la L.E. - existenta de preturi/valori noi - nr. particip. -clasament - L.E. poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda preced.: Da - ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: Da - L.E. se prelungeste automat, in cazul modif.clasam.: Nu d) Inainte de lansarea L.E., aut. contr. va realiza o eval.initiala integrala a ofertelor. In vederea realiz.etapei L.E., A.C va introduce in SEAP inform. solicitate automat de sistemul inform. A.C va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, tuturorofert.respectivi. Invit.de particip.si notificarile de incepere a L.E. vor fi generate si transmise automat de catre sistem pe e-mail e)conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -in cadrul L.E. ofertantii particip.nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. -nr. de runde :1 (una); durata unei runde: 1 (una) zi. L.E. se va finaliza dupa desf.rundei nr.1 .In cazul in care op. ec, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de L.E. elementele care fac obiectul proces.de reofertare, la stabilirea clasam. final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii L.E., si care a fost introdusa in SEAP de autorit.contr. f) pt. particip.la L.E. operat.econ. tb.sa fie inreg. online si sa detina certif.digital pt. acces in sistem. Inform.disponib.: http: //www.e-licitatie.ro. Daca la deschiderea ofertelor finan.din plic sigilat pe loc 1 se vor clasa 2 sau mai multi ofert. cu pret egal, atunci se solicita acestor ofert.noi prop.de pret in PLIC INCHIS.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 alin 1) lit.b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Slobozia - compartimentul achizitii publice
Adresa postala: str. Garii, nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Tel. +40 243232606, Email: [email protected], Fax: +40 243232635, Adresa internet (URL): www.pslobozia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2012 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer