Licitatie Publica - Furnizare paine semialba si alba
Anunt de participare numarul 68378/11.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Tulcea
Adresa postala: str. Babadag, nr. 142, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820126, Romania, Punct(e) de contact: Tulcea, str.Babadag nr.142, Tel.0240/531551, In atentia: Dobre Ana-Dorina/Octavian Stancu, Email: [email protected], Fax: 0240/533651, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare paine semialba si alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante - Tulcea, str.Babadag nr.142
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare paine semialba si alba destinata consumului zilnic al persoanelor private de libertate si cadrelor, pe parcusul anului 2009, cu posibilitatea prelungirii, prin act aditional, a contractului (conditionata de existenta resurselor financiare) pana la 30.04.2010.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Paine semialba - 194.344 kg ( maxim 258.238 kg, in conditiile prelungirii contractului pana la 30.04.2010)
Paine alba-4.240 kg ( maxim 5.680 kg, in conditiile prelungirii contractului pana la 30.04.2010)
Contractul se va incheia pe cantitatile minime, aferente anului 2009, in conditiile identificarii resurselor financiare urmand a se incheia act aditional pana la concurenta cantitatilor maxime
Valoarea estimata fara TVA: 686, 187RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 13.724 lei (scrisoare de garantie bancara sau OP/fila CEC)garantie de buna executie - 5 % din valoarea contractului ce urmeaza a fi incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Subventii de la bugetul de stat/venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea
Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 insotita in mod obligatoriu de certificatele de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul centralizat al statului ( buget de stat si local)
Certificat constatattor eliberat de ORC si certificat de inregistrare fiscala eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2008, vizat de organul fiscal
Declaratia privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul exercitiului financiar sa fie profitCifra de afaceri anuala sa fie de minim 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, insotita de documente constatatoare privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
L.E. se va desfasura in cadrul unei singure runde, in care elementul repetitiv al ofertei este pretul unitar in lei/kg, fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
214617/06.11.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante- Tulcea, str.Babadag nr.142
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Afghanistan
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul juridic al Penitenciarului Tulcea
Adresa postala: Str.Babadag nr.142, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820126, Romania, Tel.0240531551, Email: [email protected], Fax: 0240533651
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2008 11:54