Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare paine semialba si specialitati de panificatie


Anunt de participare numarul 137188/05.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL SLOBOZIA
Adresa postala: Str. Garii nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA COMAN, Tel. +40 0243232606, In atentia: VASILICA COMAN, Email: [email protected], Fax: +40 0243232635, Adresa internet (URL): http: //www.pslobozia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare paine semialba si specialitati de panificatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lot 1-paine semialba Slobozia, str, Garii, nr, 54, loc. Slobozia, jud. Ialomitalot 2- specialitati de panificatie, loc. Amara, str. Ana Ipatescu, nr.01 bis, , jud. Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 142, 593 si 241, 715RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ctr. subsecv.se vor incheia de regula lunar. Elementul ofertei care face obiectul proces.de reofert. este NUMAI pretul unitar/kg fara TVA. Nr. de runde ale L.E.: 1 runda.Criteriul atribuire a contr.subsecv.la reluarea compet.prin LICIT. electron.este pretul cel mai scazut. .Atrib.ctr. subsecv.se va face pe baza clasam.final al LE. Ofertantii la L.E. pot vedea cea mai buna oferta.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare : lot 01- paine semialbalot 02- specialitati de panificatie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare : lot 01- paine semialba : cantitate minima 80000 kg - cantitate maxima 132000 kglot 01- paine semialba : valoare minima 142400.00 lei fara TVA- valoare maxima 234960.00 lei fara TVA..............................................lot 02- specialitati de panificatie : cantitate minima 100 kg - cantitate maxima 3500 kglot 02- specialitati de panificatie : valoare minima 193.00 lei fara TVA- valoare maxima 6755.00 lei fara TVA..............................................lot 01- paine semialba : pt. 1(unu) contract subsecvent cantitate estimata minima 6000 kg- cantitate estimata maxima 12000 kg , valoare minima 10680.00 lei fara TVA- valoare maxima 21360.00 lei fara TVAlot 02- specialitati de panificatie: pt. 1(unu) contract subsecvent cantitate estimata minima 50 kg- cantitate estimata maxima 400 kg, valoare minima 96.50 lei fara TVA- valoare maxima 772.00 lei fara TVAValoarea estimata fara TVA: intre 142593si241715 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 142, 593 si 241, 715RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 01 : paine semialba - cuantum in valoare de 2400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor . Pentru lotul 01- paine semialba, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2349.60 lei. ................................................/ Lotul 02 : specialitati de panificatie - cuantum in valoare de 130 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor . ......................................................../ Pentru ambele loturi ( lot 01 -paine semialba si lotul 02- specialitati de panificatie ) garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Slobozia - RO38TREZ3915005XXX000111 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Originalul documentului de constituire a garantiei va fi scanat, semnat electronic si apoi incarcat in SEAP impreuna cu celelalte documente solicitate prin documentatia de atribuire. Lotul 02 : specialitati de panificatie - nu se solicita garantie buna executie./ Lotul 01 : paine semialba - cuantum de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile HG 925/2006 art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator. Daca autoritatea contractanta si ofertantul castigator, convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la disp.aut. contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din ord.34/2006.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat si de tertul sustinator daca este cazul)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 ( Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.)3.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )4.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul local (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006 modificata ( acest document va fi prezentat de ofertant si dupa caz de tert sustinator/ ofertant asociat / subcontractant /)Nota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.-Nota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inaintea de semnarea acordului cadru ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A). Operat.econom.interesati, trebuie sa urmareasca atasamentele la anuntul de particip.pe www.e-licitatie.ro, B).In cazul in care dupa sedinta de evaluare tehnica, pe primul loc vor fi clasate 2 sau mai multe oferte admisibile care au preturi egaleatunci autoritatea contractanta va solicita, doar acestor ofertanti care au acelasi pret, noi propuneri de pret prin incarcare electronica in SEAP. Dupa aceasta etapa de reofertare se vor stabili ofertantii clasati pe locul 1 , locul 2 si locul 3 dupa caz . Cu acestia se va incheia acordul-cadru. Daca si prin reofertare se obtin preturi egale, atunci se reia procesul de reofertare prin noi propuneri de pret prin incarcare electronica in SEAP.C).RELUAREA COMPET.Elementul ofertei care face obiectul proces.de reofert. este NUMAI pretul unitar/kg fara TVA. Nr. de runde ale L.E.: 1 runda.Criteriul atribuire a contr.subsecv.la reluarea compet.prin LICIT. electron.este pretul cel mai scazut. .Atrib.ctr. subsecv.se va face pe baza clasam.final al LE. Ofertantii la L.E. pot vedea cea mai buna oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 alin 1) lit.b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Slobozia - compartimentul achizitii publice
Adresa postala: str. Garii, nr.54 , ,Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Tel. +40 0243232606, Email: [email protected], Fax: +40 0243232635, Adresa internet (URL): http: //www.pslobozia.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer