Licitatie Publica - Furnizare PANSAMENTE
Anunt de participare numarul 131845/02.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. 021.317.21.94, In atentia: Teodor Timariu, Email: [email protected], Fax: 021.318.04.44, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare PANSAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Centrala a Institutului Clinic Fundeni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 853, 100 si 3, 706, 200RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea cu pansamente necesare desfasurarii actului medical din platforma institutului, conform Caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141110-4 - Pansamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cantitatilor descrise in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 853, 100 si 3, 706, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare conf.art. 3^1 alin.2/OUG 76/07.2010 = 55 593 lei Garantia de buna executie 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Bugetare-Venituri Proprii rezultate in urma contractului cu Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
Declaratii privind eligibilitatea;
Declaratie privind conflictul de interese pentruofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conformart.69^1;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;
Certificatul de atestare fiscalaeliberat de ANAF, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatul fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Certificat constatator, in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea, ,conform cu originalul??emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor;
Declaratie de conformitate CE a furnizorului in care se precizeaza conformitatea dispozitivului cu una din directivele europene in domenii: Directiva 93/42 CEE, Directiva 98/79CEE, Directiva 90/385 CEE, dupa caz, sau certificate emise de organismele de certificare notificate;
Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii in temeiul H.G.573/2002?original/copie legalizata, copie xerox certificata conform cu originalul, valabila la data depunerii oferteisau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
Persoanele juridice romane vor atasa copiidupa situatiile financiare anuale(bilant contabil, cont de profit si pierderi)pe anii 2010, 2009 si 2008, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente(documentele emise de autoritatile legale competente trebuind sa fie depuse in original si sa certifice incadrarea in limitele specificate mai sus);Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2010, 2009 sau 2008, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator.Atunci cand un grup de operator;economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului;Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte obligatiile contractuale fata de alti beneficiari, pe care le are in derulare, daca exista;Se va prezenta mostre pana la data depunerii ofertelor;Mostrele vor respecta obligatoriu marcajul de conformitate CE, asa cum se precizeaza in prevederile H.G.54/2009?privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale.Se solicita obligatoriu cate 1 mostra din fiecare produs.
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica.Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: 1.Numarul de runde: 1.2.Durata runda: o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
GA- 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2012 12:00
Locul: Sala de Consiliu a Institutului Clinic Fundeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana autorizata din partea fiecarui ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoelus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac10 zile conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala: Sos.Fundeni nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. 021 317 21 94, Email: [email protected], Fax: 021 318 04 44
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2011 21:07