Licitatie Publica - FURNIZARE PASTE FAINOASE , ambalate in pachete unitare, in schimbul cerealelor(orz) aflate in stocurile de interventie ale Comunitatii Europene, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD)
Anunt de participare numarul 115015/04.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. 021 3054974, In atentia: Cristina Gavrila, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PASTE FAINOASE , ambalate in pachete unitare, in schimbul cerealelor(orz)aflate instocurile de interventie ale Comunitatii Europene, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD) ? 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastele fainoase ambalate in pachete unitare conform caietului de sarcini si inscriptionate corespunzator, vor fi furnizate la cele 55 de depozite ale organismelor nationale desemnate pe intreg teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia priveste furnizarea de paste fainoase, ambalate in pachete unitare de 0, 400 kg la depozitele organismelornationale desemnate de pe intreg teritoriul Romaniei, pentru valoarea estimata de 11.069.151, 09 lei fara TVA, respectiv 2.595.041, 87 ?din care 478.940, 06 lei fara TVA, respectiv112.282, 28 ? este transportul de paste fainoase ambalate si etichetate, pe teritoriul Romaniei(reprezinta valoarea contabila a stocurilor de cereale calculata in conformitate cu art. 5 din Regulamentul UE nr. 807/2010).
Se solicitafurnizarea unei cantitati minime de 7.002, 097 kg paste fainoase, ambalate in pachete unitare, la depozitele din Anexa 2 la caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15850000-1 - Paste fainoase (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita furnizarea unei cantitati minime de 7.002, 097 kg paste fainoase, ambalate in pachete unitare, la depozitele din Anexa 2 la caietul de sarcini, in schimbul cantitatii totale de 24.506, 56 tone de orz aflate in stocurile de interventie ale Agentiei din Cehia, conform caietului de sarcini.
Plata sub forma de produs retras din stocurile de interventie, nu va include si transferul acestuia catre Romania, respectivcheltuielilede transport intercomunitar nu vor fi platite in cereale retrase.
Pentru decontarea cheltuielilor de transport, pe teritoriul Romaniei, pentru pastele fainoase livrate, suma neta maxima pusa la dispozitia operatorului economic este de478.940, 06 lei, respectiv 112.282, 28 ?. Valorile nu contin TVA.Valoarea totala estimata a contractului de achizitie este de 11.069.151, 09 lei fara TVA, respectiv 2.595.041, 87 compusa din valoarea contabila a orzului retras din stocurile de interventie al Agentiei din Cehia de 10.590.211, 03 lei, respectiv 2.482.759, 59 ? si suma neta maxima pusa la dispozitia operatorului economic pentru decontarea cheltuielilor de transport de 478.940, 06 lei, respectiv 112.282, 28 ?, la echivalenta de1 euro = 4, 2655 lei din data 01.10.2010 publicata deBanca Centrala Europeanain Jurnalul Oficial al Uniunii Europene. Valorile nu contin TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 069, 151.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de part.55.450lei -13.000 ?. Gar.buna execut: 15.679.909, 75 lei -3.675.984 ?, cf Reg CE 945/2010, 24.506, 56 tone orz x 150?
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare ? FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CE 807/2010, si REg. CE 945/2010, art.5
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, cu posibilitatea subcontractarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind neincadrarera in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 3.Certificate fiscale, valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul consolidat si indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- 5.Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate.6.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului. 7. Cod de inregistrare la APIA, conform fisei de date.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) si Situatia economico-financiara trebuie sa fie prezentata de catre fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita o valoare a cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani, egala sau mai mare decat valoarea de de cel putin 16.601.326 lei ( 3.892.000 ? ). Valoarea in euro a cifrei de afaceri, din informatii generale va fi calculata la echivalentele monede nationale/euro publicate in JOUE pentru data de 01.10.2010, respectiv 4, 2655 lei/euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca este cazul se prezinta:
1.Informatii privind subcontractantii. Se solicita lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, formular D;2. Informatii privind asociatii.Se solicita indeplinirea cerintelor minime de calificare atat de catre liderul asociatiei cat si de catre ceilalti asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Accelerarea procedurii se motiveaza prin termenul de retragere al orzului din stocurile de interventie impus de regulamentele europene Reg. CE 945/2010
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
"Valoarea cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani(2008, 2009, 2010)".Se va intocmi un clasament in ordinea descrescatoare a acesteia.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa etapa II se va organiza faza finala de licitatie electronica cu o runda de licitatie.Informatiile vor fi prezentate in invitatia de participare la Etapa II
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
279 /31.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2011 12:00
Locul: BD. CAROL I, NR. 17, SECT. 2, BUCURESTI , Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si copie a actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ? FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CE 807/2010, si REg. CE 945/2010. Prin aceste reg sunt stabilite modalitatile de aplicare, cant de produse si resursele finan pt. furnizarea de ajutoare alimentare comunitare pers cele mai defavorizate din Comunitate pentru planul 2011
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european:
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini sunt atasate la prezentul anunt si se pot descarca de la aceeasi adresa web: www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr.6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) si alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I, NR. 17 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. 021 30 54 976, Email: [email protected], Fax: 0213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2011 15:50