Licitatie Publica - furnizare: PC (35 buc), PC de tip laptop (4 buc), pentru Consiliul Judetean Braila, ISU Braila si CMZ Braila, in anul 2008
Anunt de participare numarul 48874/04.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.600, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, cam 132, Tel.0239/619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae Popescu Ionica, Zaritchi Florinela, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, cam 132, Tel.0239/619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae Popescu Ionica, Zaritchi Florinela, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare: PC (35 buc), PC de tip laptop (4 buc), pentru Consiliul Judetean Braila, ISU Braila si CMZ Braila, in anul 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Consiliului Judetean Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produsele ce urmeaza a fi achizitionate sunt prezentate in Caietul de sarcini
a) 22 buc Calculatoare desktop pentru Consiliul Judetean Braila
b)8 buc Calculatoare desktop pentru ISU Braila
c)5 buc Calculatoare desktop pentru CMZ Braila
d)4 buc PC tip laptop
Contractarea se va face pentru toata cantitatea de produse. Furnizarea se va face in 2 transe la sediul cumparatorului, astfel: 1) Transa I - 30 buc PC desktop si 4 buc tip laptop se livreaza in termen de 30 zile de la data semnarii contractului;
2) Transa a II-a - 5 buc PC desktop se livreaza in perioada 01.07.2008 15.07.2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produsele ce urmeaza a fi achizitionate sunt prezentate in Caietul de sarcini
a) 22 buc Calculatoare desktop pentru Consiliul Judetean Braila
b)8 buc Calculatoare desktop pentru ISU Braila
c)5 buc Calculatoare desktop pentru CMZ Braila
d)4 buc PC tip laptop
Contractarea se va face pentru toata cantitatea de produse. Furnizarea se va face in 2 transe la sediul cumparatorului, astfel: 1) Transa I - 30 buc PC desktop si 4 buc tip laptop se livreaza in termen de 30 zile de la data semnarii contractului;
2) Transa a II-a - 5 buc PC desktop se livreaza in perioada 01.07.2008 15.07.2008
Valoarea estimata fara TVA: 148, 571.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul CJ Braila pe anul 2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form 12A - Declar de eligibilitateForm 12B - Declar privind neincadrarea in art 181Certificatul constatator eliberat de ORC, in fotocopieCertificatul de inregistrare fiscala eliberat de ORC, in fotocopie.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P., in original sau copie legalizataCertificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale Formular nr. 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar priv lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Form nr 12 D
Ofertantul va face dovada finalizariiinultimii 3 ania cel putin un contract de furnizare (obiectul de activ al prezentei doc), in valoare de 53000 lei cu TVA sau 2 contracte in valoare de 88400 lei cu TVA.Toate sistemele, cu toate componentele interne, tastatura, mouse si monitor sa fie aceasi marca, fabricate si asamblate de acelasi producator.
Toate modelele oferite trebuie sa fie listate in Microsoft HCL pentru Microsoft Windows XP si Microsoft Windows VISTA.
Sistemele trebuie sa fie fabricate de un "brand name international", sa fie produse de firme a caror marca, fiabilitate si calitate sa fie unanim recunoscute pe plan mondialAutorizare de livrare de la PRODUCATORUL SISTEMELOR Form nr 3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2008 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, cam. 404, et.IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, cam. 132 et 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600 int 249, Email: [email protected], Fax: 0239/619809
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2008 15:42