Licitatie Publica - Furnizare pe baza de carduri de motorina EURO DIESEL S.R. EN. 590/2004 pentru autovehiculele aflate in dotarea S.C URBIS S.A. BAIA-MARE.
Anunt de participare (utilitati) numarul 135687/18.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
URBIS S.A. Baia Mare
Adresa postala: STR.8 MARTIE NR.3, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430406, Romania, Punct(e) de contact: SC URBIS SA BAIA MARE, Tel. +40 262213825, In atentia: VANCEA DORICA, Email: [email protected], Fax: +40 262213034, Adresa internet (URL): www.urbisbaiamare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital integral al Consiliului Local Baia Mare
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare pe baza de carduri de motorina EURO DIESELS.R. EN. 590/2004 pentru autovehiculele aflate in dotarea S.C URBIS S.A. BAIA-MARE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de distributie carburanti pe baza de carduri de pe raza Municipiului Baia Mare
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 22, 464, 000 si 26, 208, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In perioada de derulare a acordului-cadru se vor incheia contracte subsecvente in fiecare an.Valoarea estimata a contractelor subsecvente ce vor fi atribuite min. 5616000 lei- max 6552000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord-cadru pe 4 ani, cu un singur operator economic, de furnizare pe baza de carduri demotorina EURO DIESELS.R. EN. 590/2004 pentru autovehiculele aflate in dotarea S.C URBIS S.A. BAIA-MAREACORD CADRU: cantitati min. 4.800.000 litri ? max.5.600.000 litri
CONTRACTE SUBSECVENTE: cantitati min. 1.200.000 litri ? max. 1.400.000 litri
Valoarea estimata a contractelor subsecvente: min.5616000 lei ? max.6552000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimentarea cu motorina EURO DIESELS.R. EN. 590/2004 a autovehiculelor aflate in dotarea S.C URBIS S.A. BAIA-MARE, pe o durata de 4 ani .
Cantitati minime ? maxime estimate care fac obiectul:
1.Acordului ? cadru: min. 4.800.000 litri- max. 5.600.000 litri
2. Contractelor subsecvente ce vor fi atribuite pe durata acordului-cadru:
min.1.200.000 litri ? max. 1.400.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 22, 464, 000 si 26, 208, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 520000 lei- Perioada de valab. a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. ? 90 zile.Forma de constit. a garant. de particip.: orice instrum. de garant. emis in cond. legii de o societ. bancara ori de asig. in orig.- scrisoare de garantie bancara ? Formular 4A- in orig.- depunerea la casieria unitatii contractante a sumei in numerar pana la termenul limita de primire a ofertelor- OP in contul autoritatii contractanteRO80 RNCB 0182 0341 3783 0001BCR Baia Mare, cu conditia confirmarii acestuia de catre bancapana la termenul limita de primire a ofertelor- Conf. art.278^1 din OUG nr.34/2006, in cazul respingerii unei contestatii ca nefondata, autorit. contract .va retine contestatorului din garant. de particip. 7980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei- Autorit. Contract. are dreptul de a retine garant. de particip, ofertantul pierzand astfel suma constit. atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la art.87din HG 925/2006.Autorit. Contract. aplica prevederile Legii 346/14.07.2004 ofertantii avand posibilitatea de a constitui garantia de particip.in cuantum de 50% din val. stabilita, cu cond.depunerii declaratiei de incadrare in categoria IMM-urilor.Dovada constit. Garant.de particip. se prezinta comisiei de evaluare la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor. Cuantum 5% din val.fiecarui contract subsecvent atribuit, fara TVA, va fi expr. in LEI si se va constit: - prin orice instrum. de garant. emis in cond. legii de o societ. bancara saude asig; Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o societ. bancara sau de asig. Formular4B; dep. la casieria unitatiia sumei in numerar; OP in contul autorit. contract. RO80 RNCB 0182 0341 3783 0001 BCR Baia Mare, cu cond. confirm. de catre bancaRestit. garant. de buna exec. se face in cel mult14 zile de la data expirarii ultimului contract subsecvent.Autorit. contract. aplica preved. Legii 346/14.07.2004 ofertantii avand posibil. de a constit. garant.de buna exec. in cuantum de 50% din val. stabil.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta nr.3
Certificat de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale ?formulare tip eliberare de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile in luna anterioara depuneriiofertelor inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau grafic de esalonare sau compensare aprobat de catre organele competente in domeniu
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr.4
Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea contractului sunt:
Ing. Puiu Daniel ? director general
Ec. Rus Ionut ? director economic
Ing.Onea Florin- sef birou tehnic
Sing.Vancea Dorica-sef birou achizitii
Ing.Firte Ioan- sef serviciu exploatare
Ing.Vele Nelu- responsabil norme si consumuri
Cj.Robas Natalia-oficiul juridic
In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, va fi exclus din procedura de atribuire.
Cerinta nr.5
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta nr.6
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul
Cerinta nr. 2
Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea a cel putin unui document care dovedeste apartenenta din punct de vedere profesional, eliberat de statul respectiv, cu respectarea legislatiei UE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generaleCifra de afaceri anuala medie minima impusa pentru ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 13.100.000 lei
Cerinta nr. 2
Bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind capacitatea tehnica
Prezentarea unei liste cu principalele livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
Cerinta nr. 2
Lista statiilor de distributie carburant pe baza de carduri
Cerinta nr.3
Asigurarea cu personal de specialitate
Cerinta nr. 4
Informatii privind subcontractantiiDaca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci ofertantul va prezenta o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti , datele de recunoastere ale acestora si acordurile de subcontractare.
Cerinta nr.5
Informatii privind asocierea
Asociatii, trebuie sa indeplineasca fiecare in parte cerintele obligatorii privind situatia personala a candidatului/ofertantului, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica se demonstreaza prin cumul de grupul de asociati.
Daca oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea trebuie legalizata
Cerinta nr.6
Certificat de omologare valabil la data deschiderii ofertelor
Cerinta nr.7
Certificat de conformitate valabil la data deschiderii ofertelor.
Cerinta nr. 1
Prezentare certificat de implementare a sistemului deasigurare a calitatii ISO 9001/2008 , sau a oricarui standard echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale U.E.
In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat pentru partea din contract pe care acesta o indeplineste.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2012 10:00
Locul: SC URBIS SA BAIA MARE, STR.8 MARTIE, NR.3, MARAMURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de atac: 10zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC URBIS SA BAIA MARE
Adresa postala: STR. 8 MARTIE, NR.3, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 406430, Romania, Tel. +40 262213825, Email: [email protected], Fax: +40 262213034, Adresa internet (URL): www.urbisbaiamare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2012 07:13