Licitatie Publica - Furnizare pesticide , ingrasaminte, nade feromonale si folie solarii pentru primavara 2012
Anunt de participare numarul 135005/24.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. Enescu-George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. +40 265250074, In atentia: ing Gal Ludovic, Email: [email protected], Fax: +40 265264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. Enescu-George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. +40 265250074, In atentia: ing Gal Ludovic, Email: [email protected], Fax: +40 265264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: str. Italiana, nr22, sector2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 21303299, Email: [email protected], Fax: +40 213032937
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare pesticide , ingrasaminte, nade feromonale si folie solarii pentru primavara 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul subunitatilor DS Mures, O.S. Ludus, Targu-Mures, Reghin, Gurghiu, Fancel, Rastolita, Lunca Bradului, Sovata, sighisoara si tarnaveni
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare insecticide, erbicide, fungicide, ingrasaminte chimice azotate si fosfatice, nade feromonale si folie
solarii pentru campania de primavara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24000000-4 - Produse chimice (Rev.2)
19520000-7-Produse din plastic (Rev.2)
24410000-1-Ingrasaminte azotate (Rev.2)
24452000-7-Insecticide (Rev.2)
24453000-4-Erbicide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform listelor de cantitati din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 195, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.
Persoanele cu putere de decizie in in cadrul autoritatii contractante in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea a procedurii de atribuire sunt:
a) Miculi Vasile director
b) Dogaru I. Anton Director tehnic,
c) Kacso Ecaterina director economic,
d) Iacob Lucian consilier juridic
e) Pirlea Cornelia economist
f) Pirlea Adrian inginer resp mecanizare
g) Stainbok Sorin responsabil AP
h) Gal Ludovic sef comp protectia padurilor
i) Barna Ioan inginer invesr
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2. Se va prezenta Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.
Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
3. Se va prezenta Certificat privind plata taxelor si impozitelor
locale, eliberat de catre Primaria locala.
Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se
afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv are datorii la bugetul de stat, va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ca urmare a faptului ca oferta este inacceptabila, nu indeplineste cerintele de calificare si selectie (Art. 36, alin (1) lit. b) din H.G.925/2006).
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata
(amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La deschiderea ofertelor se vor anexa documente justificative
Depunerea/prezenrarea documentelor solicitate la aceasta sectiune in oricare din formeleoriginal/copieie legalizata/copielizibila, se va face mentiunea conform cu originalul Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;Inainte de comunicarea rezultatului procedurii , ofertantului de pe locul intai i se va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatator in original sau copie legalizata
Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta Autorizatia de Comercializare eliberata de Unitatea Fitosanitara pentru Protectia plantelor in conformitate cu prevederile art. 13 alin 1 lit c din Ordonanata 4/1995
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au experienta in domeniul comercialiazarii produselor de depistare, prognoza si combatere si in acest sens se va completa si prezenta "Lista produselor similare furnizate in ultimii 3 ani" (2009, 2010, 2011)
Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta un contract de livrare produse similare, insotit de recomandare, document constatator sau proces verbal de receptie.
Toate produsele ofertate vor fi omologate pe teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile art 1 din Ordonana4/1995
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3048/27.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele prevazute pentru exercitarea cailor de atac sunt conform celor prevazute la art 256^2 din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al DS Mures
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. +40 265250074, Email: [email protected], Fax: +40 0265264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 16:01