Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare petrol si produse distilate


Anunt de participare (utilitati) numarul 143951/29.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Uzina de Agent Termic si Alimentare cu Apa Motru S.A
Adresa postala: SC UATAASA MOTRU , Calea severinului Nr.25, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Bejenaru Ion, Tel. +40 253360743, Email: [email protected], Fax: +40 253362305, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala subordonata consiliului local
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare petrol si produse distilate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Motru, str. Calea severinului, nr.25, jud. Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de petrol si produse distilate (pacura, C.L.U.-combustibil lichid usor, motorina)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1500 to pacura;
100 to CLU(combustibillichid usor);
5 to motorina.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 232, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 10.000 leiastfel: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca din Romania (sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania), sau de o societate de asigurari din Romania, probata prin Scrisoare de garantie (exemplarul original), conform formularului 8 din Sectiunea III;b) prin transfer bancar in favoarea autoritatii contractante S.C. U.A.T.A.A. S.A., in contul: RO20RNCB0150019416530002 deschis la BCR, sucursala Motru, probat prin Ordin de Plata (exemplarul vizat de banca ofertantului sau copie lizibila a acestuia, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal alofertantului);In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata la punctul VI.3., ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, o Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii .- In situatia unei asocieri de operatori economici, pentru a beneficia de aceasta reducere, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte declaratia antementionata, in caz contrar, garantia de participare nu se considera constituita in cuantumul prevazut. Garantia de participare poate fi constituita de oricare (unul sau maimulti) dintre asociati sau de toti, in numele asocierii respective.- Constituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitate prin documentatia de atribuire se va efectua conform precizarilor de mai sus iar dovada constituirii garantiei de participare (scrisoarea de garantie sau OP) trebuie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de buna executie se va constitui dupa semnarea contractului, in cuantum de 10% din valoarea contractului fara T.V.A., prin: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia in cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse propri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
-Se va completa si se va prezenta formularul 1 din Sectiunea II
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
-Se va completa si se va prezenta formularul 2 din Sectiunea III
-Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul de Stat si cele locale din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie liziblila cu mentiune "conform cu originalul" , in termen .Ofertele depuse de ofertanti cu datorii se resping.
Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta
-Se va completa si se va prezenta formularul 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
-Se va completa si se va prezenta formularul 13
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Corcoata Eugen, Murgilasi Tatiana, Raducan Ion, Plesa Gabriel, Pirvulescu Ileana, Bejenaru Ion, Ardeiu Razvan, Sanda Ion, Cojocaru Gheorghe, Cretan Vasile. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial;Certificatul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie liziblila cu mentiune "conform cu originalul". Ofertantul isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest certificat sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului
contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult
ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in
acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare
si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput
activitatea comerciala.
Modalitatea de indeplinire
declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului
contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult
ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in
acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare
si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput
activitatea comerciala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma
prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o
autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un
client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea
obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor
de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Modalitatea de indeplinire
o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma
prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o
autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un
client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea
obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor
de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care
se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de
asigurare a calitatii, autoritatea contractanta trebuie sa se raporteze la
sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene
relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde
europene privind certificarea.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta
are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme
stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel
cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia
de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic
respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma
asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care
se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de
asigurare a calitatii, autoritatea contractanta trebuie sa se raporteze la
sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene
relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde
europene privind certificarea.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta
are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme
stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel
cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia
de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic
respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma
asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2013 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2013 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice delegat din partea ofertantului pe baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termenele prevazute de art.256 ind 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2013 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer