Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PIATRA SI AGREGATE


Anunt de participare numarul 146800/26.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FRATA
Adresa postala: COMUNA FRATA NR.419, Localitatea: Frata, Cod postal: 407285, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU MOLDOVAN, Tel. +40 264282498, Email: [email protected], Fax: +40 264282499, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PIATRA SI AGREGATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DRUMURI SATESTI DIN COMUNA FRATA
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 1, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 16 CONTRACTE SUBSECVENTE, ATRIBUITE TRIMESTRIAL (O DATA LA TREI LUNI), CU VALOARE CUPRINSA INTRE 7500 LEI (MINIM) SI 93750 LEI (MAXIM), FARA TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE PIATRA SI DERIVATE ALE ACESTEIA PE TERITORIUL COMUNEI FRATA, JUDETUL CLUJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati estimate pentru intregul acord - cadru: MATERIAL CANTITATE MINIMA (TO)P1? sort, calibru 15-30 mm 500P2? refuz de ciur, calibru 60-150 mm 500P3 ? balast de la 0-60 mm 500P4 ? piatra concasata de la 0-40 mm 500P5 ? piatra concasata de la 40-80 mm 500P6 ? piatra sparta calcar 0-40 mm 1.500TOTAL 4.000MATERIAL CANTITATE MAXIMA (TO)P1? sort, calibru 15-30 mm 5.000P2? refuz de ciur, calibru 60-150 mm 5.000P3 ? balast de la 0-60 mm 5.000P4 ? piatra concasata de la 0-40 mm 5.000P5 ? piatra concasata de la 40-80 mm 5.000P6 ? piatra sparta calcar 0-40 mm 25.000TOTAL 50.000Cantitati estimate pentru un contract subsecvent: MATERIAL CANTITATE MINIMA (TO)P1? sort, calibru 15-30 mm 31, 25P2? refuz de ciur, calibru 60-150 mm 31, 25P3 ? balast de la 0-60 mm 31, 25P4 ? piatra concasata de la 0-40 mm 31, 25P5 ? piatra concasata de la 40-80 mm 31, 25P6 ? piatra sparta calcar 0-40 mm 93, 75TOTAL 250, 00MATERIAL CANTITATE MAXIMA (TO)P1? sort, calibru 15-30 mm 312, 50P2? refuz de ciur, calibru 60-150 mm 312, 50P3 ? balast de la 0-60 mm 312, 50P4 ? piatra concasata de la 0-40 mm 312, 50P5 ? piatra concasata de la 40-80 mm 312, 50P6 ? piatra sparta calcar 0-40 mm 1.562, 50TOTAL 3.125, 00
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 28.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice de la limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006, cu exceptia literei b), si art 278^1 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare .Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata , cu conditia confirmarii de catre banca pana la data primirii ofertelor. Contul pentru virarea garantiei este: RO05TREZ2195006XXX005984, deschis la Trezoreria Turda. Depunere de numerar se poate face la la caseria Autoritatii Contractante (Primaria comunei Frata, str. Principala, nr.419, judetul Cluj); Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge respectiva contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. ART. 278^1 din OUG 34 /2006.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVAGarantia de buna executie se poate constitui: 1) Printr-un instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari saubanca, in cuantum de 10% din valoare contractului fara TVAsau2) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibildistinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nutrebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Alimentarea si administrarea contului de garantii se va realiza conform prevederilorHG.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Documentele (declaratie) pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? formular 12A i original2) Documentele (declaratie) pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a) lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006 ? formular 12B in original3) Se va prezenta ?Certificatul de participare cu oferta independenta? - formular in original4) Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al Unitatii administrativ teritoriale si de la Administratia Finantelor Publice pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la data limita de depunere a ofertei. - copie conform cu originalul5) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. - formular in originalPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: primar Trif Vasile, viceprimar Pop Grigore, secretar Somlea Lucretia, contabil Moldovan Dumitru, consilier I Baba Ion, consilier I Lacan Daniel Mihaita; consilieri locali: Hapa Vasile, Somlea Iosif, Zahan Elena Georgeta, Pop Ludovic Ioan, Suciu Alexandru, Chiorean Dumitru, Chirila Lucian Teodor, Pop Ioan, Fonoage Niculae, Costantea Filip, Chereches Cristian, Cristea Gheorghe. Operatorii economici trebuie sa prezinte Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conforma cu originalul din care sa reiasa datele actualizate la data limita de depunere a ofertelor.Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca Ofertantul are autorizate activitati care sunt in legatuta cu obiectul contractului, respectiv obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN autoizate cuprinse in Certificatul Constatator.Totodata Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini conditiile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in riginal/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Cifra de afaceriDeclararea mediei cifrei de afaceri, in domeniul de activitate similar
obiectului contractului, pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de cel putin 93.000
lei.Copii certificate pentru conform cu originalul, cu semnatura si stampila, ale
situatiilor financiare ale ofertantului pentru anii 2010, 2011, 2012, in
conditiile art. 185 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta
comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Copii certificate pentru conform cu originalul, cu semnatura sistampila, ale situatiilor financiare ale ofertantului pentru anii2010, 2011, 2012, in conditiile art. 185 din OUG34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare. Pentru echivalenta se vaavea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse de tipul obiectului contractului in ultimii
4 ani.Se va completa formularul C1. Poate fi insotit de certificate / documente
emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat
beneficiar care confirma ca ofertantul face dovada livrarii de produse
similare cu obiectul contractului prin cel putin un contract maxim 2 contracte
in valoare totata de 93.000 lei fara TVAPentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta
comunicat de BNR.Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in oricare din
formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu
originalul?.
Standard de asigurare a calitatii - certificat ISO 9001- se solicita prezentarea unui certificat, care atesta respectarea standardelor
de asigurare a calitatii ISO 9001/2000, sau orice alte documente prezentate
de operatorul economic care sa confirme implementarea si mentinerea unui
sistem de management al calitatii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinireSe va completa formularul C1.Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR.Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate inoricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinire: - se solicita prezentarea unui certificat, care atesta respectareastandardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2000, sau oricealte documente prezentate de operatorul economic care saconfirme implementarea si mentinerea unui sistem demanagement al calitatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2013 10:00
Locul: primaria Frata - sala mare de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea valorii in plicinchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Frata
Adresa postala: str. Principala, nr. 419, Localitatea: Frata, Cod postal: 407285, Romania, Tel. +40 264282498, Email: [email protected], Fax: +40 264282499
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2013 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer