Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PIESE SI COMPONENTE AUTO (MECANICE SI ELECTRICE) PENTRU AUTOBUZE BMC PROBUS 215-SCB


Anunt de participare (utilitati) numarul 135277/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti
Adresa postala: Ploiesti, Gageni88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Punct(e) de contact: Ing.Gheorghe Oancea, Tel. +40 244543751, Email: [email protected], Fax: +40 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.E.A.P.
Adresa postala: Str. Italiana nr. 22, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.E.A.P.
Adresa postala: Str. Italiana nr. 22, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE PIESESICOMPONENTE AUTO (MECANICESIELECTRICE)PENTRUAUTOBUZEBMC PROBUS 215-SCB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATP PLOIESTI
GAGENI NR.88
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 449, 604.16RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primulcontractsubsecventsevaincheiapentrucantitatileminimeprevazuteinacordul-cadru. Urmatoarelecontractelesubsecventevorfiincheiatelasolicitareaautoritatiicontractantepebazanecesitatiiloracestuia.Cantitatiledeprodusesiduratacontractelorvor fistabiliteinmomentulsolicitarii.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piesesicomponenteauto (mecanicesielectrice)destinateautobuzelormarcaBMCPROBUS215-SCB, echipatecu:
- motoareCumminsISBe220 30DieselEuro3;
- cutiedevitezeZF 6 S 890-OVD manual;
- diferantialMeritor H127 E;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 3395 buc / maxim 5106 bucgrupate in 14 loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 257, 549.82 si 449, 604.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantii vor constitui garantia de participare in cuantumul aferent lotului sau loturilor pentru care depune oferta: a)prin virament bancar;b)printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (Formularul 9 in original);c)prin ordin de plata cu confirmarea banciiemitente;d)prin fila CEC cu confirmarea bancii emitente, (in original)e)prin depunerea, la caseria autoritatii contractante, a sumei de bani in numerar.Contul deschis pentru constituirea garantiei de participare este: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSG Ploiesti.Pentru variantele b) si d), dovada constituirii garantiei de participare, in original, se va transmite la registratura autoritatii contractante.Valoarea corespunzatoare ficarui lot in parte fiind prevazuta in Anexa B( informatii privind loturile)Perioada de valabilitate a garantiei de participare : cel putin egala cu valabilitatea ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5% din valoarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a ofertantului.
Cerinte minime: completare formular 1.
Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor. art. 691.
Cerinta minima: completare Formular 2.
Declaratia - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta minima: completare Formular 3.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul RATP-Ploiesti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire
sunt : Ing. Radu Popescu-Director General, Ing.Ion Micu-Director Tehnic,
Ec.Daniela Birligiu-Director Financiar,
Cons.Jr.Ilie Constantin-Sef Birou Achizitii, Ing. Vasile Paraschiv ? Sef Servicu Aprovizionare,
Ing. Mircea Ungureanu-Sef Sectie Autobuze,
ing. Florin Mateescu- Sef Sectie Reparatii,
Cons.Jr.Eugen Belu-Biroul Contecios, Ing. Gheorghe Oancea ? Biroul Achizitii.
Documentelor solicitate se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau autorizatie de functionare sau documente edificatoare care sa dovedeasca oforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Documentelor solicitate se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
In etapa evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritattii contractante ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA MINIMA: furnizarea de produse similare, in ultimii 3 ani, a caror valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a lotului sau loturilor la care se participa, calculatapentrucantitatileminime.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Ach.5376/10.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S15-024115 din 24.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta , prin intermediul SEAPva solicita reofertarea. In acest caz operatorii economici care au prezentat oferte egale , clasate pe primul loc vor incarca electronicprin intermediul SEAPo noua oferta de pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R .A.T.P. Ploiesti
Adresa postala: str.Gageni nr 88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Tel. +40 244543751, Email: [email protected], Fax: +40 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 07:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer