Licitatie Publica - FURNIZARE PIESE /ACCESORII SI SERVICII DE REPARARE /INTRETINERE PENTRU AUTOVEHICULE
Anunt de participare numarul 148718/31.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: Str. Carol I, Nr. 37, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Punct(e) de contact: Adresa de mai sus, Tel. +4 0250735840, In atentia: Ing. Delia Dobrin Raduca, Ing. Sergiu Chera, Fax: +4 0250739266
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: Str. Carol I, Nr. 37, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Punct(e) de contact: Adresa de mai sus, Tel. +4 0250735840, In atentia: Ing. Delia Dobrin Raduca, Ing. Sergiu Chera, Fax: +4 0250739266
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: Str. Carol I, Nr. 37, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Punct(e) de contact: Adresa de mai sus, Tel. +4 0250735840, In atentia: Ing. Delia Dobrin Raduca, Ing. Sergiu Chera, Fax: +4 0250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PIESE /ACCESORII SI SERVICII DE REPARARE /INTRETINERE PENTRU AUTOVEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform precizarilor din caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 246 si 1, 069, 404RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele se atribuie in functie de necesitatile achizitorului. Se preconizeaza atribuirea a trei contracte subsecvente a cate 12 luni sau ori de cate ori este necesar. Valoarea estimata mimima a unui contract subsecvent este 1246 lei. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 552797 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini si celorlalte precizari ale documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50100000-6-Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
[1].Produsele de achizitionat (piese, accesorii, servicii de reparare si intretinere aferente, ITP) sunt prezentate in ANEXA 2 la caietul de sarcini. Operatiile de furnizare piese cu sau fara montaj precum si serviciile de intretinere si reparatii auto se executa pe baza de nota comanda, infunctie de nevoile reale de reparatii si de posibilitatile financiare ale achizitorului. Achizitorul isi rezerva dreptul de a comanda numai ceea ce ii este necesar pe parcursul acordului cadru si al contractelor subsecvente.
[2].Produsele de achizitionat precum si cantitatile acestora (atat minime cat si maxime) sunt estimative. Cantitatile minime nu obliga autoritatea contractanta la achizitia in totalitate a acestora. Cantitatile maxime se pot depasi cu conditia nedepasirii valorii totale a acordului cadru.[3]. In acceptiunea prezentei documentatii furnizarea de piese sau accesorii cu montaj se asimileaza cu operatiile de reparare si /sau intretinere al autovehiculelor.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 246 si 1, 069, 404RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
[1].Cuantumul garantiei de participare (2% din valoarea maxima a acordului cadru contractului) este de 21388 lei, valabila cel putin 90 zile (de la data limita de depunere a ofertelor) si se va constitui conform Art.86 din HG 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nu se admit modalitatile de constituire prevazute lala Art. 86 alin. (5) lit. a). Daca se opteza pentru plata garantiei in alta valuta, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii anuntului /invitatiei in SEAP.[2].Dovada constituirii garantiei va fi prezentata autoritatii contactante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Viramentul bancar se va efectua incontul Directiei Silvice Valcea RO81 RZBR 0000 0600 0107 1076 - RAIFFEISEN BANKRm.Valcea.[3].Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla, printre altele, in situatiile prevazute la Art. 87 din H.G.925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.[4].In situatia respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, se va retine din garantia de participare a contestatorului o suma calculata in conformitate cu prevederile Art. 278.1 din OUG 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.[5].Restituirea garantiei de participare se va face la solicitarea ofertantului, in conformitate cu prevederile legale. [1].Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara tva a contractului si se va constitui in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.[2].Garantia de buna executie va fi constituita cf. Art. 90 din H.G. nr. 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-o modalitate de comun acord al partilor. A se vedea si capitolul relativ la garantia de buna executie din cadrul modelului de contract atasat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1In vederea respectarii prevederilor Art. 69.2, alin.(2) din O.U.G. nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, subcontractanti sau terti sustinatori vor include in oferta datele lor de identificare. Se vor depune documentele:
- Informatii generale (conform formular anexat). Acest Formular se solicita chiar si in situatia in care se va proceda conform Art. 11, alin.(4) din HG 925 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de Art. 46 din O.U.G. nr 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare si sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Se vor depune documentele:
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (conform formular anexat).
- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (conform formular anexat).
Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34 /2006 (incadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34 /2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).Se vor depune documentele:
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34 /2006 (conform formular anexat).
Cerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG 34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la Art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform Art. 181 lit. a), c1) si d).Se vor depune documentele:
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din O.U.G. nr. 34 /2006 (conform formular anexat).
- Certificat de atestare fiscala care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei la data solicitata, se va proceda conform Art. 11, alin.(4) din HG 925 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de taxe si impozite locale care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei la data solicitata, se va proceda conform Art. 11, alin.(4) din HG 925 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 5
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 69.1 din O.U.G. nr. 34 /2006 (incadrarea in situatiile prevazute la Art. 69.11 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).Persoanele de decizie in cadrul D.S. Valcea pentru procedura in cauza sunt: Gheorghe Mihailescu - director, Adam Jinaru - director tehnic, Constantin Gogonetu - director economic, Alina Popoiu - consilier juridic, Elena Emanuela Ababe - consilier juridic, Ana Dumitrascu - economist, Daniel Radulescu - sef birou, Adrian Iosif - sef birou, Delia Dobrin Raduca - inginer, Raluca Frunzescu - inginer, Sergiu Chera - inginer.Se vor depune documentele:
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69.1 din O.U.G. nr. 34 /2006 (conform formular anexat). Cerinta nr. 1
Ofertantul are obligatia sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Se vor depune documentele:
- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Datele prevazute in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 2
Operatorul economic trebuie sa detina autorizatiile legale care sa ii permita efectuarea operatiilor solicitate de achizitor prin caietul de sarcini.
Se vor depune documentele:
- Autorizatie Tehnica clasa 1 sau 2 emisa de RAR pentru efectuare reparatii intretineri conform OG nr. 82 /2000 cu modificarile si modificarile ulterioare. Autorizatia trebuie sa includa intreaga gama de activitati pe care le implica prezentul contract.
- Autorizatie Tehnica pentru efectuare ITP conformOG nr. 81 /2000 cu modificarile si completarile ulterioare.
Odata cu depunerea autorizatiilor solicitate, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca poate si ca va efectua toate operatiile pe care le implica prezentul contract conformitate cu prevederile legale in vigoare la momentul efectuarii operatiei in cauza.A se vedea si caietul de sarcini si modelul de contract atasat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin valoarea maxima a unui contract subsecventpentru care oferteaza adica 552797 lei.
Se vor depune documentele:
- Declaratie privind cifra de afaceri (conform formular anexat). Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR (in cazul euro acesta va fi: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin valoarea maxima a unui contract subsecventpentru care oferteaza adica 552797 lei.Se vor depune documentele: - Declaratie privind cifra de afaceri (conform formular anexat). Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR (in cazul euro acesta va fi: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a derulat contracte similare in ultimii ani.Se vor depune documentele:
- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (conform model anexat), unde sa se gaseasca cel putin un contract de furnizare similar. Prin contract similar se va intelege furnizare de piese cu montaj pentru autovehicule similare sau servicii de reparare autovehicule similare, in valoare realizata in ultimii trei ani de minim 552797 lei (pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu /alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte). Pentru atingerea pragului valoric se accepta si cumularea a cel mult trei contracte de furnizare de piese cu montaj pentru autovehicule similare sau servicii de reparare autovehicule similare.
- Certificate /documente (exemplu recomandare /proces verbal de receptie /document constatatator) emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar, care sa confirme derularea corespunzatoare a contractului sau, dupa caz, a contractelor de produse similare similare din lista de mai sus. In plus, ofertantul are posibilitatea de a prezenta (in copie) parti relevante din contractul respectiv.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 9001). In cazul unei asocieri conditia trebuie indeplinita de catre toti asociatii.
Documente obligatorii:
- Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Nu se accepta adeverinta pentru ofertantii in curs de obtinere cerificat decat daca se face dovada ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a derulat contracte similare in ultimii ani.Se vor depune documentele: - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (conform model anexat), unde sa se gaseasca cel putin un contract de furnizare similar. Prin contract similar se va intelege furnizare de piese cu montaj pentru autovehicule similare sau servicii de reparare autovehicule similare, in valoare realizata in ultimii trei ani de minim 552797 lei (pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu /alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte). Pentru atingerea pragului valoric se accepta si cumularea a cel mult trei contracte de furnizare de piese cu montaj pentru autovehicule similare sau servicii de reparare autovehicule similare.- Certificate /documente (exemplu recomandare /proces verbal de receptie /document constatatator) emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar, care sa confirme derularea corespunzatoare a contractului sau, dupa caz, a contractelor de produse similare similare din lista de mai sus. In plus, ofertantul are posibilitatea de a prezenta (in copie) parti relevante din contractul respectiv.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 9001). In cazul unei asocieri conditia trebuie indeplinita de catre toti asociatii.Documente obligatorii: - Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Nu se accepta adeverinta pentru ofertantii in curs de obtinere cerificat decat daca se face dovada ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11168 /02.12.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2013/S131-226274din09.07.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2014 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2014 12:30
Locul: Sediul Directiei Silvice Valcea din Rm. Valcea, Str.Carol I, Nr.37, Judetul Valcea.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii legali ai operatorilor economici ofertanti sau persoane imputernicite in scris de catre acestia.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
[1].Corespondenta privind defasurarea procedurii de atribuire de atribuire (procesul verbal de deschidere a ofertelor /solicitarile de clarificari /comunicarile /etc) se va transmite prin fax. Pentru autoritatea contractanta se va utiliza numarul de fax 0250.739266, iar pentru ofertanti se va utiliza numarul indicat in formularul ?Informatii generale? sau, in lipsa acestui formular, la numarul de fax ce poate fi gasit in documentele ofertei. Operatorii economici au obligatia de a specifica in oferta numarul de fax la care vor primi corespondenta, de a asigura buna functionare a acestei cai de comunicare si de a urmari cu regularitate procesul de atribuire.[2].In situatia in care ofertantul apeleaza la terti sustinatori, la o asociere cu alti operatori sau la subcontractanti, corespondenta privind defasurarea procedurii de atribuire de atribuire se va purta cuoperatorul semnatar al formularului de oferta financiara, urmand ca acesta sa intiinteze mai departe asociatii /subcontractantii /sustinatorii sai.[3].Se considera ca odata cu depunerea ofertei, operatorul economic accepta conditiile cerute prin prezenta documentatie, printre care si clauzele contractuale (conform model contract prezentat). Eventualele propuneri de modificare /completare /eliminare clauze contractuale si /sau alte conditii cerute prin prezenta documentatie vor fi analizate dar pot duce la respingerea ofertei daca autoritatea contractanta considera propunerile ca fiind dezavantajoase pentru ea.[4].In conformitate cu Art. 215 din O.U.G. 34 /2006, dupa deschiderea ofertelor, documentele depuse de ofertanti au caracter de documente publice. Accesul oricarei persoane la acestea nu poate fi restrictionat decat in masura in care aceste informatii sunt confidentiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuala ? situatii ce trebuie aduse la cunostinta autoritatii contractante prin scrisoare expresa, la depunerea ofertelor, urmand ca autoritatea contractanta sa analizeze cele prezentate. In lipsa acestei scrisori, autoritatea contractanta va intelege ca ofertantul este de acord cu caracterul public al tuturor documentelor pe care le-a depus.[5].Ofertantii incadrati in categoria IMM vor depune Declaratia privind incadrarea in categoria IMM intocmita conform prevederilor legale daca doresc sa beneficieze de facilitatile privind garantia de participare, garantia de buna executie si valoarea cifrei de afaceri solicitate in prezenta documentatie. In cazul unei asocieri, reducerea se aplica numai in situatia in care toti asociatii fac parte din categoria IMM.[6].Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta aredreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.[7].In coformitate cu Art.97.1 din HG 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va intocmi document constatator cu privire la indeplinirea contractului si il va transmite operatorului economic la solicitarea acestuia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Directiei Silvice Valcea
Adresa postala: Str.Carol I, Nr.37, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Tel. +4 0250735840, Fax: +4 0250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2013 10:18