Licitatie Publica - FURNIZARE PIESE AUTO MARCA VW VENTO
Anunt de participare numarul 1581/09.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Baza Centrala pentru Asigurarea Tehnica a Misiunilor
Adresa postala: Bd. Timisoara, nr.6-8, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061328, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL ACHIZITII, Tel.316.66.26, In atentia: dlui. DIRJAN ROMULUS, Email: [email protected], Fax: 317.05.04
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PIESE AUTO MARCA VW VENTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL BENEFICIARULUI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 88, 000 si 520, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: NU
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese auto marca VOLKSWAGEN VENTO pentru vehiculele apartinand M.A.I.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
29142000-6-Piese pentru elemente de angrenare si de antrenare (Rev.1)
31610000-5-Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.1)
34320000-6-Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt prevazute in caietulde sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 88, 000 si 520, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de1.058lei, sub forma de scrisoare bancara si garantie de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea totala fara TVA, a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare - bugetul de statModalitati de plata: O.P. dupa livrarea marfii in contul de Trezorerie al furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati / subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente, documente care dovedesc o forma de inregistrare, confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat (formular tip emis de A.N.A.F.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului Informatii generale si bilantul contabil pe ultimul an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, standarde de asigurare a calitatii, autorizare livrare produs.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2007 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor, cu imputernicire si act de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.319.95.38
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI -SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 106-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021.332.12.40, Fax: 021.332.33.77
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BAZA CENTRALA PENTRU ASIGURAREA TEHNICA A MISIUNILOR Serviciul Aprovizionare-Depozitare
Adresa postala: BULEVARDUL TIMISOARA, nr. 6-8, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0613285, Romania, Tel.316.66.26, Email: [email protected], Fax: 317.05.04
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2007 11:28