Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PIESE AUTO PENTRU AUTOBUZE SI TROLEIBUZE


Anunt de participare (utilitati) numarul 117477/23.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Adresa postala:  BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400604, Romania, Punct(e) de contact:  Cluj Napoca, b-dul 21 Decembrie 1989, nr.128-130, Tel. 0264-430918, In atentia:  PETRICEAN CORNELIU, Email:  [email protected], Fax:  0264-430931, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE PIESE AUTO PENTRU AUTOBUZE SI TROLEIBUZE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATUC ClujNapoca: Mag.Centrala b-dul 21 Decembrie nr.81-83 , Autobaza Autobuze Str. Plevnei nr.12-14 , Autobaza Troleibuze str. Al.Vaida Voievod fn
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 032, 686.7RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord cadru cf Documentatiei de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
228 loturi prezentate in anexa LOTURI din Doc.Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 032, 686.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie particip.total 30490 lei, pt.fiecare lot data in sect."LOTURI";gar. buna executie in valoare de 5% din val.contract fara TVA , constituite prin orice instrument de garantare emis in cond.legii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Facturi pt.fiecare transa achitate din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -cerinta obligatorie -formular 12A ; Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181din OUG34/2006-cerinta obligatorie -formular 12B ;confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul General consolidat pana la 31 decembrie 2010 cerinta obligatorie;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , iar pt.pers.juridice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare - cerinta obligatorie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular INFORMATII GENERALE - cerinta obligatorie;lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - formular 12D cerinta obligatorie;experienta similara: deoarece oferta se poate face pt.unul sau mai multe loturi din totalul de 228 loturi a caror valoare estimata este data in sectiunea "LOTURI" si autoritatea contractanta nu poate sti pt.cate loturi se va face oferta, cerinta minima este prezentarea a cel mult 3 contracte pt.piese similare pt.tipul de mijloace de transport ofertat incheiate si indeplinite in ultimi 3 ani, in val.cumulata de cel putin 30%din valoarea loturilor ofertate insotite de documente care sa ateste indeplinirea acestora emise sau contrasemnate de beneficiar si recomandari din partea acestora - formular EXPERIENTA SIMILARA -cerinta obligatorie;formular AUTORIZARE din partea producatorului -cerinta obligatorie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2169/09.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2011 10:00
Locul: Sediul RATUC , B-dul 21 Decembrie 1989, nr.128-130
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor- formular 12C
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr.6 , sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104661, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr.6 , sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104661, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic RATUC
Adresa postala:  B-dul 21 Decembrie 1989 , nr. 128-130, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400604, Romania, Tel. 0264 430917, Email:  [email protected], Fax:  0264 430931
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2011 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer