Licitatie Publica - Furnizare Piese autobuz Tip MERCEDES
Anunt de participare (utilitati) numarul 128156/08.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Adresa postala: Strada Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: CECILIA CAMEN, Tel. 0251/485856;506076;485041, Email: [email protected], Fax: 0251/506077;485041 INT.124, Adresa internet (URL): www.rat-craiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare Piese autobuz Tip MERCEDES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, Str.Calea Severinului nr.23, cod 200769, jud Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 88, 400 si 130, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea piese autobuz Tip MERCEDES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 88, 400 si 130, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 2, 600.00 Ron, garantia de buna executie = 10% din valoarea fiecarui contract suvbsecvent acordului cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.a)Declaratie propria rasp cf art.180 din OUG 34/2006-Form 1-Sect III;b)Declaratie propria rasp privind neincadr in sit prev de art.181 din OUG 34/2006, cf Form 2-Sect III;c)Certif atestare fiscala, valab la data dep ofertei, priv indep oblig plata buget aferent buget stat, buget asig soc si buget local, la zi, in cf prev legale in vig, orig/copie lizibila semnata si stamp pt conf orig de reprez legal;d)Declaratie priv calit de particip la proc Form 3-Sect III;e)Declaratie propria rasp prin care se cert ca particip la proced este in concord reguli concur, cf Form 4 Sect III;f)Declaratie propr rasp ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din sit art.69^1 OUG 34/2006, cf Form 5 Sect III;II.1)Certif constatator emis ORC/echiv, valabil la data depun, orig/copie lizibila semnata si stampilata pt conf orig de reprez legal;2)Certificat de inmatric emis de ORC/echiv, valabil la data depun, orig sau copie lizibila semnata si stampilata pt conf orig de reprez legal;3)Certificat de inreg fisc in scop TVA, dupa caz, copie lizibila semnata si stamp pt conf orig de reprez legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil pe anul 2010, vizat si inreg organ compet, copie lizibila semnata si stamp pt conf orig de reprez legal
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii trei ani, contin valori, perioade de livrare, beneficiari autoritati contr/clienti privati(Form 6-Sect III); 2)Informatii priv subcontractantii, daca este cazul(Form nr.8-Sect III)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
DA, CA FAZA FINALA, Nr.de runde: 1(una); Licitatia electronica va incepe dupa doua zile lucratoare de la data transmiterii invitatiei; Durata unei runde: 1(una) zi(24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2011 10:00
Locul: Regia Autonoma de Transport Craiova, str.Calea Severinului nr.23, judetul Dolj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat de catre o singura persoana care va putea avea un singur insotitor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine din SEAP/de la sediul autoritatii contractante/e-mail in urma transmniterii unei solicitari in scris in acest sens.Solicitarea de clarificari si raspunsul la solicitarile de clarificari se fac in limba romana.Documentele de calificare, inclusiv documentele eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/ofertantii sunt rezidenti, vor fi prezentate in original si traducere autorizata in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile cf art 256 indice 2* alin 1 lit.b din OUG 34/2006 cu modific si complet ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimetul Juridic-Regia Autonoma de Transport
Adresa postala: Str.Calea Severinului nr.23, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel. 0251/485041, Fax: 0251/506077
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2011 15:08