Licitatie Publica - Furnizare piese de schimb pentru autovehicule ,pneuri si servicii de intretinere si reparatii auto HR
Anunt de participare numarul 145512/02.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: DIRECTIA SILVICA HARGHITA Marton Aron nr 78 Jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530214, Romania, Punct(e) de contact: Fancsali Gabor, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regia Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare piese de schimb pentru autovehicule , pneuri si servicii de intretinere si reparatii auto HR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Atelierul prestatorului
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piese de schimb pentru autovehicule , pneuri si servicii de intretinere si reparatii auto
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16800000-3 - Piese pentru utilaje agricole si forestiere (Rev.2)
34351000-2-Pneuri pentru sarcina mica (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- cantitatea contract - conform anexei ? Lot nr 1 Anexa 1A, 1B, 1C. A, Lot nr 2Anexa 2A, 2B, 2C
- valoare estimataa contractuluiLOT nr 1-Anexa 1A-185856 lei, 1B -68146 lei, 1C- 44800 lei Total Lot nr1-298820 lei fara TVA, Lot nr 2- Anexa 2A -30120 lei, 2B- 15400lei, 2C-16950 lei Total Lot nr 2-64270 leifara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 361, 290RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare si sa se posteze in SEAP ( scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, deasemenea va trebui ca aceasta sa fie prezentata/transmisa si la sediul autoritatii contractante, in original, de catre toti operatorii economici.Garantia de participare: Lot nr 1- 2989 lei, Lot nr 2- 625 lei ? 1% din valoarea contractului; Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor ofertelor.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAP .Forma de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura emisa de o banca - printr-un instrument de garantie emis de o societate de asigurari - ordin de plata in contul autoritatii contractante contul RO38RZBR0000060000327472 deschis la Banca Raiffeisen M Ciuc, vizat de banca sau - Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante, conform legilor in vigoare .Eliberarea garantiei de participare se va face conform H.G. 925/2006 art.88 alin (1)pentru ofertantul castigator, art.88, alin.(2) pentru ofertantii care nu au fost declarati castigatori.Operatorii economici avand obligativitatea completarii formularului.Garantia se retine in cazurile ce se incadreaza in prevederile art.87 din HG 925/2006.Se retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art278^1/OUG 34/2006 Daca este cazul se va prezentaDeclaratia privind incadrarea intreprinderii incategoria intreprinderi mici si mijlociu, intocmite confor Lege nr 346/14.07.2004 privindstimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere daca este cazul pentru constituirea a numai 50% din garantia de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale Directiei Silvice Harghita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Situatia personala a candidatului sau ofertantului conf. art. 180, 181 si 182 din OUG nr. 34/2006 cu modif si completarile ulterioare)Pentru dovedirea situatiei personale a ofertantului s-au solicitat urmatoarele formulare, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si ale actelor mentionate mai jos: 1.?Informatii generale?
2.?Declaratie privind eligibilitatea? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
3.?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?
4.?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
5. -certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data, lunaanterioara celei in care se depun ofertele.
6. -certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data, lunaanterioara celei in care se depun ofertele .
! Sunt aplicabile prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006.
! certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului
7. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
8. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in cadrul DS Harghita: ing. Catalin Mutica, ec.Virag Maria, ing.Abraham Istvan, ing. Miklos Stefan, . Madar Kara, ing.Rafain Ildiko, ing Fancsali Gabor.Depunerea documentelor se va face in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".(2)Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3)Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( art. 183 dinOUG nr. 34/2006 cu modif. si copletarile ulterioare)Pentru dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale sesolicita: 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul? , emis/eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii a ofertelor. Obiectul de activitate, cod CAEN inscris in certificatul constatator trebuie sa aiba corespondenta cu obiectul contractului ce se va atribui.2. ?Autorizatie RAR pentru prestatorii de servicii de reparatii, intretinere, reglare vehicule rutiere?
- Prezentare Autorizare RAR tip RNTR 9 in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractelor, reglementata de Ordonanta Guvernului nr. 82/2000 . Se accepta si o declaratie pe proprie raspundere ca autorizatia RAR se va depune ulterior declararii ofertei castigatoare.
S-a solicitat prezentul formular deoarece ofertantii trebuie sa-si dovedeasca capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.3. Persoane juridice/fizice straine
-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Nu sesolicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatorii straini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala ( art. 188 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si copletarile ulterioare)
S-a solicitat:
1. formularul ( daca este cazul) : ?Informatii privind asocierea?( oferta comuna)
prezentare acord de asociere intre membrii grupului.S-a solicitat prezentul formular deoarece: In cazul unui grup de operatori economici care depun in comun o oferta, cerintele obligatorii privind situatia personala si capacitate de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare operator economic in parte, iar cerintele obligatorii privind situatia economica si financiara respectiv capacitatea tehnica si /sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii grupului respectiv, cu mentiunea ca in cazul cerintelor privind lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala acestea se indeplinesc individual
Declaratie privind gradul de acoperire la nivel local cu puncte de desfacere si ateliere service . Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un punct de desfacere si atelier service situat pa raza judetului Harghita. Dovada se va face cu Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului depus in conditiile prezentate la punctul III 2.1b) din care sa reiasa deschiderea punctelor de lucru. Dovada poate fi facuta prin cumul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formularDeclaratie privind gradul de acoperire la nivel local cu puncte de desfacere si ateliere service . Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un punct de desfacere si atelier service situat pa raza judetului Harghita. Dovada se va face cu Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului depus in conditiile prezentate la punctul III 2.1b) din care sa reiasa deschiderea punctelor de lucru. Dovada poate fi facuta prin cumul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3972/17.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc .Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale pentru departajarea ofertelor autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cel prevazute la art 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Directiei Silvice Harghita
Adresa postala: str Marton Aron nr 78, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530121, Romania, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2013 15:20