Licitatie Publica - Furnizare PIESE DE SCHIMB PENTRU AUTOVEHICULE SI UTILAJE DE CONSTRUCTII
Anunt de participare numarul 52541/17.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GOSPODARIE PREST COM SA
Adresa postala: STR MIHAI EMINESCU NR 15-17, JUD HUNEDOARA, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA DOBRE, Tel.0254542132, Email: [email protected], Fax: 0254542132
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8lit b) alin 2 si 3 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Activitate (activitati)
Altele: ): CAEN4399 ALTE LUCRARI SPECIFICE PENTRU CONSTRUCTII;
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare PIESE DE SCHIMB PENTRU AUTOVEHICULE SIUTILAJE DE CONSTRUCTII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC GOSPODARIE PREST COM SA, PETROSANI, JUD HUNEDOARA, STR MIHAI EMINESCU NR 9., TEL/FAX 0254-542132
COD CPV 34320000-6 ; 34310000-3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare PIESE DE SCHIMB PENTRU AUTOVEHICULE SIUTILAJE DE CONSTRUCTII conform cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34320000-6 - Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.1)
34310000-3-Motoare si piese pentru motoare (vehicule) (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 piese RABALotul 2 piese SAVIEMLotul 3 piese ARO 243 si ARO 320Lotul 4 piese IFRON 204D, TRACTOR RUTIER U650, RULOU COMPACTORR 8-14, AUTOGREDER AG 180, WOLLA 1 F - 1, 3
Lotul 5 piese BULDOZER S 1501 SI EXCAVATOR S 1202
Valoarea estimata fara TVA: 519, 426RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE LA LICITATIE IN CUANTUM DE: LOTUL 1 :2500 LEI FARA TVALOTUL 2 :600 LEI FARA TVALOTUL 3 :200 LEI FARA TVALOTUL 4 :1100 LEI FARA TVALOTUL 5 :600 LEI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita prezentarea declaratiei privind eligibilitatea prin completarea formularului 12A.
Autoritatea contractanta solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta prin completarea formularului 12B.
Autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatuluiunic de inregistrare in copie Autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
PT PERS JURIDICE SAU FIZICE STRAINE: Autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita prezentareabilantului contabil pe anul 2006 si ultimului bilant contabilpe anul 2007, vizate de autoritatile competente in domeniu ( IN COPIE)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita ca cerinte obligatorii, prezentarea urmatoarelor documente: .
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani formular 12D
Fisa cu informatii generale despre ofertant formularul B2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2008 12:00
Locul: SC GOSPODARIE PREST COM SA PETROSANI STR MIHAI EMINESCU NR 15-17 ETAJ 1, 332034, JUD HUNEDOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SC GOSPODARIE PREST COM SA PETROSANI
Adresa postala: STR MIHAI EMINESCU NR 15-17 ETAJ 1, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332034, Romania, Tel.0254542132, Email: [email protected], Fax: 0254542132
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2008 13:04