Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PIESE DE SCHIMB SI ACCESORII CU MANOPERA PENTRU REPARATII SI INTRETINERE MIJLOACE DE TRANSPORT AUTO DIN GAMA VW TOUAREG SI VW T5


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
342.190 RON

Castigatorul Licitatiei: BASAROM PRODCOM S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 97398/19.05.2010
Informatii anunt de participare asociat 83801
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Calin, Tel. 0234 / 541.646, In atentia:  Biroului Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0234 / 510.050, Adresa internet (URL):  www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PIESE DE SCHIMB SI ACCESORII CU MANOPERA PENTRU REPARATII SI INTRETINERE MIJLOACE DE TRANSPORT AUTO DIN GAMA VW TOUAREG SI VW T5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul furnizorului. Furnizorul va asigura si serviciile de reparatii.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul se va ?heia ?ep? cu data 01.05.2010 p? la 31.12.2010 cu posibilitatea prelungirii p? la 30.04.2011 ?functie de necesitati si posibilitatile financiare ale autoritatii contractante, conform prevederilor art.6 alin.3) din HG 925/2006.Contractul de furnizare se vor ?heia pentru cantitatile minime de piese de schimb precizate in Caietul de sarcini.Tin? cont de caracterul de regularitate al contractului de furnizare ce urmeaza a se atribui, autoritatea contractanta ? rezerva dreptul de prelungire a duratei de ?eplinire cu maxim 4 luni ?anul 2011, respectiv p? la data de 30.04.2011;Autoritatea contractanta ? rezerva dreptulde a suplimenta cantitatile de produse in decursul anului 2010 si p? la 30.04.2011, p? la nivelul maxim specificat ?documentatie;Suplimentarea p? la nivelul maxim a cantitatilor de produse se va face ?functie de necesitatile si posibilitatile financiare ce vor exista cu aceasta destinatie.Lista pieselor, componentelor si materialelor prezentata ?cadrul caietului de sarcini este orientativa, deoarece autoritatea contractanta nu poate estima defectiunile ce pot apare ?timpul exploatarii autovehiculelor. ? urma constatarilor ce se vor efectua ?timpul reviziilor periodice si a interventiilor accidentale se va stabili cu exactitate necesarul de produse.? situatia ?care, ?urma unei constatari efectuate, apare necesitatea achizitionarii unor piese/componente ce nu fac obiectul prezentului contract, dar fara de care autoturismele nu pot fi redate circulatiei pe drumurile publice, achizitionarea acestora se va face de la contractantul initial la preturi ce nu pot depasii un adaos comercial mai mare de 10% fata de pretul de achizitie de la producator, importator sau distribuitor. Astfel, operatorul economic are obligativitatea de a prezenta documente justificative (facturile de achizitie vor fi anexate devizului) in acest sens.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34320000-6 - Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
342, 190RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Tariful /ora de manopera
21%
Descriere:
3.
Garantia pentru manopera
9%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 11 Denumirea: Piese de schimb cu manopera si servicii de reparatii si intretinere autoturisme din gama VW TOUAREG
V.1) Data atribuirii contractului 5/7/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
BASAROM PRODCOM S.R.L.
Adresa postala:  B-dul Unirii, Nr.15, Bl.15, Sc.A, Et.1, Ap.2, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600303, Romania, Tel. 0334405990, Email:  [email protected], Fax:  0334405989, Adresa internet (URL):  www.basarom.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 292500.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 244980.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 12 Denumirea: Piese de schimb cu manopera si servicii de reparatii si intretinere autoturisme din gama VW T5
V.1) Data atribuirii contractului 5/7/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
BASAROM PRODCOM S.R.L.
Adresa postala:  B-dul Unirii, Nr.15, Bl.15, Sc.A, Et.1, Ap.2, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600303, Romania, Tel. 0334405990, Email:  [email protected], Fax:  0334405989, Adresa internet (URL):  www.basarom.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 143280.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 97210.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Sursa de finantare a contractului: Fonduri Proprii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513296, Fax:  0234/514275
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513296, Fax:  0234/514275
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa "Siret" - Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/541646, Fax:  0234/510050
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2010 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer